Jah, ville gerne vide om jeg havde en chance for at komme væk fra denne ...??
Har siddet ved bordet i 10 min og har ingen notater på villain dog har han set fornuftig ud og virker som en solid TAG - bordet virker rimeligt tight og høje bets er et automatisk fold medmindre du sidder med kategori 1 hænder.
***** Pacific Hand History for Game 2022640888 *****
$3/$6 Blinds No Limit Hold"em - *** Table Perdomo Reserve (Real Money)
Seat 8 is the button
Total number of players : 4
Seat 10: rajovic ( $551 )
Seat 1: frythem ( $579.3 )
Seat 5: em11 ( $600 )
Seat 8: Baron13 ( $290 )
rajovic posts small blind [$3].
frythem posts big blind [$6].
em11 posts big blind [$6].
** Dealing down cards **
Dealt to rajovic [ A♣ A♦ ]
em11 checks.
Baron13 folds.
rajovic raises [$24].
frythem folds.
em11 reraises [$66].
rajovic calls [$66]
** Dealing Flop ** [ 4♥, 8♦, 4♣ ]
rajovic bets [$28].
em11 calls [$28].
** Dealing Turn ** [ J♣ ]
rajovic checks.
em11 bets [$130].
rajovic calls [130$].
** Dealing River ** [ Q♦ ]
rajovic checks.
em11 bets [$390].
rajovic calls [$390].
** Summary **
rajovic shows [ A♣ A♦ ].
em11 shows [ 8♣ 4♠ ].
NL600$ SH kan den foldes???
Nej den mener jeg ikke du kan slippe fra, men hvorfor ikke 3-bette PF?? Forresten, WTF laver han?? Er det normalt på 600 $ borde? :-)
Mvh. Conild
Nu er jeg ikke en normal 3/6 spiller, men vil da stadigt mene den skal have mere gas preflop, og på floppet skal bette også være støre.
når det så er sagt, er det jo latterligt heldigt flop for ham, efter hans preflop steal attempt.
Desuden er et check/raise på turn måske en mulighed for at se om han virkeligt har pol.
When you think you"re fucking them, they"re fucking you.
Det der er decideret uheldigt. Det er "meningen", at du skal trappe lavere overpar, hvorfor du imo boer check-raise floppet, evt. allin. Lad vaere med at vente til senere, da der kan komme masser af kort der spolerer din action.
Edit: Jeg synes i oevrigt ikke der er noget galt i dit preflop call.
Peter
Enig, check-raise floppet. Ellers fint spillet.
Jeg tror jeg på en weak dag folder river. Du skal fange ham i et bluff for at kunne vinde.
- Asger
problemmet var at jeg simpelt callede preflop da et 3bet ville jo nærmest skrige AA / KK - hvorimod hvis jeg simpelt callede havde han en større handrange på mig ( /AK/AQ/QQ/JJ/TT/99 ) ..
da floppet kommer 848 rainbow, ser du ud fra mit synspunkt et drømmeflop da han umuligt kunne ramme noget, og er selv meget sikker på jeg har den bedste hånd.
prøvede med mit flop bet at vise svaghed, dog ville et check være meget bedre kan jeg se...
da J falder på turn og han better 130$ kunne det godt være at han har ramt JJJ - og vil prøve at holde potten så minimum som muligt, derfor laver jeg ikke nogle reraises..
da han viser 84off, er det selvfølelig nedern, men ville stadig og spiller stadig mine AA/KK når de bliver reraiset såden i en 2 mands pot. hvorimod en 3mands pot skal den have et ordentlig skub.
Tak for comments og er glad for jeg ikke var den eneste som ikke kunne komme væk fra den :)
Hey Lius.
Jeg har spillet mod din modstander nogle gange, men jeg nyder det ikke altid. Han coldcaller voldsomt mange raises, ligesom han er meget aggressiv postflop.
Jeg sætter mig altid med position til ham, og TAG er han i hvert fald ikke :)
Jeg smider ikke på river, men mod denne modstander er check-call flop, check-raise turn vejen frem.
tak for dine fine notater om spilleren pethie, vil hjælpe mig en del, næste gang jeg er oppe imod ham :)
er ikk sikker på jeg forstår hvorfor du ikke skubber preflop.... folder han til dit push har du allerede taget 66$ = 11 BB fra ham, caller han preflop må han have en stærk hånd men alligevel være pænt meget underdog til dig.... du har jo hverken på flop, turn eller river tænkt dig at lægge hånden ned, på trods af han i teorien kunne have ramt set på både turn og river indenfor den hand range du normalt ville sætte ham på, så be"r du ikk næsten om et badbeat ved at lade ham spille næsten enhver hånd med dit call preflop?
eller er jeg galt afmarcheret? (spiller kun .25/.50 normalt)
@dillarhans
Modsat kunne han ogsaa risikere at overspille TT-KK...
@Alle dem der reraiser preflop
Det er sandsynligvis fint at reraise preflop i low stakes. Men kommer man over 1-2 er det en betragtelig fejl.
@Lius
Jeg tror heller ikke jeg kunne komme væk fra den på riveren sådan som du spiller den. Det er gutsy med det lille flop bet og når det går galt, som det gjorde her, bliver du ofte nødt til at betale prisen. På en god dag kan man måske godt folde den, men det er under alle omstændigheder et svært laydown.
I bagklogskabens lys er den eneste hånd, der kan nøjes med at calle det micro-flopbet en -virkelig- stærk hånd. Det er selvfølgelig ret svært at sætte ham på 84off, men det burde få alarmklokkerne til at ringe.
Alle andre pockets end AA ville -helt sikkert- raise det mini-flopbet specielt taget preflop-action i betragtning. Hvad får vi ud af, at han kun caller? Well, enten har han AA, eller også sidder han med 88/44/84off, og håber at få 1010/JJ/QQ til at skæppe lidt i potten.
Andre der synes at den linje signalerer -meget stor- styrke?
- Asger
et så lille bet kan jo også signalere en slags svaghed overfor en spiller som ham. Det kunne jo godt ligne et value bet, dvs. svag styrke... prøvede at repræsentere en hånd der missede floppet og forventede faktisk en stor reraise. Da han callede bemærkede jeg faktisk ikke at det slet ikke hang sammen. Da en typisk super LAG raiser ligemeget om han har ramt eller ej, - og skulle nok have fået nogle klokker til at ringe.
så asger, jeg synes selv at det lille bet repræsentere svaghed, hvorimod callet repræsentere stor styrke !? ..
hvis du kan følge mig ? :)
EDIT: Efter jeg læste dit igennem igen, gik det lige op får mig at det er nogenlunde er nøjagtig det samme vi skriver, troede du mente at mit flopbet viste stor styrke. :) lol .. hehe