Hej
Nu er det 2. gang NordicBet laver en dobbelt hævning på min konto. Sidste gang drejede det sig om $100. Jeg gjorde ikke noget videre ved det, for jeg vidste at det ville blive frigivet af sig selv efter en måneds tid. (måske mere?), og det blev de også.
Og nu er det sku sket igen!! De laver to reservationer i min bank af et tilfældigt deposit man har lavet. Også denne gang var det et deposit på $100. Jeg kan godt undvære pengene, men det provokerer mig lidt at denne fejl opstår, og tilsyneladende ret ofte. Næste gang er det måske $500 de låser en måned, eller $1000.
Så jeg tager fat i chatten, og forventer de fjerner denne reservering, for det er fandeme frækt de bare kan låse penge på deres kunders konti på denne måde. Men der var ikke meget hjælp at hente fra deres support medarbejder, som i kan læse nedenfor. Især slutningen syntes jeg var lidt sjov...trunten fatter jo hat af hvad jeg prøver at få svar på.
Er der nogle af jer andre der har fået låst penge af NordicBet på denne måde? Er det rimeligt de ikke engang vil fjerne reserveringen? Jeg holder i hvert tilfælde en laaaang pause fra NordicBet, hvis jeg da vender tilbage. Vil ikke risikere de pludselig har reserveret et par tusinde dolores på min bankkonto.
: Hej, mit navn er Malin.
Malin: Hej Thomas! Thomas:
Hej
Malin: Hur kan jag hjälpa dig idag?
Thomas:
Jeg har opdaget at i endnu engang har lavet et dobbelt træk på min
bankkonto. I har gjort det en gang før, og selvom det var en fejl, gik
der 30 dage før pengene blev frigivet på min bankkonto. Det drejer sig
om et træk på $103, og jeg vil ikke vente 30 dage igen med at få dem
frigivet
Thomas:
Jeg har tjekket min NordicBet konto, og sammenlignet den med mine egne
notater og min bankkonto, og der er reserveret et træk på $103 som er en
fejl
Malin: Okej, låt mig ta och kolla upp detta Thomas!
Malin: Skulle jagvänligen kunna få ditt födelsedatum, bostadsadress samt din senast
använda insättningsmetod av säkerhetsskäl så ska jag ta och titta på
det.
Thomas:
XXXX
Thomas:XXXX
Thomas:XXXX
Thomas:
De sidste indbetalinger jeg har lavet var 9/10 $100 og 10/10 $200. De
$100 fra d. 9/10 er netop blevet hævet idag d. 13/10. Men de $200 fra d.
10/10 er stadig reserveret på min konto, men samtidig er der pludselig
en anden indbetaling på $100 der er reserveret. Dette er en fejl
Thomas:
Jeg ved godt jeg ikke mister de penge, men på grund af fejlen er de låst i 30 dage, og det går ikke
Malin: Jag är hemskt ledsen för detta Thomas, men jag kommer inte kunna göra någonting
åt detta. Du kommer tyvärr behöva vänta tills pengarna kommer till ditt
konto. Hemskt ledsen för detta!
Thomas:
Det er 2. gang i gør dette? hvad sker der? Man tør jo ikke sætte penge
ind hos jer mere? Næste gang låser i måske $500 uretmæssigt
Malin: Jag är hemskt ledsen för detta Thomas och jag önskar verkligen att det fanns
något jag kunde göra för att du skulle slippa vänta, men jag kan tyvärr
inte göra det.
Thomas:
Ok, men i må da undersøge jeres systemer, og finde fejlen. Det kan jo ikke blive ved? Jeg håber da i finder en løsning?
Malin: Jag förstår att du tycker detta är frustrerande, men det finns ingenting jag
kommer kunna göra idag för att lösa detta åt dig Thomas.
Thomas:
Nej nej, det har jeg forstået....jeg prøver at finde ud af om dette
bliver sendt videre hos jer, til nogen der løser problemet fremadrettet.
Malin: Okej, finns det något mer jag kan göra för dig idag?
Thomas:
Nope, guess not. Farvel igen
Malin: Ha en trevlig kväll Thomas! Hemskt ledsen att jag inte kan hjälpa dig mer än detta.