Kender ikke så meget til villain.
Har spillet 156 hænder med ham og han har spillet 28/20/2.8 3bet % 6,2 pt.
Hero har spillede 23/17/3
***** Hand History for Game 206271772 ***** (Pacific)
$600.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, September 23, 03:04:48 ET 2009
Table Bouake (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 6: xslyyx ( $156.23 USD )
Seat 7: Hero ( $670.00 USD )
Seat 8: Villain ( $600.00 USD )
Hero posts small blind [$3.00 USD].
Villain posts big blind [$6.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♠ A♣ ]
xslyyx folds
Hero raises [$15.00 USD]
Villain raises [$46.00 USD]
Hero raises [$110.00 USD]
gHoStgfk calls [$76.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 3c, J♥, A♠ ] $253
Hero bets [$126.00 USD]
Villain calls [$126.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♣ ] $505
Hero checks min idé er at c/r stacken ind
Villain checks
** Dealing River ** [ T♥ ] $505
Hero? stacks er ~$400
Jeg står i et problem?, da jeg syntes at vores board har ramt hele villains 4bet callingrange og SPR er lav..
Nogle der shover turn ?
NL$600, AQ 3handed
Uhm jeg ville nok skubbe turn, men din ide med C/R er os fin, dog er boardet nok ramt af villian, og han folder nok ikke til dit C/R så jeg ville nok foretrække selv og skubbe turn her.
Men tror du at villains caller turn med en hånd vi er foran, ved godt potten gør os begge commited, håber bare på et c/r på turn kan få flere Ax, Jx til at calle de sidste $$
Øh, CRAI?
Der ligger 505 i potten og du har 370 tilbage...?
Igang med et limitrush? =)
@joonas Limit rush??, ved ikk hvad man kalder det, når man spiller 2/4 også lidt 3/6
@manCini tænker bare og en semi reg vil folde ax,Jx hænder til turn bet, så tror selv at der er mere value i at checke turn og shove river. Men poster hånden da jeg er i tvivl
Bare mine mavesurhed der undrer sig over man kan spille 2/4 og 3/6 og skrive CRAI turn =)
Way above mit limit - men jeg synes du skal shove turn. Jeg tror en tænkende Villain checker stort set hele hans range bagved på turn (udover dem der har dig crushed dvs AJ/JJ). Boardet er semi ukoordineret og indeholder et A og det ville derfor være et dårligt board at floate dig på - da man trods alt må formode der er en del Aer i din range. Der er trods alt en del klamme riverkorts og potentielle action killers og jeg ser derfor ingen grund til at lade ham få et gratis kort der potentielt kan ødelægge din i forvejen semisvage hånd.
@jonas
lol leeq spillede poker, da du stadig gik med ble ;-)
Opfordrer som iden anden tråd mods til at fjerne de her trolls, og håndhæve en smule mere strict policy i VIP trådene. Fair nok jeg selv har et par one liners, men ja.
@Svenningsen
Og hva så lol :)?
Der er mange live og på diverse sites der har spillet MANGE år og stadig er elendige.
At skrive c/r AI på turn er rimelig mærkeligt. Men OP mener vel bare c/c (evt. rest), for at få value fra svagere hænder der tror de protecter eller bluff/semibluffs..
Mod en Tænkende LAG spiller vil jeg gerne have pengene ind på turn med
top par med en god kicker især nu hvor puljen er stor.
1)Big pots for big hands
2)Pull the trigger.
Mvh Simon
jeg tror der er større sandsynlighed for at han smider hvis du bet chk bet, istedet for bet, shove..... alternativt kan du lave et lille bitte induce bet, så det blir nemmere at få $$$ ind på river.
Jeg er selv med på en bet lav vogn for eftertiden..
Anyways
Villain checker bag, jeg shover river og villain viser flot KQ op