Måske løber jeg skidt, måske overspiller jeg for meget. Om ikke andet taber jeg 90% af alle "store" pots pt.
Villain er ret agro, 31/26/2.6. Normalt spiller han ret aktivt, specielt postflop, med en del flop CR´s. Han virker dog en anelse tilted idag. Snapcallede et 6bb raise oop med 22 vs en 40 bbs shortstack. Åbnede T5s utg, med 2 +45% VPIP i CO og knap, 2nd barrelede et A højt board, så det ser lidt skidt ud pt.
Jeg har ingen ide om hvad hans flop lead er, men eftersom han spiller ok, er hans range ret bred der anyways.
Seat 1: X ($800.00)
Seat 2: HERO ($1768.00)
Seat 3: X ($987.72)
Seat 4: X ($832.00)
Seat 5: Villain ($1193.93)
Villain posts the big blind of $8.00
X posts the small blind of $4.00
X is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [9♠ 9♥] CO
HERO raises $28.00
X folds
X folds
Villain calls $28.00
*** FLOP *** [6♦ 9♣ T♥] Pot: 60
Villain bets $45.00
HERO raises $165.00
Villain calls $165.00
*** TURN *** [6♦ 9♣ T♥] [K♥] Pot: 390
Villain checks
HERO ? (1k effektivt)
NL800EUR tre af en slags
Bets 300? Kan ikke forstå indlægget. Har han den - tillykke. Han er tiltet og laver sikkert flere numre end normalt.
Hey,
Normalt vil man sige bet 320ish og call et push.
har han 87 eller set hører du nok fra ham på floppet. QJ kunne han nok shove, velvidende at han bliver kaldt light.
Well, som du beskriver villain har vi et forholdsvis easy b/c på turn - bl.a. grundet dit read, men også grundet at alle Q, J, 7, 8 er lortekort for dig IMO.
-D
netop - som du beskriver ham bet 300/call shove og ellers shove river...
Ikke så meget der, ligesom de andre er det et ez b/c, jf beskrivelsen af Villain.
Mance: selv mod jordens største nit er den sateme svær at B/F :)
Ikke at bette her er btw en dødssynd på ligne med de andre
D: I know, det var mere for at pointere, at med beskrivelsen er det endnu mere ez b/c.
B/F mod verdens største nit? Satme nej, så vil jeg hellere c/f :)
Jeg ville byde på fjerdekortet og kalde meget hurtigt, hvis han pas/hæver alt ind.
Jeg glemte lidt info om hans eventuelle read på mig. 25/22/5 idag og sikkert også generelt. (hvilket selvfølgelig bare sementerer overstående konsensus mellem PN-tyrene anyways)
Nå, åbenbart ikke meget at komme efter. Well, jeg overvejde bare om man kunne overveje at checkke for potcontrol og spille en river i position, specielt når turn completer den mest sandsynlige del af hans range (QJ). Desuden, er jeg ret sikker på han 3better floppet med 66, 9T og 78, hvorfor en stor del af hans turn range enten er QJ eller noget han folder til mere heat. (AT, JT, T8, og lign).
Det modsigende er serlvfølgelig at manden obv tilter en smule og han vel ved jeg følger op når jeg raiser flop, specielt på en K-turn, hvorfor han kan shove en masse draw / air hænder (et CRAI på turn passer også super med stacks)
Nedenstående er en mulig range jeg valubetter mod. Siden han formodenligt skubber en masse andre hænder også, er jeg fint inde.
Hand 0: 45.626% { 9h9s }
Hand 1: 54.374% { TT, 66, KTs-K9s, QJs, T9s, 87s, KTo-K9o, QJo, T9o, 87o }