Nogen der har erfaringer med denne telefon, eller overvejer at anskaffe den ?
www.nokia.dk/5800xpressmusic
Ved godt det ikke er en iphone, men den virker som et fornuftigt, prisbilligt alternativ kombineret med Nokias funktionalitet ?
Nokia 5800
hmm ja den ser bedre ud end den er, jeg vil sige hvis du er over 18 år så bliver du hurtigt utilfreds, har ikke lige tid til at begrund edet nu men jeg skal prøve senere
@skodko
Tak for linket. Desværre virker anmeldelsen på mig enormt ugennemarbejdet og useriøs (selv for ekstra bladet).
Ved gennemlæsning af kommentarerne til artiklen, fåes et noget andet billede.
@Tiltthis
Vil meget gerne høre om dine erfaringer.
Jeg legede lidt med den i Lørdags og det ligner bestemt ikke den telefon EB.dk fremstiller den som... Den var hurtig nok i menuerne, kameraet fint, touchskærmen udemærket (ihvertfald bedre end mange andre). Eneste umiddelbare minus, var at den virkede mere "discoutagtig" / plasticagtig på overfladen end tilsvarende produkter fra Samsung eks.
Iøvrigt er der lavet langt mere kvalificerede anmeldelser andre steder. Eksempelvis denne:
www.mobilsiden.dk/?aId=7328
5800 er IKKE en iPhone, men et lækkert produkt til prisen :)
Yea plejer heller ikke at gå efter eb.dks anmeldelser men nu var jeg lige surfet forbi den 5 minutter inden så tænkte at jeg ligeså godt kunne smide den herinde.
Fik min igår, du kan roligt købe den, den er SÅ fed!
- Der følger "Hard-case" samt masse udstyr med
- Du kan selv ændre i menuen / Genveje på start skærm
- God skærm, god til surfing/film/musik
- Mange lækre detaljer, som "låse" knappen på siden.
Synes virkelig den er lækker, og kan klart anbefales til pengene.
♥
Vil lige tilføje at jeg synes touch virker RIGTIG godt, bedre end på min Omnia.
derudover så synes jeg ikke den virker "plastik/discount" agtig - Cover sidder godt fast, samme med plastik.
IMO er det et instant ship!
Venter bare på at få solgt min LG Secret, så jeg kan få shippet Nokia 5800 :)
KK @ Yeah men nu er jeg jo også nørd :)
derudover så er der ikke plads til 6 telefoners navn i min MSN
Christian Wiggers har også lavet en ret udførlig test, som kan læses her:
www.mobiltest.dk/anmeldelse/288/nokia-5800-xpressmusic-(tube)-test/&page=1