Villain har lige sat sig hans første hånd, jeg kan med garanti sige at han ikke er reg.
Hero har spillet 19/15/4
***** Hand History for Game 78561152 *****
$400.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, April 01, 11:24:02 ET 2009
Table Ontario (Real Money)
Seat 10 is the button
Seat 1: Hero ( $1127.00 USD )
Seat 2: Villain ( $399.50 USD )
Seat 4: yougef ( $426.90 USD )
Seat 6: G0BIAS ( $533.10 USD )
Seat 8: tiaogalu ( $400.00 USD )
Seat 10: gautamaB ( $234.62 USD )
Hero posts small blind [$2.00 USD].
Villain posts big blind [$4.00 USD].
tiaogalu limper [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero[ A♥ Q♥ ]
yougef folds
G0BIAS folds
tiaogalu checks
gautamaB folds
Hero raises [$18.00 USD]
Villain calls [$16.00 USD]
tiaogalu folds
** Dealing Flop ** [ A♦, 8♠, 7♦ ] ~$44
Hero bets [$38.00 USD]
Villain calls [$38.00 USD]
** Dealing Turn ** [ K♣ ] ~ $120
Hero bets [$102.00 USD]
Villain raises [$341.50 USD]
Hero ?
NL$400, stackoff,AQs ?
Uenig med KBB: "Vi er aldrig gode her. Standard fold i min bog." Det er ikke en tight/lav aggression modstander, det er unknown. Vi skal være gode 32% for at tjene her, unknown har både masser af combos og enkelte dårligere A'er i sit range. Kc er desuden godt turnkort, da det semirammer masser af combos, TJd, TQd, TKd, JQd, QKd, samt den næppe forbedrer made hands/combos til 2p. Mod unlikely AK ændrer den obv ingenting. Sidst, men ikke mindst, er det sb-bb pot, hvor "alle" er mere aggro end i "alm" pots. Hvis hero vil betfolde her, er turnbettet også meget stort. I korthed: sb-bb pot, vi skal være gode 32% pga. turnbet, og modstander er unknown = call, og det er ikke close.
Som Edizon.
Folk er paranoide i blindbattle, det er super-exploitable at bet/folde AQ her samt der er rimelig pæn sandsynlighed for, at han spiller de fleste hænder som slår dig (AA,AK,A8,A7,77,88) anderledes på enten flop eller turn Du er foran her meget ofte imo.
Fjong, var bare lige i tvivl :)
Jeg kom bare i itvivl om hvilken range som jeg slår, der rr turn AI. Da jeg formoder alle draws better floppet AI..
Men jeg kan nu stadig godt lide mit call på b/c på turn. Villain har slowed sit set 8♣8♥..
@SteenV
Spiller skurk ofte ikke os draws anderledes på floppet?
Er dog enig i at bet-folde er noget skidt, men hvad med et tjek-call? Trods bordet er ret drawheavy må han vel skyde en barrel hvis han sidder med et draw. Netop fordi muligheden byder sig. Udover det står vi ikke med en semi træls beslutning på river hvis han blot caller vores turn bet.
Endelig sig mig imod da jeg er virkelig rusten og har ikke spillet i et godt stykke tid :)