Jeg overvejer stærkt at købe den kommende Nokia 1020, det vil være min første Nokia smartfon, og en ikke android smartfon.
Nogen der kan fortæl lidt om hvad der er god ved windows systemet i forhold til android, gerne fra en der har prøvet begge.
Jeg er også imponeret over at Kameraet i telefonen har 41 megapixel, ved godt det er mere en rigeligt, men vil stadig være en boss kamera.
Lige nu har jeg en Note 2 og Samsung S4, planen er at sælge en af dem og har den anden som backup til nokian.
smartphone history:
HTC Magic - Givet væk
HTC Desire - Har den stadig, fungerer som en fremragende Alarm, selvom knappene er ikek så responsive længere.
HTC Sensation XE - Solgt
HTC One X - Solgt
Samsung Galaxy Note 2 - Har den stadig
Samsung Galaxy S4 - Nuværende
Nokia 1020 - kommer fra Samsung S4
Mht. kameraet betyder det intet, om der er 5 eller 500 mpx. Det er linsen, det handler om.
Cool cool, men er også interesseret i at høre om hvordan en windows fon generelt er.
Jeg bruger den mest til browser og ikke så meget spil.
Og Hvor meget kan jeg forvente at få noget for min S4'en?
Linker lige denne badass nyhed, måske toppen af smartphone "tilbehør" der kommer til netop denne mobil.
m.wpcentral.com/how-turn-your-nokia-lumia-1020-ultimate-surveillance-drone
Den ser jo vild ud. Der er netop også kommet en artikel om 1020 i bt
Jeg røg på WP vognen for et års tid siden. For nylig havde jeg min fon til reperation, og lånte en Galaxy S3. Tidligere var jeg glad for Android - men det virker simpelt hen håbløst gammeldags i forhold til WP8 - og for den sags skyld WP7.
Det er mig uforståeligt at iOS og Android (brugermæssigt samt shit) ikke vil forny sig...
Der kommer også snart en Samsung Galaxy S 4 zoom, hvis det er kameraet der er vigtigt er det en mulighed. Den ser ikke så godt ud på de billedere jeg har set men venter til jeg ser den i virkeligheden til at bestemme mig.
Men s4 zoom er over 200gram.. :/
Jeg købte en S4 for et par måneder siden og synes den er megafed, hvorfor vil du udskifte den allerede?
Jamen den er også mega fed. Men vik gerne prøve nogetnyt og 1020en ser meget spændende ud.