Jeg ved ikke helt om jeg får spillet den optimalt her, men jeg tror umiddelbart det er standardlinjen de fleste vælger. Kan vi betale river som spillet, og skyder vi nogensinde turn?
(Muligvis en ganske triviel hånd)
** Game ID 852855256 starting - 2007-10-19 17:02:52
** Sun Tzu [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- doyle_777 sitting in seat 1 with $1882.72
- Wayneo sitting in seat 2 with $1348.49
- zacke-nr1 sitting in seat 3 with $872.04
- HERO sitting in seat 4 with $618.00
- Hagans sitting in seat 5 with $603.98 [Dealer]
- card33 sitting in seat 6 with $927.33
card33 posted the small blind - $3.00
doyle_777 posted the big blind - $6.00
** Dealing card to HERO: K♥ K♠
Wayneo folded
zacke-nr1 raised - $31.00
HERO raised - $96.00
Hagans folded
card33 folded
doyle_777 folded
zacke-nr1 called - $96.00
** Dealing the flop: 8♠ 7♣ 7♠
zacke-nr1 checked
HERO bet - $110.00
zacke-nr1 called - $110.00
** Dealing the turn: A♦
zacke-nr1 checked
HERO checked
** Dealing the river: 10♠
zacke-nr1 bet - $421.00
HERO?
NL600 RR KK på tricky board
fold
jeg better en smule mere på floppet, 140 stykker, og jeg checker turn som dig og folder river.
ekstremt sjædent folk laver det move med noget du slår
better os mere på flop, checker os turn bagved og river er et klart fold imho..
fint spillet
Du spiller den som jeg ville spille den, udover jeg som de andre better lidt mere på flop. Edit: og ja fold river.
Hvorfor kan vi ikke bette turn??
Jeg mener klart turn skal bettes. Er fejl ikke at bette turn, fordi
1) han er muligvis på draw, og du har derfor sidste mulighed for at tage penge fra ham
2) da du har position, får du derved en meget nemmere beslutning på river. Hvis han caller turn og checker river, checker du bag. Hvis han laver move på turn, har du fold.
Problemet ved check på turn er at du ikke får betaling for farve-træk og streg-træk, plus at du har en ekstremt svær beslutning hvis han rester på river.
Da river er et scarecard, mener jeg du bør folde.
@ folk der checker turn
Hvad er I bange for? Det er temmeligt usandsynligt Villain sider med esset. Hvis han har spar es og anden spar, skubber han på floppet. Under alle omstændigheder ved vi langt bedre hvor vi står når vi better turn (plus de andre fordelse som jeg har listet ovenfor).
Ik så meget om vi er bange for turn, men villain må formodes at smide en helvedes masse hænder vi slår, da A er et kæmpe scarecard for ham os.
Turn tjek, efterfulgt af river bet er der mere value i, imo. Vi får da forresten som regel også penge ud af et draw på river - alle de gange draw'et misser og han better, så får vi mønt når han bluffer.
Mickey
Mickey
Så du kalder AI på river hvis river er blank? Den er sgu svær...
Det er trods alt en reraised pot, tror ikke draw's er det allervigtigste at beskytte mod i det her spot. Jeg synes det er rimelig standard at checke bag turn, problemet er bare at som boardet og potten udarter sig kan jeg bluffes af KK på any river basicly, hvis han pusher :)