på FTP hvis nogen syntes det er sjovt at se på?
ellers er der jo en venteliste lol ;)
nu leger trex313 og phil igen ;)
og Mike M har sneget sig lidt længere op end han har gjort længe i omaha
Hmm gad vide hvilken takst han coacher for ?
Jeg troede, han var broke? Hehe. Jeg får spat af idioten, der spammer chatten - han må sgu lide af den sjældne sygdom ved navn "lack of content in life".
@poker prince
Højreklik hans navn i chatten - vælg Notes - vælg "ignore chat"
Voila
Seriøst? Hvem helt præcist er ham trex313? - Har han nogle live turneringer på CV'et? Han blanker ham for sygt af!
Og hvor har Phil penge fra?
"Og hvor har Phil penge fra?"
Jeg har hørt han har vundet dem i poker...
De er færdige nu - Trex oppe med $100K.
Du sjov nok zaphood. Faktum er at igår var der flere nyheds sites som skrev at han nu var broke. Derfor spørgsmålet.
Ellers sejt nok skrevet.
Det er en ordentlig pause han tager sig så (har railet et stykke tid)
Trex tror jeg: www.bluffmagazine.com/magazine/readarticle.asp?aid=970
ace mag skrev, at Ivey spillede for Trex´ penge - da han var broke på FT.
@rock
Ja, det er ikke specielt nemt at smide mange penge ind på et poker site, så det er ret normalt, at man låner af hinanden, hvis man går bust på et site (indtil man kan få pengene igennem).
/Mikael
" The games they will play are undecided except one, which will be 1,000 hands of heads-up No Limit Hold’em at the $1/$2 stakes. They tell me Halo 3 might be one of the others. So the brothers load up six tables each at the low stakes, which prompts Mimi, their little nine-year-old sister, to come stand by Hac and say, “Why are you playing $1/$2 as ‘Urindanger’? People will think you are busto!”"
Gold
Phil Ivey er da kendt for at være multiludoman, så ikke utænkeligt han skulle være gået stuck på at tage for mange store skud i -ev games.
Men lyder vildt.