Norlys er da det værste ....

#1| 0

Hej Pokerchamps!

Hvad skal man gøre for at Norlys tager sig sammen og ikke bare ignorer én for desuden så at sende rykker på regning man har henvendt sig omkring?

 

Jeg ved der er mange som er i samme situation. Hvad virker for at få dem til at gøre noget ved tingene? 

 

Det er så latterligt frustrerende at et så stort firma har en kundeservice som lover guld og grønne skove men der sker absolut intet ...

24-02-2025 14:09 #2| 0

Nu kender jeg ikke lige din situation. Men normalt har jeg bare ringet til dem så har det løst problemet. Men det er vel bortset fra det ret standard at servicen er i bund hos de store internet og tv udbydere.

Redigeret af Kongs d. 24-02-2025 14:10
24-02-2025 14:11 #3| 1

Jeg har også fået et væld af forkerte rykkere, som relativt nemt kan streges - hvis du ringer til dem. Det virker nærmest som en del af forretningsmodellen at udsende fejlagtige rykkere

24-02-2025 14:24 #4| 0
OP
Kongs skrev:

Nu kender jeg ikke lige din situation. Men normalt har jeg bare ringet til dem så har det løst problemet. Men det er vel bortset fra det ret standard at servicen er i bund hos de store internet og tv udbydere.

 

 Øhhh.. har du læst hvad jeg skrev... Har henvendt mig flere gange telefonisk. De lover at den fixer de... Der sker intet og man får rykker i stedet for ...

24-02-2025 15:28 #5| 0
A-K-K- skrev:

 

 Øhhh.. har du læst hvad jeg skrev... Har henvendt mig flere gange telefonisk. De lover at den fixer de... Der sker intet og man får rykker i stedet for ...

 

Ja du har ikke skrevet særlig meget information om hændelsesforløbet bl.a. ikke kontaktform, så nej jeg har ikke kunnet se du har ringet til dem. I så fald hvis det ikke giver anledning til de reagerer ville jeg på skrift bede om et svar indenfor rimelig tid og hvis de ikke svarer må du betragte rykkerne som ugyldige, men igen kender jo kun en brøkdel af historien. 

 

Det lyder meget frustrerende. Du kan nok ikke gøre så meget andet end at blive ved.

Redigeret af Kongs d. 24-02-2025 15:29
24-02-2025 16:25 #6| 3

Det irriterer mig at virksomheder kan lave fejl uden at det koster noget, men gør vi andre det, så er topper de lige regningen op med en rykker eller tre.


Burde være en form for ligestilling, så der er er omvendt rykker gebyr, når man skal have besværet med at orientere dem om at de har laver en fejl.

24-02-2025 17:04 #7| 0
A-K-K- skrev:

Hej Pokerchamps!

Hvad skal man gøre for at Norlys tager sig sammen og ikke bare ignorer én for desuden så at sende rykker på regning man har henvendt sig omkring?

 

Jeg ved der er mange som er i samme situation. Hvad virker for at få dem til at gøre noget ved tingene? 

 

Det er så latterligt frustrerende at et så stort firma har en kundeservice som lover guld og grønne skove men der sker absolut intet ...

 Send mig lige en PM. Har en kontakt hos Norlys der fixede mit issue på få dage.

 

24-02-2025 17:12 #8| 0
A-K-K- skrev:

Hej Pokerchamps!

Hvad skal man gøre for at Norlys tager sig sammen og ikke bare ignorer én for desuden så at sende rykker på regning man har henvendt sig omkring?

 

Jeg ved der er mange som er i samme situation. Hvad virker for at få dem til at gøre noget ved tingene? 

 

Det er så latterligt frustrerende at et så stort firma har en kundeservice som lover guld og grønne skove men der sker absolut intet ...

 Hvor i landet og er det gennem en antenneforening?


 

25-02-2025 04:13 #9| 0

Jeg er også pisse træt af det lorte firma - og deres hjemmeside er virkelig elendig! Hvis man skal ha fat i support og ringer ind, er der over times ventetid hver eneste gang undtagen hvis man ringer præcis kl 08.00 når de åbner! 

25-02-2025 08:31 #10| 0
A-K-K- skrev:

Hej Pokerchamps!

Hvad skal man gøre for at Norlys tager sig sammen og ikke bare ignorer én for desuden så at sende rykker på regning man har henvendt sig omkring?

 

Jeg ved der er mange som er i samme situation. Hvad virker for at få dem til at gøre noget ved tingene? 

 

Det er så latterligt frustrerende at et så stort firma har en kundeservice som lover guld og grønne skove men der sker absolut intet ...


 Det er en forfærdelig virksomhed ! 
havde præcis det samme problem.


først ved det 3 opkald insisterede jeg på at få det på skrift. Tog alligevel næsten 4 måneder at opsige en streaming pakke. 

 

27-02-2025 18:00 #11| 0

Hvis nogen har en mail adresse til dem som fungerer så er jeg meget interesseret. Får også rykkere på diverse og når man ringer telefonisk er der +60 min ventetid 


+1 til dårlig kundeservice

27-02-2025 18:48 #12| 0
toganim skrev:

Hvis nogen har en mail adresse til dem som fungerer så er jeg meget interesseret. Får også rykkere på diverse og når man ringer telefonisk er der +60 min ventetid 


+1 til dårlig kundeservice

 

 Har et telefon nummer på den helt rette.

28-03-2025 18:36 #13| 0

Zipex, må jeg bed om nummeret til vedkommende også? Min gamle mor har skrevet utallige mails til dem helt tilbage fra januar og til nu, og får intet svar udover rykkere og trusler om inkasso. Hun stresser helt urimeligt over det😓

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar