Jeg har haft lidt problemer med nordic, og vil gerne høre om det er normalt.
Jeg har forsøgt at indsætte med Visa, men kunne aldrig få bekræftet overførslerne da der kom en blank side frem. Jeg fik derefter hjælp af en fra livesupport, men vi kunne stadig ikke få det til at lykkes, og fik at vide jeg ville få en mail når de havde styr på det, hvilket jeg aldrig fik.
Der er dog alligevel trukket penge på min konto, men de står ikke på min nordic konto, og jeg har aldrig fået en bekræftelse på at de var gået igennem.
Jeg skrev til support i sidste uge, og fik at vide de ville sende det videre til finansafdelingen. Skrev til support igen idag, og fik at vide jeg skulle sende et screenshot fra min konto. Det her pisser mig virkeligt af, det har vel fcking styr på hvornår de hæver penge fra min konto?
Udover det, har det taget dem ca en uge at godkende dokumenter(still pending med det sidste), er det normalt tidsmæssigt?
Beklager hvis indlægget virker lidt surt.
Nordicbet sløv support
Har haft nøjagtig samme problem! Hvid skærm og det er ikke blevet løst efter 4x chat sessions med supporten, og havde selv 150 euro i klemme i næsten 3 uger.
Det værste er at det ingengang er blevet løst, og at microgaming er eneste netværk med flat rakeback :/
Samtidig gik jeg på mega tilt efter at de gang på gang påstår at det er mine settings, java, browser osv. som er problemet og ikke deres komplet latterlige deposit metode.
Blev rådet til at skifte currency til dkk fra en anden tråd her på PN, men det hjalp heller ikke.
Utroligt at det kan være så svært at fikse deres deposit metode.
Har en kammerat med samme problem blot 3x et stort indskud til en livetour.
De har ikke en styr på en skid, har haft NØJAGTIG det samme problem. Skrev med dem igennem fucking 14 dage, hvor jeg skulle tage initiativet til at spørge om hvordan det gik med at løse problemet.
Det blev aldrig løst, men jeg fik cashet ud, obv med tab og ingen fcking godtgørelse for det totale tidsspilde det var.
Lorte site.
Altid noget jeg ikke er den eneste. De kører nu på 2 uger med en pending withdrawal og at få styr på det de har hævet fra min konto, til trods for jeg fik bekræftet i går at alle dokumenter er godkendt.
Indtil videre en mega træls oplevelse.
de er piv elendige..
sat 2k ind da EM startet for at få den 2k bonus, og har stadigvæk ikke set pengene derinde selvom de er trukket fra min konto...
PIV site
Prøvede præcis det samme, cashed ind hvor den bare gik i hvid skærm, skrev til supporten og de skrev bare jeg skulle prøve igen, prøvede 5 gange før den gik i gennem og jeg fik mine penge. Checker så min konto og ser de har trukket beløbet alle 5 gange, men har kun fået penge den ene gang.
Skriver så til dem og de vil lige kigge på det, spørg om det ikke er for dårlig, næ, det syntes de ikke var deres ansvar, amen wtf.
Også undre det folk at man altid vender tilbage til PokerStars. :)
Havde samme oplevelse - da jeg så pengene var trukket på min konto kontaktede jeg livesupport. Pengene var der så 10 minutter efter.
Requiem skrev:
Nogle der har erfaringer med andre microgaming sites?
Ja, skiftede derefter til unibet for der var der også 30% flat RB, dvs det var der den første uge.
Fik bare at vide at der ikke var trackede nogle hænder selvom jeg havde spillet 6k hænder i den uge, men det kunne de slet ikke forstå, og det blev så sendt vidre 3 gange gennem supporten, har stadig ikke fået RB for den uge, og er så gået tilbage til stars :)
Synes det er helt grotesk så dårlige poker-supports generelt er..
Pokerstars-support er efter min erfaring, way and above alle andre.
Finally, efter at have hevet fat i livesupport fik jeg kørt en forholdsvist stor mb cashout igennem, og en halv time efter stod de på min konto.
Egentlig synd at et site med en næsten 24/7 livesupport har så lidt styr på tingene, til trods for at hende jeg snakkede med i dag, kunne få alt igennem manuelt.
Graversgard skrev:Requiem skrev:
Nogle der har erfaringer med andre microgaming sites?
Ja, skiftede derefter til unibet for der var der også 30% flat RB, dvs det var der den første uge.
Fik bare at vide at der ikke var trackede nogle hænder selvom jeg havde spillet 6k hænder i den uge, men det kunne de slet ikke forstå, og det blev så sendt vidre 3 gange gennem supporten, har stadig ikke fået RB for den uge, og er så gået tilbage til stars :)
OMFG ALTSÅ :S
Det er sygt, at de er så gode til at svare, og har live support næsten 24/7, men så ikke følger op på de underliggende problemer og får løst dem. Det kan godt være at full tilt poker og PokerStars' support er ring, tilgengæld har jeg kun haft brug for at kontakte dem 1 gang i løbet af 7 år!
Ivanoff skrev:
Jeg har haft lidt problemer med nordic, og vil gerne høre om det er normalt.
Jeg har forsøgt at indsætte med Visa, men kunne aldrig få bekræftet overførslerne da der kom en blank side frem. Jeg fik derefter hjælp af en fra livesupport, men vi kunne stadig ikke få det til at lykkes, og fik at vide jeg ville få en mail når de havde styr på det, hvilket jeg aldrig fik.
Der er dog alligevel trukket penge på min konto, men de står ikke på min nordic konto, og jeg har aldrig fået en bekræftelse på at de var gået igennem.
Jeg skrev til support i sidste uge, og fik at vide de ville sende det videre til finansafdelingen. Skrev til support igen idag, og fik at vide jeg skulle sende et screenshot fra min konto. Det her pisser mig virkeligt af, det har vel fcking styr på hvornår de hæver penge fra min konto?
Udover det, har det taget dem ca en uge at godkende dokumenter(still pending med det sidste), er det normalt tidsmæssigt?
Beklager hvis indlægget virker lidt surt.
Jeg oplevede samme problem, første gang jeg skulle sætte penge ind hos dem, men det blev løst på få dage.
Problemet opstår hvis din valuta er feks $$$ eller euro, og ikke danske kroner.
Valutaen skal være den samme som på kundens Visa/Mastercard.
Brug deres LiveChat til at få sendt en mail med bekræftelse på, at dine deposits ikke er gået ind på din konto.
Den mail printer du og tager med til din bank, som så laver en retur på dine penge.
Det tog alt i alt 3 dage for mig, så no biggie...