Hey!
Villian i denne hånd er 33/24/2.5 og kan godt tage nogle tricky linjer. Han har CR et 534r2 bord på turn hvor flop går ch ch fra sb-utg og har cr et 865s flop som pfr. Han har i denne session fanget mig i et riverbluff i en mindre pot tidligere.
Han åbner utg vildt meget, 35%, og virker som om han INGEN positionel forståelse har i og med han også åbner co og btn til 35%. Ydermere folder han 75% til 3bets, så han er oplagt kandidat til at 3bette.
Hero er 33/28 og har 3bettet et par gange hidtil men image er ellers ok (15min spillet).
SB ($588)
BB ($219)
UTG ($896)
CO ($651)
Hero ($654)
Dealt to Hero 5♥ K♥
UTG raises to $18, fold, Hero raises to $51, fold, fold, UTG calls $33
FLOP ($111) Q♣ K♦ K♣
UTG checks, Hero bets $57, UTG calls $57
TURN ($225) Q♣ K♦ K♣ 7♦
UTG checks, Hero bets $150, UTG calls $150
RIVER ($525) Q♣ K♦ K♣ 7♦ T♣
UTG checks, Hero ?
River er grim i og med stort set alle vores semibluffs completer og vi reelt ikke slår nogle Kx i hans range.
Er det for tyndt at shove her?
NL600: Trips i 3bet pot, shove?
Tror tit jeg checker tilbage her, da jeg mener vi har fin showdown value. Kan bare ikke se hvad han betaler med som ikke slår os. Så skal vi håbe han tyre den med AQ eller AA.
Men også lidt over mit niveau :)
1: ♥3bet
2: Shove er ok, når han har fanget dig i et bluff tidl. Jeg tror du ser ok m Qx, AA og div pp der caller. Men det kan tale for at checke, når du ikke kender ham, er at få en bedre idé om hva katten han laver...
Velkommen tilbage btw...
@ pow
Tak!
1: 3bet er helt sikkert ♥ mod ham her i det her spot men spørgsmålet er så om K5s er super til at gøre det med.
2: Hvis han kan have AA og hvis han caller med pp her synes jeg helt sikkert det er et shove. Dog finder jeg det en kende optimistisk for ham at calle mig ned med 99 i det her spot fordi jeg har bluffet en gang tidligere, specielt når bordet løber ud som det gør her. De eneste bluffs jeg stort set har er noget A♦X♦ og måske nogle svage made hænder der laves om til bluffs.
K5s, du rammer fint tp vs hans calling range m K, du rammer stærke FDs. Det er fint m equity vs hans callingrange imo ift hvor ofte han folder og du bare vinder hånden.
Og ja, det er optimistisk at han caller 99, absolut ikke sandsynligt, men hvis man har tisset tilpas på folks sukkermad, sker det faktisk oftere end mange tror... Men det er så individuelt et spot, at man imo ikke kan give noget super råd...
I har omkring 400 tilbage right?
Jeg better 205 og folder til shove. Tror det inducer langt flere calls, fordi vi repper det samme bluff imo. Og hvis vi giver ham bedre odds tror jeg sikkert vi kan få ham til at tale sig selv ind i noget tyret lir langt oftere, og derudover sparer du 1/3 stack de gange han har KQ, QQ, KT eller A7♣.
Det er jo sådan et spot hvor vi skal reppe bluffs der vil have ham af hans perceived range (Qx), og der tror jeg at 205 virker ligeså godt som shove (in case vi skulle bluffe her), hvis du forstår hvad jeg mener.