Hey prøver lige at poste igen. Og til alle Hilberadoer så er det fordi jeg vil vide what to do? Og bare få så mange inputs som muligt.
Spillet er 4 handed og Villain har været standard tag uden at have lavet noget tricky yet.
Villain ( 800) limper ind i CO
Knap folder
SB completer ( 500)
Hero (800)siger 36 med AKo
Villain reraise 120
SB folder
Hero betaler
( Pot 246 )
963tt
Hero Check
Villain check
Turn A
Hero Check
Villain Check
River 6
Hero 175
Villain REST
Hero UGH!!
Vi har ikke rigtig spillet nogle store pots mod hinanden før, så ingen historie udover denne session. Mit image er LAG.
What to do?
nl600 tricky river spot !
Selvom det er 4handed og det er pænt tørt kunne jeg godt finde på at mucke pf..
Du skal spille en rr pot oop med en hånd hvor reverse implied odds er pænt høje..
Når det er sagt kan jeg sq ikke finde et fold frem i det spot.. Self er det ulækkert når han limpraiser pf men at sætte ham på AA er lidt for snævert imo og det er vel den eneste reelle holding vi er bange for..
Edit: Havde set forkert på pot og det reelle flop.. Så troede floppet var 246.. Det reelle flop gør self også at 99 kunne være i hans range..
Hmm jeg tror jeg folder dette grimme spot.
Jeg kan simpelthen ikke sætte ham på en hånd vi slår.
Hvis han skal calles af noget han slår kan han kun lave dette moves med et hus. AX caller kun her.
Umiddelbart er 99 den mest logiske hånd. AA bør cbette floppet hver gang.
Som vennekilde. Jeg giver altid max credit første gang jeg ser en spiller lave et limp-raise, medmindre jeg har et read der får mig på andre tanker.
Som spillet kalder jeg temmenlig hurtigt, spiller den dog næppe sådan. Med mindre jeg ved at modstanderen er supernit, så 4better jeg pre. Er han typen, der openlimper QQ+ fra co. for så at reraise, er det et easy fold med et smil på læben, fordi han lige har kostet sig selv en $1,600 all in pot som 69% favorit - eller ca. $1070 - og sparet mig samme beløb.
Problemet ligger i at du checker turn - Hvilket også er derfor jeg betaler!
hey,
overvej at gennemse dit spil. Jeg er ikke super meget for dit PF-call, når det nu er sagt, så kan jeg ikke se villain limp-reraise så stort med 6x.
Men lad det nu være...
Jeg kan bedre lide at bette river med tanken om, hvad jeg gør, hvis villain kommer over toppen.
Hvis jeg better river er det for at snap-calle et AI. Nu virker det ikke umiddelbart til at villain er særlig skarp, men har han bare den mindste hjerne(tænke længere end 1st) så kan han sagtens tro, at yaf er dum nok til at vb'e TT-QQ.