Igen har jeg lige sat mig, og har ingen reads på villain udover han går lidt til den i chatten med en anden gut, hvor han lyder semi dårlig, uden dog at føle jeg kan bruge det til grundlag for meget. Hvordan spiller folk hånden, og betales der river som spillet? Checker vi nogensinde bag river?
** Game ID 849546179 starting - 2007-10-14 15:25:06
** Singer [Hold 'em] (3.00|6.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- MartinAAAA sitting in seat 1 with $635.60
- Raisenfold sitting in seat 2 with $745.22
- HERO sitting in seat 3 with $608.74
- reyes1 sitting in seat 4 with $83.79 [Dealer]
- Robert1 sitting in seat 5 with $638.10
- DrPot sitting in seat 6 with $593.48
Robert1 posted the small blind - $3.00
DrPot posted the big blind - $6.00
** Dealing card to HERO: A♣ 8♣
MartinAAAA called - $6.00
Raisenfold folded
HERO raised - $30.00
reyes1 folded
Robert1 called - $30.00
DrPot folded
MartinAAAA called - $30.00
** Dealing the flop: A♠ 6♠ 2♦ ($96)
Robert1 checked
MartinAAAA checked
HERO - $70.00
Robert1 called - $70.00
MartinAAAA folded
** Dealing the turn: A♦ ($236)
Robert1 bet - $118.00
HERO called - $118.00
** Dealing the river: 9♦ ($472)
Robert1 checked
HERO bet - $100.00
Robert1 went all-in - $423.10
HERO?
NL600 trips linje
$100 er et virkelig dårligt value-bet. Hvis du skal valuebette, er det stakken der skal til midten.
Jeg checker bagved på river.
Kan ikke lide at checke floppet, hvad vil du opnå med det, udover ikke at bloate potten. Vi er sandsynligvis størst, så bør man vel have nogle penge i? Hvorfor fold som spillet, hvad har villain's oftest her?
Hans linie er efter min mening ret utroværdig. Jeg caller som spillet. Din hånd er underrepped. Tror tit du vil se ham på et busted draw eller air. Fint valvue-bet river. Kan godt lide den måde du spiller hånden på.
Båd eller flush, med stor vægt på båd.
Ja joonas, men problemet ligger i at villain ofte ikke caller floppet med meget vi slår med undtagelse af nogle suitede A-rags og FD's.
What? Er du ikke lige lovlig farvet af det er 3 vejs? Jeg har svært ved at se mig være skidt inde fordi en standard villain caller floppet her.
Nej. Ok, hvad ved jeg - jeg spiller ikke 3/6 så kan ikke umiddelbart kommentere på om du er skidt inde fordi en standard 3/6 villain caller floppet. Det var også derfor at jeg skrev "overvej".
Se resten af min post i stedet.
Det er over mit limit, men jeg forstår ikke dit bet på river, hvis ikke du ved hvad du vil gøre såfremt han checkraiser.
Jeg ville spille den som dig, men checker river bagved.
Byder floppet og turn
Hvis jeg byder så lidt på river er det for at induce og snapcalle...
Min linje er obviously for at snapcalle river, men måske man bør skubbe turn istedet for.
Ingen grund til at blive nærtagende fordi jeg synes du er en spasser hardkAre, du behøver ikke svare i mine tråde :)
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes er smartest i hånden, jeg er dog rimelig sikker på jeg har ret svært ved at folde either way, kan ikke helt se hvordan jeg kan folde i mange af scenarierne. Mister vi ikke value fra en masse hænder ved at checke river?
@Alex
Han leader i mig turn.
joonas
Aner ikke hvem du er og er ikke nærtagende. Det var ment dybt seriøst og venligt. Men skal da nok lade vær med at kommentere yderligere i dine tråde hvis det er den tak man får for respons.
joonas@
Hvis der er nogen der er nærtagende i denne post, tror jeg desværre det er dig.
Kig indad
Ville uden tvivl checke river !
sæt det op.
Hvis han var på en busted draw får du mulighed for at se hans hånd(han får self. også mulighed for at se din) det kan give det et praj om hans spillestil hva kalder han, hva kalder han ikk osv. på diverse hænder.
han betaler jo ikke dit riverbet? det eneste du kan være ude for er han prøver at stjæle pottet med an IN som er tilfældet her, hvor du så bliver sat i denne vanskelige situation og da du ikke har nogen reads på manden i forvejen, ville jeg ikke valuebette river mod ham, før jeg havde evt. reads på manden.
Du ville højst sandsylig kun blive kaldt at en bedre hånd med dit 100 bet ? medmindre manden er løs (som du heller ikke ved endnu)
og sidste option som nævnt, reraise på nakken. hvor du bliver stillet over for et svært valg, da du ingen reads har på manden.
Jeg checker river - og dette primært, fordi jeg synes at hans turnlead stinker helt ekstremt grimt. C/c flop, lead ½ pot turn.. adr.
Som du fik den spillet hér, folder jeg altså river. Jeg ved godt, at du inducer og alt det dér, men mod en halvdårlig modstander på 3/6 kan jeg altså bare bedst lide at bette det der og så folde til et raise. De bluffer simpelthen bare aldrig i de der spots.
- AB