Spørgsmålet er om jeg skal vbette river eller ej.
Jeg tror en donket villan har en bred calling-range, hvad siger i
Villain spiller 44/13/2 fold to cbet 42%
Hero har spillet 23/18/3
***** Hand History for Game 17332249 ***** (Pacific)
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, September 03, 11:52:02 ET 2009
Table Aalborg (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 1: Hero ( $658.94 USD )
Seat 3: mitricAA ( $420.00 USD )
Seat 8: catapult1 ( $208.57 USD )
Seat 9: Vampirela33 ( $787.14 USD )
Seat 10: Villain ( $263.49 USD )
catapult1 posts small blind [$2.00 USD].
Vampirela33 posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♦ 5♦ ]
Villain calls [$4.00 USD]
Hero raises [$16.00 USD]
mitricAA folds
catapult1 folds
Vampirela33 folds
Villain calls [$12.00 USD]
** Dealing Flop ** [ A♠, 8♠, 3♠ ] $38
Villain checks
Hero bets [$28.00 USD]
Villain calls [$28.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♣ ] $94
Villain checks
Hero bets [$77.00 USD]
Villain calls [$77.00 USD]
** Dealing River ** [ K♣ ] $248
Villain checks (stack $143)
Hero ?
NL$400, A5
Siger nok bare resten, han ligner umiddelbart et par med en spar på siden eller lignende, jeg tror dog det er close mellem bet og check, da en donket villain som denne sagtens kan tage linien her med noget der slår os, men bare spille den så dårligt at vi valueowner os selv :)
Altså, hvis han skal kalde 4 tønder med mindre end TP må du have bedre reads på ham end du skriver i OP?
Virker også på mig som et oplagt check....
Kan ikke se hvad han betaler med her der ikke har dig slået udover MÅSKE et meget tyndt call med ♠K
Jeg sender stakken ind og håber villain kalder med et dårligere par (f.eks. K♠X)
Jørn
Synes det er alt for tyndt at shove her. De gange han amok tyrecaller med et par, kan på ingen måder opveje de gange han har os slået allerede. Resten er super, wp :)
Anyways.. Min tankegang var at denne K♣ river kunne give ham et par som han måske ville calle med..Denne tankegang som både Thyssen og Asger_b skriver...
Jeg vælger at smide stacken ind og villain caller med A♣7♥...
Hvis din kicker havde haft tøj på, synes jeg, at din tankegang ville være mere rigtig, da der trods alt vil være flere combos, som vi kan value own'e villain med.
I den aktuelle hånd, checker jeg bare bag med mindre villain har W@SD på ~30% - vores hånd er simpelthen for svag og denne type villain smider formentlig nærmest aldrig en hånd, som slår os eller splitter med os.