Hey!
Ved godt der har været mange tråde om bærbare, men here we go..
Jeg står og skal købe en ny bærbar, men er lidt i tvivl om, hvilken skærmstr. jeg skal købe. Synes i 14.1" for lille?
Pc'en skal bruges til skole og spas, og så self poker ! :D
Jeg har kigget på den her bærbar, som har fået gode anmeldelser:
zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=644
Den er den til højre, som jeg har kigget på.. Hvad synes i om den? Hvilken bærbar skulle jeg ellers købe? Synes selv det er et ret godt tilbud, da man jo spare 4k.
Mvh.
Bo
Ny Bærbar: 14.1" skærm
Hey, jeg købte lige nøjagtigt den der for et par måneder siden, med lidt hurtigere processor, men uden vista til 7.5k.
Det jo individuelt om 14 tommer er nok, men for mig er det rigeligt. 16 tabler på den (ligger bordene oven på hinanden), og den kører som en drøm. Har læst lidt dårlige ting om zepto diverse steder, men min har været perfekt. Tastaturet er også fint, og det virker meget som noget kvalitet.
Desuden får du en rimelig spillecomputer. Og den er også godt lydløs.
Anyways... jeg er glad for mit køb
Det er et godt køb, men jeg kunne nok godt finde på at bruge en ekstra plov på at få en 2,4GHz CPU..
Du kan også få en 6324W til 8,5k. Forskellen er, at den er hvid og har 2,4GHz. Hvis du køber den i en Sonofon Butik, kan du få den med det samme og skal ikke vente på levering..
Edit: Desuden er det første jeg ville gøre, at slette Vista og installere XP.
@ Wolsing
Tror du man kan bede og at få fjernet Vista, så pc'en bliver billigere??
Har købt en Znote 6625 WD for ca. 3 måneder siden og har et godt råd til dig:
HOLD DIG FRA ZEPTO
Jeg har haft rigtig mange problemer med den, og vista gør det bestemt ikke nemmere, da det også har voldt mig store probs.
Dog skal det siges at deres support er rigtig god, selvom det tager lang tid at komme igennem til dem :)
Tja jeg lavede også det selvmål at installere vista på min, hvilket cpu'en er optimeret til, men hold kæft jeg fik hurtigt lange boller af vista. Installerede XP, selvom Zepto ikke understøtter xp til den model, men det kører meget fint.
har selv en znote 6625wd og den er super lækker og funker bare!
Jeg har haft 1 problem med Vista so far ellers kører det ganske upåklageligt.
Ved ikke hvad problemet er siden alle er så negative omkring det styresystem.
Jeg har haft 1 problem med Vista so far ellers kører det ganske upåklageligt.
Ved ikke hvad problemet er siden alle er så negative omkring det styresystem.
Andre der har gode/dårlige erfaringer med Zepto? Eller som har et andet mærke de synes jeg skal kigge på ? :)
Tag et kig på HP. Deres Pavilion serie er genial.
Har selv dv9000 med 17" skærm = mums!
Jeg vil anbefale 17" skærm hvis du skal bruge den til poker, da det er super lækkert med numpad!
@ Razga
Er en 17" ikke meget stor? Her tænker jeg på, hvis jeg skal bære den i skole fx..
Hvis den skal bruges til skolebrug og du har en ekstern skærm at slutte den til derhjemme, så kig på Dell XPS M1330.