BLERH!!!!
Fucking donkey shit.
Drømme modstander HU, samler intet op og rammer intet.
Sidste hånd 99 (700k) mod AJ(1300k).
J2345
Bye bye.
Pis lort.
Sov godt.
Nr. 2 i Mermaids 100k
@Jungle
Håber i har taget JT's super skills til jer og værdsætter det. Jeg skal gøre mit til at det bliver en 1-gangsforestilling :p
@Fish
Gratz, næste gang er det sejren...
@turbo
Selvfølgelig blir det kun en 1 gangforestilling
De er simpelthen så unfair at alle andre skal gå og tage alle mine dollinger når jeg vinder inkl. dig turbo
WTF. Uden mig havde det heddet noget ala: "Velkommen til MacDonalds, hvad kan jeg hjælpe med?"
At du shipper en god skilling er bare herligt :-)
LOL
Det hedder uden MIG havde du være broke din hund..
Hehe, det er sgu tæt på at være de kolde facts :-D
NØRD
@clrawe
De var jo helt sygt passive, pånær 2-3 stykker der kunne finde ud af at spille tilbage.
Fik ikke særlig gode kort, og det var udelukkende min aggression der fik mig så langt i touren.
Var all in en gang i hele touren, og det var sidste hånd.
Syntes jeg spillede perfekt hele vejen igennem, havde måske et skidt call.
HU modstanderen var helt væk, og havde hele finalebordet siddet totalt passivt indtil vi var 3 handed hvor han fandt nogle kort, og rammer en 5 outer på river der bringer os HU.
HU laver han flere gange umotiverede skub preflop for 40*bb uden noget raise inden, han spillede meget dårligt.
@donk
Ja, er da glad for pengene, det er bare ved at være træls at blive 2er hver gang. Har vel 4 100k tours med en 2. plads, samt en 3. plads i PP 300k.
@Fisken
$-wise kan du glæde dig over det i det mindste er 2.pladser.
Mtt'er ofte bygget op således at det netop er top 2 man skal forsøge at nå.
Kan i øvrigt overhovedet ikke tage seriøst folk ikke mener han har ret tilat brokke sig.
Som tourspiller er det wins der tæller.
@Fisk
Du kan jo godt spille poker, når du ikke sidder til bords med folk med ølbounties på hovedet ;)
@Kongs
Din forbandede skrubabe, man kan jo ikke tage livet af dig lige meget hvor meget man prøver. ;)
Der gik vist lidt for meget hat og briller i den for mig, så det var fin trash-øltilt-talk Veron fyrede af. :)
Tillykke! Godt gået!
August har vist været noget nær perfekt for dig. :)