boogie10 solid super tyr som er ret loose.
Mit image: Lag - ret tricky til tider.
***** Pacific Hand History for Game 16058219 *****
$3/$6 Blinds No Limit Hold"em - *** Table Ramon Allinos (Real Money)
Seat 8 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: MWT5 ( $645 )
Seat 4: Mastro01 ( $573.30 )
Seat 5: boogie10 ( $899.44 )
Seat 7: unglee ( $836.60 )
Seat 8: Nrajovic ( $879.21 )
Seat 9: APAT ( $536.30 )
MWT5 posts small blind [$3].
ATAP posts big blind [$6].
** Dealing down cards **
Dealt to Nrajovic [ J♣ A♥ ]
Mastro01 calls [$6].
boogie10 raises [$24].
unglee calls [$24]
Nrajovic calls [$24].
MWT5 folds.
APAT calls [$24].
Mastro01 folds.
alvo calls [$24].
** Dealing Flop ** [ 3♣, 6♥, 5♦ ] [pot 101$]
APAT checks.
Boogie10 raises [$84].
unglee folds.
Nrajovic calls [$84].
APAT folds.
** Dealing Turn ** [6♦ ] [pot 269$]
Boogie10 raises [$128].
Nrajovic reraises [$256].
Boogie10 calls [$128].
** Dealing River ** [T♥ ] [pot 781$]
boogie10 checks.
Nrajovic raises [$425]
boogie10 calls [$425] ( caller i sidste sekund. )
** Summary **
boogie10 shows 4♥ 5♥
boogie collected [$1631]. with two pair sixes and fives.
Hvad gjorder jeg af fejl, siden boogie callede mit bluff?? ..
Nl$ 600 huge bluff
Tja han troede vel ikke på at du havde callet hans PF bet med en 4-7 / 2-4 / etc...
Men må da sige at med det board ville jeg nok have foldet middle pair, men godt / heldigt call betalte sig!
Xsuited
Du repræsenterer ikke en bestemt hånd, og desuden passer følgende ikke ret godt sammen:
"boogie10 solid super tyr som er ret loose"
"Nl$ 600 huge bluff"
#asger_b
ja, gjorder det faktisk nogle hænder tidligere hvor jeg også blev callet ned, samtidig synes jeg da også at jeg repræsentere boat.
#lod
??..
AJ er min personlige hade-hånd.
Jeg enten folder eller raiser preflop. Med en cold-caller foran her smider jeg skidtet
Boat?? Du raiser da forhåbentlig floppet med et set/to-par??
Desuden synes jeg det er temmelig skidt spillet at clickraise turn med en 6"er. Hvad vil du have ud af det?
Udover at du raiser for lidt på turn, synes jeg egentlig du repræsenterer en 6"er fint nok. Måske skal du bette lidt mindre på river - det gør det noget mere plausibelt, at du skulle sidde med en 6"er.
Og endelig.. Det ligner, du vil have ham til at lægge et overpair ned. Han caller så med 3rd pair. Konklusion: Don"t bluff this guy!
- AB
Den her hånd overbeviser mig endnu mere om, hvorfor jeg ikke skal spille med Boogie10. Han nægter at smide sin hånd, og jeg nægter at lade være med at bluffe.
Eftersom jeg hader ALLE gayraises, kan jeg heller ikke lide dit turn bet. Du skal raise floppet for at få ham til at smide på senere streets.
"....hvorfor jeg ikke skal spille med Boogie10. Han nægter at smide sin hånd....."
Han ligner da en drømmme cash-ko?
#hilberado
boogie er uden tvivl en virkelig god spiller.
#pethie
stackede boogie 2 gange senere efter denne hånd, mest pga. mit image. men hun har uden tvivl en ""great feeling for the game"". Og fanger tit folk i deres bluff.
@Lius
Nice nice, jeg finder dog hellere et andet bord. Fx et hvor jeg kan pille din AK ned :P
@ Lius
Min pointe var, at du ikke skal prøve et tvivlsomt bluff mod "solid super tyr". Dertil er din FE for ringe.
#Lod
selvom du godt er klar over, at han ikke har en speciel stærk hånd??...
Hvordan kan du være sikker på det? Hvis han er en super tyr, smider han garanteret ikke et overpair, og det kan han vel sagtens have.
Han kørte vel også lidt på det at han havde en open ended straight. Det jo også en god mulighed.. (Bare sjældent man rammer den..)
@Lius
Troede ikke du gad spille på pacific mere da de efter din vurdering har større varians end andre steder ;)
Srry had to.
Godt se du er i gang igen ;)
/Costa
#costanoche
siden de ikke lod mig hæve alle mine penge, kan jeg ligeså godt spille lidt indtil februar hvor jeg kan hæve resten.
Boogie10 sidder lige nu med 14250$ ved et NL600 bord... Det er sku da for crazy
@Lius
Kan satme godt forstå du er træt af dem, det nærmer sig sku svindel de ikke vil give dig dine penge efter du har sendt alt hvad de har bedt om.
Men de har da fået noget ud af det, du raker jo videre som de gerne vil have.
/Costa
P.S. Hvor regner du med at slå dig ned når du har forladt Pacific?
#costasnoche
tager lige 1 måneds pause, da jeg godt kan mærke at det tager virkelig meget af min tid, - efter det tror jeg at jeg vil prøve kræfter med partypoker.
#nile
16000$ nu, komplet fucked at HUN :) kan sidde med 26 buyins lol. Hun er virkelig en suveræn spiller.
Er det en mand eller dame?
"16000$ nu, komplet fucked at HAN kan sidde med 26 buyins lol. HUN er virkelig en suveræn spiller."
#fisken
Boogie10 er en dame fra stockholm. sidder nu med 17400$ lol ...
Lius: Hun har vel brugt all-in buggen?
@Fisken: Det skulle være en pokerspiller af hunkøn :)
Damn!!!!
Så er hun på 19K!!!!!
/Costa
Nu spiller jeg stort set selv kun SNGs, men hvordan kan man gå fra 600 til 19k? Er de så store fisk på pacific?
Har ikke fulgt med i særlig lang tid, men det virker helt uhørt. Men spørg Lius, han kan komme med en forklaring om at der er mindre tilfældighed ved Pacific=større varians
/Costa
Det skal da være en uhørt lang session for at rive 30 buyins uden at forlade bordet... Det KAN da næsten kun være en bug?
Hvad er den All in bug? Nu har jeg læst om den flere gange men aldrig fundet ud af det
Når du går all in går du op og reloader med det samme
vupit så får du dine penge ind også selvom alle folder
eks du går all in med 50 skynder dig at reloade
alle folder du får dine 50 igen + de 50 du reloade med
Je gkan sq ikkke rigtig se hvad du vil representere her når du spiller den så passivt.
Rais preflop, eller på floppet.
Dit raise på turn virker ikke særlig skræmmende - ved ikke om du prøver at lade som om du lokke-better med 55 på hånden, men ellers. Raise den preflop, og div den et skud på floppet også.
Synes desuden ikke Tieren er et ret godt kort at bluffe på, men det er jo den eneste måde du kan vinde hånden på. Nu er det self. nemmere st aige når man kender hånden, men mod en loose fætter må du gå ud fra fu har den bedste hånd preflop, så raise for hunnan.