Ja spiller ikke på Stars eller turneringer så vil af med dem igen.
Så byd for fand..! :)
Nogen der vil købe 530W$
1$, consider it my final offer :D
@Chrunchii
Kan de bruges til at spillle alm.online turneringer ?
I bekræftende fald er kurs 90 budt.
MVH
Carl
PokerStars Caribbean Adventure (PCA)
European Poker Tour (EPT)
PokerStars World Championship of online poker (WCOOP)
World Series of Poker (WSOP)
World Poker Tour Championship (WPT)
Dertil kan de bruges.
Saa send mig en PM.
Eneste er hvordan du vil ordne det, Crunchii har trods alt vaeret bruger herinde i lang tid.
@Nimacos
Nej du skal selfølgelig købe Crunchii's W$ først, det er trods alt hans tråd. Men ud over det må du gerne købe alle dem du vil fra mig.
@Zla
Jeg kan ikke helt finde ud af, om du kun sælger eller også byder i denne tråd ??
Men sikkert er det, at du sælger - for en god uge siden købte du.....har du vundet siden. Eller hvad er meningen med dette ?
@alle
jeg vil hver dag året rundt købe 530 dollars for 500 dollars.
kan overføre dig 500 på party og jeg får 530 af dig på stars.
send mig pm med brugernavn og fuld navn på party så sender jeg dig mit på stars.
@kris_rem
Jeg både køber og sælger....hvorfor ikke købe hvis man kan sælge det til en højere pris.
@Bajawa
Har en account på party...men spiller da ikke. Men vi kunne da sikkert finde ud af noget.
hmmmmm... bajawa tænk dig om, og søg på købekursen rundtomkring på nettet, psdollars, cashmanbrian etc...
@Lyder lige nu er kursen sygt ringe på de 2 steder pga WCOOP.
Cashmanbrian vil sælge dig 530 W dollars for 514
Og Købe 530 for 430 :)
Hos Psdollars virker det ikke som om man kan købe umiddelbart.
måske er der noget her:
www.pokernews.com/exchange/
virker bare som om man kun kan købe 100 af gangen dog til kurs 87.5 så der er penge at spare...
Bajawa, har sendt dig en pm. Ved ikke om det virker da jeg ikke har hørt tilbage de sidste par gange jeg har skrevet pms...