Skal sku have tvillinger.....
Saa er det sku da ikke kun mosevand der er i sproejten.....
Ps. Gad vide om dette bliver indlaeg nummer 1.000.000 :-)
Nu det ikke laengere 99.9 mem 100%
GL da og tillykke :-)
Hvis du mangler action på noget tidspunkt, kan du låne 2 stk på hhv. 2 og 7 år, for ligesom at holde dampen oppe når tvillingerne sover :)
Tillykke, og Held og lykke med det... Så bliver det knapt med tid til poker fremover :-)
Hvor lækkert! :)
Lad det blive én af hver.. Det ville være perfekt, hvis du spurgte mig.
gzz!!
Rigtige mænd laver mænd - og måske endda 2 ;-)
Jammen dog... tillykke... og husk på hvor meget tid du har til poker nu. Det varer noget, før det sker igen ;-)
Digger er spot on - tvillinger bliver derudover vanvittigt uanset havd køn de er.O)
GL og stort tillykke!
OMG - Tillykke, but you are in for a wild ride! LOL. Jeg har en på 2, bare at forstille mig 2 på 2 år... Men kæmpe mange tillykke med dem! Børn (ens egne ;)) er de dejligste skabninger i verden!
Whaaat!! lad det blive 2 drenge. :)
Daniel og Mads kan du kalde dem :) Sweet names
Ved fødsler, så er
GULD lig med en dreng og BRONZE, hvis det er en pige. SØLV må være en handicappet dreng.
Sembach, en lidt for langt ude kommentar for min smag...
Men Gratzz Hr. Odense
gratz
-Hvordan vil du have dine æg om morgenen?
-Befrugtede, tak.
Stort tillykke.
Tillykke.
Glæd dig til det, det bliver pragtfuldt at få to på samme alder i huset. Hvis alt går vel kan der sagtens blive tid til poker, også når de er små.
Når de runder 1,5 år begynder tingene at blive lettere.
Lad dig ikke påvirke af alle de folk som fortæller dig, at det bliver åh så hårdt. Så slemt er det ikke, hvis I self. undgår de mest normale søvnproblemer grundet ører, kolik m.m.
Har selv to stk. tøser på 2 år.
WP.
Vi fik selv tvillinger 1 april sidste år.
Det er en stor mundfuld men det er det hele værd.
hvad er odds få at få 2 børn på en gang ;-) jeg mener pre flop er det jo samme udgangs punkt ALL in ♥
?
;-)
DVDmand
Tillykke da. :-)
Stort tillykke til jer begge :-)
Og et passende held og lykke! Har hørt historier om, at det kan være lidt hårdt med tvillinger ;)
GRATZ!!
Så er der noget at glæde sig til... søvnløse nætter, lortebleer og gylp på trøjen ;O) Spøg til side! Det opvejes til alle tider af det fantastiske i at se sit eget kød og blod vokse sig større og større! STORT TILLYKKE!
sick nok.. kæmpe tillykke m8... tror sgu ikke mine soldater marcherer!!! :)
Tillykke!