Hero har spillet 21/18/3.5 i denne session.
Villain har spillet 37/6/1.75 over 100 hænder.
***** Hand History for Game 1510621717 *****
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, March 24, 03:03:52 ET 2009
Table Munar (No DP 50 bb min) (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: chesst99 ( $394.00 USD )
Seat 3: 7724tfD8n ( $392.00 USD )
Seat 5: magne11 ( $452.55 USD )
Seat 6: Villain ( $716.20 USD )
Seat 8: Hero ( $474.30 USD )
Seat 10: onefivefour ( $416.00 USD )
Villain posts small blind [$2.00 USD].
Hero posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ J♦ 7♦ ]
onefivefour folds
chesst99 folds
7724tfD8n folds
magne11 folds
Villain calls [$2.00 USD]
Hero raises [$8.00 USD]
Villain calls [$8.00 USD]
** Dealing Flop ** [ T♠, 7♠, 6♣ ] ~ $24
Villain checks
Hero bets [$18.00 USD]
Villain calls [$18.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♥ ] ~ $60
Villain checks
Hero bets [$54.00 USD]
Villain raises [$120.00 USD]
Hero ?
Tænker på at calle, men syntes virkelig at villains range er meget bred 2par, str8, str8draw/fd, måske endda overkort.
Jeg ville mene at et shove for dårlige hænder til at folde turn og KUN bedre hænder til at calle...
Men hvad gør folk ? Min idé var at calle også se river an.
NL$400, J7s
Dit nick er synligt ved flopaction :)
Det er et lidt semiklamt spot mod en Villain der virker til at være ret passiv, hvorfor han nok kun raiser "the goods", og højst sandsynligt ikke raiser draws.
Dette er specielt sandt af 2 grunde på dette board:
1) Vi er på turn. En Villain som ham har raiser bogstaveligt talt aldrig turn med et draw, med mindre de samler et monsterdraw op på turn, hvilket ikke kan være tilfældet her.
2) Boardet pairede. Endnu en grund til at en passiv Villain ikke raiser.
Jeg synes call turn og call "any" river lyder fint.
Det er svært ikke at sætte ham på andet end 76, 66, 78, 79, A7, og måske hænder som 75 og T7 afhængig af hvor løs han er.
Hvis vi tager alle af ovenstående kombinationer med, er der:
4xA7
3x76
3xT7
3x66
4x78
4x79
4x75
Altså 13 kombinationer der slår dig og 12 du slår... Det er tæt :)
Derudover kommer der hænder som AT, KT, QT, JT osv, men jeg tror heller ikke han raiser disse på turn.
Edit: der skal selvfølgelig tages forbehold for, at Villains stats kun er over 100 hænder.
Jeg raiser turn til $200 og kalder et shove.
Han har formentlig 7x og som RadioGakGak har talt op, så er det 50-50 og vi er foran eller ej, men jeg mener der er døde penge i potten og vi kan ikke helt udelukke et eller andet random overpair eller draw.
Jørn
Mod sådan en semi donket modstander tror jeg vi er foran langt oftere end 50/50, synes rangen har alt alt for mange 7'ere =)
Jeg shover og forventer calls fra samtlige T'ere. Igen er jeg ikke fan af mindre raises når villains range er kraftigt polariseret til noget han godt kan lide, det skræmmer dem oftere væk i mine øjne.
Ret mystisk linje Villain tager, synes jeg.
Så må det vel være på sin plads at valuebette. 5'eren ændrer ikke det helt store; der er et par ekstra combies der slår dig nu, men jeg tvivl stærkt på, at Villain checker et hus her.
Efter riveraction, er jeg nok mere tilbøjelig til at tro, at Villain har KT eller noget i den retning.
Jeg tror jeg vb'er omkring 130 stykker.
@ Thyssen
Jeg forstår ikke helt, hvorfor du vil reraise turn til 200. Jeg tror sådan cirka aldrig at det inducer et eller andet spastisk shove fra Villain, og jeg synes et semi-click-reraise virker en kende fisket og pointless.
Enlighten me, please :)
@ OP
Fint spillet. Shove river.
Shove > valuebet standard > valuebet lavt.
Check er selvfølgelig udelukket.
Ovenstående kan muligvis være helt væk, men jeg synes sagtens vi kan reppe et missed flushdraw givet de potodds vi får på turn (66 ind i 230ish). Det samme med 85s. Derudover kalder ("alle") de 7'ere, som vi har slået.
Et argument for at valuebette småt (ala 150ish ind i 300) er, at vi aldrig ville skubbe med eksempelvis AT. Men jeg tror så tilgengæld heller ikke, at vi skyder turn særlig ofte her med TP, men checker ofte bag i stedet. Og hvis vi byder turn, så er det 9/10 gange for at checke river bag.