Jeg har spillet hos NordicBet i mange år og her i foråret har jeg haft en del held ved deres kampagner. Jeg fik ikke mine freebets ved den sidste weekend i superliga kampagnen og i ol kampagnen, i stedet valgte NordicBet at give mig en bonus til en særlig kunde på 200. jeg har så valgt at bruge kampagnen på Premier League og ingen fik jeg ikke noget freebet. Da jeg spørger på live chatten hvorfor får jeg dette svar:
Henrik: Hej Frederikke Jeg havde en dialog med jer i
starten af ugen, fordi jeg ikke fik de freebets jeg skulle have på superligaen
og ol. I endte med at give mig en bonus på 200 i stedet for. Nu har jeg
tilmeldt mig kampagnen på Premier League og sat et spil på 100, men jeg får
ikke noget freebet.
Frederikke: Jeg tjekker for dig, et
øjeblik
Frederikke: Efter den ansvarlige
afdeling afdeling har gennemgået din konto, er det blevet besluttet at du ikke
længere kan tage del i bonusser eller kampagner. Vi beklager enhver ulejlighed
ved denne beslutning og vi forstår den kan være frustrerende, men beslutningen
er endelig.
Er der andre der har prøvet noget lignende og er der noget at gøre? Man f'øler sig ikke (eller netop) som en særlig kunde.