Ok indrømmet, dette indlæg er skrevet i frustration og ikke udfra større filosofiske tanker.
Jeg havde endelig en fridag i dag, og kæresten ude af huset. Så havde dedikeret hele min dag til poker foran computeren. En ven havde anbefalet mig NordicBet, (har tidligere prøver ladbrokes) og da softwaren er den samme tænkte jeg det var jo fint nok. Så jeg lavede et depositum 1500,-. Jeg spiller i ca. 30 minutter, går lidt soso, rammer ikke de rigtige hænder og er lidt nede. Men ikke værre end det kan reddes.
Så får jeg k,5 off 3.pos. folder. og mens der er et par stykker der spiller deres hånd får jeg beskeden
"The server has failed to save last hand, and this table will be shutdown at the end of this hand.." Og noget andet med at tour buyins vil blive tilbagebetalt hvis det er tilfældet.
Jeg tænker ok fair nok.. Og vil finde et andet bord, men mine penge er der ikke. (210$) Hvilket er tæt på alt jeg havde i depositum da jeg jo var ny på sitet.
Jeg venter lidt, og søger efter mig selv for at se om jeg stadig er seated ved bordet, men bordet ER lukket ned.. Jeg venter 1 times tid. Skriver en mail til support. De skriver de snarest vil fikse problemet og at det er primapoker der har lavet noget opdatering, men at det ikke tager længe.
Der går endnu en time, jeg ringer til dem - og får at vide de beklager og har fundet fejlen, mine penge er simpelthen blevet LÅSTE ved primapoker pga software update. Jeg beder om en tidshorisont (da det her jo var min poker dag og kaffen var klar)
Efter næste time skriver jeg frem og tilbage med en fyr der hedder Anders og han beklager problemet osv osv.
Jeg mailer ham alt info om bordet, min konto, og nummeret på hånden jeg spillede da det skete (skrev jeg op inden jeg forlod bordet).
Så da der var gået over 4 timer og jeg har mailet 4x og ringet 1. uden at få nogle reelle svar
Ringer jeg IGEN. Det er endelig en dansker der tager den, han siger at 20 minutter så er de på min konto igen, for Prima var lige nået til den liste hvor mit navn stod. YES! tænker jeg og siger mange tak (har opført mig pænt hele tiden, for kundeservice formulerer sig ret dannet, og venligt, så ingen grund til andet.)
Der går så 1 time og 20 minutter inklusiv et OPRAH show på tv3 . Så har jeg fået nok skriver en LANG mail til supporten om at nu nægter jeg simpelthen at vente længere, og at jeg ikke fatter de på nogen måde i det hele taget kan tilbageholde mine penge i så mange timer. Specielt frustrerende når man har taget dagen fri til formålet og ikke kan. (og et nyt depositum er umuligt da der er 2k loft på visa dankort pr døgn)
(nu)Alt i alt 5 mails, 2 opringninger, 6 timer og en kande kold kaffe. og INGEN poker senere. har jeg i skrivende stund stadig ikke set en krone.
Andre der har prøvet noget lignende, jeg er halvfortørnet over noget i den her dur overhovedet kan ske. Og at NB ikke bare med det samme dækker beløbet og senere afregner med Prima når pengene er låst op.
ps. beklager hvis det blev en lang smøre, er lettere frustreret pt.
Nordicbetpoker en joke?
Jeg har kun haft gode oplevelser med NB, da jeg skulle cash out derinde fra, da der var lidt bøvl, men hurtig svar på mail og hurtig løsning.
Er sikker på det er et enestående tilfælde du har været udsat for der, men helt sikkert træls - og ja, underligt at NB ikke går ind og dækker dine $, det kan jo ikke være din skyld at NB"s leverandør vælger at låse dine penge.
Nu kom mine penge endelig, over 6 timers slåskamp. og en elendig pokerdag blev det til for mit vedkommende
@olesen.
Hvis du havde ladet være med at slås, men ladet det ligge, og logget ind dagen efter, havde dine frustrationer nok ikke været så store.
Man kan jo også lave så mange andre ting end lige poker på en fridag, men forstår selvfølgelig godt frustrationen.
Det var jo en fridag jeg havde dedikeret til poker, da min tid er sparsom.. Mere deri frustrationen lå.
Og indlægget her er mere for at høre om der nogensinde er set noget lignende.. For synes situationen er grotesk.
Ja, det er surt, men det tager jo desvære lidt tid at smide penge tilbage til så mange spillere, på den anden side næste gang skal du nok høre efter når de siger de lukker ned :-)