NL600 hu lads. Jeg har været kortdød og spillet tightere end normalt og villain har været semiaggro, dog intet vildt.
Ved ikke om det er vigtigt, men vi har spillet en hånd for 5 min siden hvor jeg leader ind i ham på flop, han raiser, betaler. Turn leader jeg halv pot, han folder.
Hero sitting in seat 1 with 813.00
Villain sitting in seat 2 with 871.50 [Dealer]
Villain posted the small blind - 3.00
Hero posted the big blind - 6.00
** Dealing card to Hero: QJo
Villain raised - 21.00
Hero called - 21.00
** Dealing the flop: Q of c, 4 of h, J of s
Hero checked
Villain bet - 31.00
Hero raised - 90.00
Villain called - 90.00
** Dealing the turn: 8 of c
Hero bet - 100.00
Villain raised - 285.00
Hero called - 285.00
** Dealing the river: 6 of s
Hero checked
Villain went all-in - 475.50
Hvor ofte valuespiller han Qx og 2 dårliger par her? Synes turn raise er specielt... Kæmpe fold?
NL600E, stort laydown?
Q4 og q8 og random bluff er det eneste vi slår. synes også turn virker meget mistænksomt, men tror sjældent selv jeg folder i spottet men hvis villian har virket sane so far synes jeg det er fint
øh, overser jeg noget? Vi har top to, ~135 bbs og kun T9 straightdraw har completed?!
Jeg kan ikke se mig selv folde her, men jeg er også en calling station.
Jørn
Jeg kunne godt tænke mig at se nogle farver og pot sizes, men det er vist bare mig. Sådan som du beskriver den sparsomme dynamik, tror jeg heller ikke jeg slipper væk.
Jeg mener: Du har jo i den forrige hånd fundet ud af at han auto raiser, når man leader ind i ham, og sidste gang fungerede det ikke for ham. Han ved du ved at han lagde sig sidste gang, så det er meget muligt at han bare ikke vil give op for bollemælk denne gang. Selvfølgelig kan han have settet eller en syg straight, men jeg tror at han meta gamer sig selv broke her langt langt oftere end han slår dig, så herfra er den bare betalt.
@Thyssen
Det er mest pga. turn. Ved ikke hvor polariseret han er, altså om han raiser J8, Q4 evt. AQ/KQ. Mener det definer river rigtig meget, da vi vel næsten kan udelukke et bluff?
For mig at se er det et perfekt spot imod en semiaggro spiller HU. Jeg snapcaller og siger WP til mig selv.. (d.v.s. jeg kan lide din linje bortset fra foldet på river)
Troede ikke man kunne slippe fra top2 der HU.
Nok derfor je ikke spiller HU... eller NL600.
Du spiller uden Tracker?
Anyways. Jeg slipper ikke væk så meget som 1/100000 gange.
MVH Skod
wow never ever fold, jeg skubber det sidste ind på turn.
villains range fra knappen må være enorm og vil os mene dit bette turn skud inducer ham til at sprøjte/overspille.
Okok, QJ er måske for stort. Hvornår begynder vi at overveje? J8/AQ?
Mmm, utroligt ingen lurede den var reverse... ;-) Men fint. Jeg mener obv også det er helt sygt at folde QJ der. Blev den heller ikke. Men han brugte 30 sek af sin timebank før han callede og tabte til min QQ. Så skulle lige tjekke om mit turnraise blev opfattet så stærkt som det blev af ham.