Ukendt villan
snakket i fon da dette skete
Total number of players : 4
Seat 10: VILLAN ( $255.92 )
Seat 2: gattzo ( $199.8 )
Seat 6: yaco26 ( $17 )
Seat 8: HERO( $219.8 )
HERO posts small blind [$1].
VILLAN posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A♦ Q♠ ]
gattzo folds.
yaco26 folds.
HERO raises [$7]
VILLAN calls [$6].
** Dealing Flop ** [ A♥, 2♦, K♠ ] ~ $16
HERO bets [$12].
VILLAN calls [$12].
** Dealing Turn ** [ 9♦ ] ~ $ 40
HERO checks.
VILLAN bets [$12]. meget lavt bet
HERO calls [$12].
** Dealing River ** [ 8♣ ] ~ $ 64
HERO checks.
VILLAN bets [$20]
HERO eftersom villans bet er så lavt(turn og river), kunne jeg godt sætte ham på et lavt A og tænker på at trække lidt value ud fx reraise til $65 ? like/dislike?
NL$200. AQ value raise?
Vil gå lidt imod strømmen (de fleste vil sige bet turn) og sige jeg godt kan lide dit turn spil som variation af altid at bette da vi jo gerne vil have lidt river $$$ fra dårligere hænder.
Som spillet laver vi en raisy daisy på river :)
Jeg vælger at repoppe river til $65.
Villan viser A♥9♠, så smider et note på ham
Skal have en note eller andet read på villain der siger han er lidt af en station før jeg raiser river her.. Et riverraise er -næsten- aldrig bluff på lavere stakes og AQ er simpelthen for marginal at repoppe mod en ukendt..
jeg kan meget bedre lide og skyde turn end c/r river
fint nok og B/F turn eller turn C/C og river C/C til rimelig bet.
og til tider ser du også disse alt for små bets i procentmæssigstørrelse en donk der er bange for han ikke får action, og så bliver det giftigt at c/r river.
Hvorfor raise 7 pga shortstack da han jo allerede har foldet
Jeg havde valgt at check raise på Turn for at se hvor jeg står. Raise til 45 på turn. Reraiser han er du bagud. Kalder han har i samme hånd eller han er langt foran. Du er sjældent foran hvis han kalder der, da AJ for de fleste spillere aldrig ville kalde her. Du skal i mine øjne altid teste den på C/R ham på turn for at se hvor du står i hånden.
@Incrazy
Det er altså en del chips at smide væk "for at finde ud af hvor du står"
Og det er så bedre at smide dem væk på riveren at smide endnu mere væk : p ?
Som jeg har skrevet tidligere vil jeg meget hellere bette turn. Vil dog hellere c/r turn end river.
Det er altså tit at så små bet på turn og river er for at induce et raise, eller fordi Villain mener han har en monster, og er bange for at miste en loose caller. Jeg ville nok bare have smoothcallet her.
@golden call, læse selv lige forkert :) raiser $7 og sidder i SB så i alt $8. Sorry.
I har ret, når jeg tænkter over det ville jeg også heller c/c turn c/c under 3/4 riverbet