Party Poker
No Limit Holdem Ring game
Blinds: $2/$4
6 players
Effektive stacks $400, BB er ukendt.
Jeg har vaeret aggressiv, men har for det meste vist gode haender.
Pre-flop: (6 players) Hero is UTG+1 with J♦ J♠
UTG folds, Hero raises to $15, 3 folds, BB calls.
Flop 7♦ 3♠ 8♣ ($32, 2 players)
BB bets $24, Hero raises to $80, BB calls.
Jeg haever her for at goere det dyrt for T9/65 samt for at kunne laegge mit til et 3-bet.
Turn: 4♣ ($192, 2 players)
BB checks, Hero checks.
Hvad goer I her, hvis turn er 2♥ i stedet?
Jeg planlaegger at calle op til ~$100.
River: T♣ ($192, 2 players)
BB bets $190, Hero folds.
Der bliver sjaeldent budt ind i mig paa denne maade efter mit preflop-raise, saa jeg er noget i tvivl om min linje. Alle kommentarer modtages med glaede.
NL$400, JJ paa underflop
Flop:
Jeg tager 3 forskellige linier her faktisk.
Raise, call og fold. Jeg raiser nok lidt oftere end jeg caller, og folder i visse situationer.
Fordelen ved raise med position er at man kan checke bag på turn som du også gør, og så stadig kontrollere pottens størrelse.
Ulempen med dit raise er at du giver den aggressive modstander mulighden for at tage potten med et reraise, derudover bygger du hurtigere end større pot end ved callet.
Fordelen med flop call er at du ikke spiller don modstander af 8x, og derfor får mere value hvis han ikke rammer, dette giver dog desværre modstanderen en billigere chance for at ramme sit andet kort.
Turn: fint som spillet
River: fold, svært at se ham lave det her med en dårligere hånd med mindre han er meget aggro.
Friis
Enig med mandelir indtil river syntes den er lidt svær, kunne sagtens se en en lave det bet med 8 9 eller 9 10, men den er svær du har ikke lidt mere info på BB, syntes umilbart det virker mærkeligt at han på et set ikke byder ud på turn for at bygge potten, men det kunne jo også være forsøg på CR så igen er det svært at sige så meget om.
men syntes ikke det nødvendigvis er et fold, kunne godt finde på at lave et call på den men er faktisk ikke helt sikker.
Enig med Mandelir, jeg raiser floppet næsten 90% af gangene, hovedsageligt fordi det er en linje jeg også tager med et set, samt fra tid til anden overkort.
Jeg synes hans pot bet på river lugter rigtig meget af en hånd der føler sig snydt fordi den ikke fik lov at CR''e turn.