Villan 44/33/3
han har ikke lavet 3bets på mig endnu.. Men jeg har 3bettet ham en gang eller 2 hvor han folded
Hero A♣K♦
Villan $345.47
Hero dækker
Hero siger 8$ fra CO
Villan siger $28 fra BB
Hero bets $68
Villan bets $191
Hero folds
done deal eller ?
NL$200, AK semi deep, need help
over hvor mange hænder har han spillet de stats ?
på trods af hans stats, hælder jeg til et fold pga han ikke har 3 eller 5 bettet dig endnu når i er semi dybe. mens 100 bbs er til midten hver gang
Jeg kan ikke lide 4-bettet semideep, hvis du ikke går til bunds med den. Hvis han ikke har 3-bettet dig eller andre før kan jeg meget bedre lide et call end et 4-bet. Med 100bb ryger de til midten selvf.
Hmm det er lidt et wierd spot. Villain spiller 44/33/3 over 275 hænder, men har endnu ikke 3bettet dig, på trods af at du er CO vs hans bb?
At felte AKo for 175bbs blir mod 99% af alle skidt da du er badly outranged, og for at det skal være profitabelt skal villain virkeligt have været splashy /tilty / overspillende preflop.
Det her skriver jeg altid, men hvis analysen skal være mere præcis skal du have lidt mere info om villain med, specielt nu han har så specielle stats. Derudover, gør du det til 68 totalt eller 68 plus 28? Det gør en stor forskelv imo, og jeg ville være mere inclined til at felte hvis du kun 4bettede til 68 totalt.
Bryder mig ikke om 4-bet hvis ikke du er villig til at spille om stakken preflop.
@hilberado
Jeg laver et 4bet til $68 ialt... dvs $40 mere for ham
1 grund.. Det er cheap! og eftersom jeg anser som DONK, "viser" jeg bare et 4bet, og ser hvad han siger til det.
Jeg ser ingen grund til at hejse til et højere beløb imod denne DONK!
konklusion..
Jeg sætter ham på en range like QQ,AK,AA,KK eftersom jeg ikke har set ham 5 bette endnu...
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 60.593% 45.71% 14.88% 20350397 6625675.50 { JJ+, AKs, AcKd, AcKh, AcKs, AdKc, AdKh, AdKs, AhKc, AhKs, AsKc, AsKd, AsKh }
Hand 1: 39.407% 24.52% 14.88% 10918156 6625675.50 { AsKh }
-------------------------------------------------------
Men som Xizor skriver, hvis jeg ikke vil spille om stacken skal jeg så calle eller folde, hans 3bet ? (Normalt caller jeg aldrig med AK)