Villain er 62/17/0.4 over ca. 60 hænder. Har lige sat sig til bordet, men jeg har spillet mod ham tidligere.
Har en note på ham om at han er meget passiv, og at man skal respektere hans flop raises.
Seat 1: asso1984 ($167.24)
Seat 2: Villain ($424.31)
Seat 3: Hero ($600.00)
Seat 4: erampie1 ($688.95)
Seat 5: paappa24 ($501.00)
Villain posts the big blind of $6.00
asso1984 posts the small blind of $3.00
erampie1 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero X X
Hero raises $24.00
erampie1 folds
asso1984 folds
Villain calls $24.00
*** FLOP *** T♣ A♣ J♦ ($51)
Villain checks
Hero bets $42.00
Villain calls $42.00
*** TURN *** 5♦ ($132)
Villain checks
Hero bets $116.00
Villain calls $116.00
*** RIVER *** 9♣ ($364)
Villain goes all-in with $242.31
Hvad caller vi med her, givet hans stats og hans linie?
NL600: River calling range mod LP
K♣J♣
Well, A9 er pretty much som AA i dette spot. Jeg tror trygt du kan folde AAA og ned, omend jeg er ekstremt dårlig til det selv. Jeg crying-caller små flushes og er glad med Q-flush+ mod ham der.
Turbo er meget enig med dig langt hen af vejen, men ikke enig i at AA er som A9 her - givet hans stats, kan han godt sidde med TT/evt. JJ her. Dermed dog ikke sagt, at et set ikke skal smides her. Det er meget muligt at det skal det - hans range er rimeligt skewed mod en flush med hans linie og hans stats.
@Rooger
Allright. Tolkede din flop fastplay note, som at 2par+ ville få nakke på flop og at han gik i call down med andre holdings.
Som jeg ser det har han flush, A9 eller noget QT, QJ værk, som han lige pludselig indser er lige til skraldespanden, omend han var muppet nok til at calle turn. Og så kommer hans udvej, nemlig ♣'ren. det er dog kun få LP'ere, der har denne tendens.
Vi skal blot være god lige under 30% af gangene, og spilleren har ikke sat sig med fuldt buy in. No way in hell jeg folder set i dette spot!
AT+ er nok det konservative bud på hvad vi kan betale med de to faktorer taget i betragtning.
Løp: Nu er det jo ikke en standard modstander, men en rigtig passiv donk. 0,5 AF er MEGET passivt.
Villain har sandsynligvis købt ind for resten af sin roll - så ser linien c/c, c/c, push når farven completer rimelig meget ud som en flush.
Hvor calling rangen profitabelt kan ligge er jeg lidt i tvivl om (derfor posten), men er rimelig overbevist om at A9-AJ ikke kan kaldes profitabelt.
"Villain har sandsynligvis købt ind for resten af sin roll"
Dette er i lige så høj grad noget der øger argumentet for han er ude i noget desperado-værk.
Det er jeg så uenig i mod denne type spiller - mod en ukendt villain giver jeg dig ret, men mod en passiv spiller tolker jeg det mere som styrke.
Tja. Hvis han har siddet og nittet den i 10 runder kan det selvfølgelig indikere, at han vil have sine skillinger godt ind, men jeg har nu stadigvæk svært ved at se vi kan folde set til de odds?
Det er hans første hånd ved dette bord - har bare spillet mod ham tidligere.
Nu er det jo ikke sikkert jeg havde set ;) Lader den køre lidt, og håber der er flere der vil give input, da der er rimeligt spredte ranges indtil nu.
Som Turbo
Caller hvis jeg har en flush, folder teoretisk resten.. Der er dog meget lille chance for at jeg slipper AAA i praksis :/
Folk laver bare ikke det der som et bluff særlig ofte... men Caro's law of loose wiring gælder vel stadig I guess..
Også som turbo.
Ser stort set aldrig en passiv donk pushe med andet end flush, hvilket jo egentligt betyder, at en lav flush også skal foldes, men det sker aldrig for mig i praksis.
Hvis han ikke har ramt flushen, vil han højst sandsynligt c/c med TT, JJ og AT og J.
Straight, sets, farver. AJ er tættere på, men bliver nok en betaling. Jeg piver og mucker AT og ned.
Helt enig. Villians alá denne slowplayer altid 2 par og bedre i denne sitaution, da scare cardet kommer på river pusher villian da han er en fantastiske dårlig pokerspiller og godt ved inderste inde at han ikke kan folde alligevel (desuden tror han garanteret at der er value i det).
villians range er imo alle 2 par og opefter. Tror jeg vil gå så langt og inkludere A9 og AT. A9 er ret close, men AT skal calles imo. Villians hånd kunne meget let være A9. Har spillet denne type modstander ofte mod en linie alá denne og bliver gang på gang overrasket over det lort de viser op når jeg lige har spiket min flush.
Kaldte med K♣Q♠, villain tog hjem med 7♣6♣. At jeg har K♣ reducerer selvfølgelig antallet af farvekomboer han kan have, hvilket også trækker det mod et call.
Der er lidt uenighed om den - jeg var fuldstændig overbevist om at han havde en flush, men kunne stadig ikke folde den, og tror heller ikke jeg vil kunne det fremover.