Ved godt der har været mange tråde omkring computere, men søger én der er lidt billigere end dem der typisk diskuteres.
Den skal bruges til poker, op til 7-8 forskellige klienter samtidigt.
Ellers bare lidt word, iTunes og sådan
Behøver ikke at kunne trække computerspil og sådan ellers.
Søger en lidt billigere computer, da jeg ikke behandler mine ting så godt.
Nogle forslag?
Ny bærbar 6-7.000 kr
hvorfor lige en bærbar ? hvis du vil have 7-8 klienter/borde åbne lyder det ikke som et optimalt valg.
Kan godt lide friheden.
Kan tage en bærbar med hjem til mine forældre fx og spille der.
Derudover er det da osse rart at man kan tage den med på toilettet, når trangen melder sig midt under en lang session. Med flere turneringer igang der starter på forskellige tidspunkter er der aldrig pause i alle på én gang.
Det er også rart at kunne tage computeren med i køkkenet og kunne lave mad.
lyder som om du spiller for meget :-)...
men har da selv lige købt en bærbar i bilka... acer... 2 ghz med 3000ram... kun 6000,,, mega fed computer der bare virker .... og en ok størrelse skærm til at have flere borde kørende
gider sgu ikke spille mod nogen som sidder og skider, så gider jeg ikke hjælpe dig med : O )
men i den prisklasse tror jeg ikke der er nogen der slår zepto, så jeg ville bruge zeptoeksperten.dk og få samlet den kraftigste til de penge.
men for 9k kan du få en billig bærbar zeptoeksperten.dk/Default.aspx?page=NotebookSummaryPage¬ebookid=I8tlvXBtmA
og et nogenlunde ordenligt stationært setup.
undgå for alt i verden acer, men hvis du køber en så husk altid at have garantibeviset på dig.
Spiller nu ikke så meget mere, men når jeg spiller bliver der da spillet igennem.
Tak for tippet lytken, godt at du er tilfreds med din acer, men jeg har prøvet acer én gang, og det gør jeg ikke igen, så som live skriver havde jeg kig på zepto. Så bare c_hope svine dem til i en anden tråd, så jeg kom noget i tvivl.
Hvad skal jeg komme i computeren? Har sgu ikke meget forstand på det.
ja jeg ville da også foretrække en lenovo eller mac, men igen til prisen mener jeg absolut de har gode produkter, kærestens zepto virker upåklageligt.
Online rabat:
Onlinerabat 6324W Power kr -2.976,00
Skærm:
14,1" WXGA+ Anti Reflektion 1440x900
Intel Core™ processor:
2.40GHz Intel® Core™2 Duo T8300 - 3MB - Kun til Vista
RAM:
4GB (2x2048) DDR2 PC5300 - 667MHZ (Kræver 64bit OS)
Harddisk SATA:
320GB 5400 Omdr. SATA
Optisk enhed:
DVD-RW Dual Layer brænder
Trådløst netværk:
Zepto Zpro 300Mbit trådløst netværk (ABGN)
Indbygget Bluetooth™:
Ja, indbygget Bluetooh
Primært batteri:
6 Cellet Standard Batteri
hvis du vil have Vista er dette et fint bud til 7400
men den her til 8k er noget mere velegnet til dit brug grundet en bedre skærm til multitabling, kan fåes med 2gb ram til 7200 men så skal det imho ikke være vista som os, men XP
Skærm:
15.4" WSXGA+ Ultra Crisp 1680x1050 (6625WD)
Intel Core processor:
2.10GHz Intel® Core2 Duo T8100 - 3MB - Kun til Vista
RAM:
4GB (2x2048) DDR2 PC5300 - 667MHZ (Kræver 64bit OS)
Harddisk SATA:
320GB 5400 Omdr. SATA
Optisk enhed:
DVD-RW Dual Layer brænder
Trådløst netværk:
Zepto Zpro 300Mbit trådløst netværk (ABGN)
Styresystem:
Ingen operativsystem ønskes
Indbygget Bluetooth:
Ja, indbygget Bluetooh
Tastatur layout:
Dansk (DK) tastatur
Udvidet serviceaftale:
Udvidet service fravalgt.
Primært batteri:
6 Cellet Standard Batteri
tak for det, så er det ihvertfald topkandidaten indtil videre
aner ikke hvad forskellen er på vista og xp, men windows er vel med i prisen..?
nej, det er 3-400 kr ekstra oven i hvis du ikke selv har en version.
vista kræver meget ram for at køre godt, minimum 3gb.
Køb den i Bilka, bedste value for pengene. Vista behøver ikke mere end 2 GB ram, den sidste GB bliver ikke udnyttet.
Jeg købte en Zepto 3415w i sommerferien sidste år for omkring 12k. Den kan nu fåes meget bedre til kun 8k. Jeg har været meget tilfreds med min. Den er blevet kåret som "Procuct of the year". Jeg ved self ikke hvad det betyder, men det lyder da godt ;)
Her har du et link:
zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=315¬ebookid=674
Jeg regner med at købe den zepto som i foreslår.
Hvis det nu skulle være lenovo i stedet havde jeg kig på denne:
www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=442034
Er zeptoen så et bedre køb?
IBM/Lenovo har en meget højere kvalitet end zepto har! Jeg ejer selv en zepto og ærgrer mig grænseløst over jeg ikke smed 2k mere på en IBM.
har selv overvejet den der. En lonovo til en overkommelig pris. Ved dog ikke om skærmen er for lille til din smag. Den passer perfekt til min :)
SONY UX380n.......den perfekte UMPC når man er på tønden!
www.mobiletechreview.com/notebooks/Sony-Vaio-UX380N.htm
@ atrustrup
Den som du poster synes jeg umiddelbart minder meget om min egen, men har altså overhovedet ikke forstand på specifikationerne. Har bare kigget efter nogle der nogenlunde matcher de specifikationer live skrev.
Var egentlig bare interesseret i at høre om lenovoen levede op til mine krav eller om zeptoen er et bedre køb.
UMPC?
trist at hører at folk ikke sys acer er en ok computer... hvad er problemet med dem??? bare så jeg er forberedt ;-)
Acer er bunden af bambus computere !! Forbered dig på at den kan brænde sammen hvornår det skal være.
HP FTW !!
@Lytken:
Jeg har en Acer bærbar, og jeg har ikke oplevet nogle problemer. Så jeg forstår heller ikke folk som siger at Acer bærbare ikke fungere ordentligt.
Og alle dem med Zepto er jo bare fordi de tror det er smart, og man selv har haft muligheden for at smide ting i.
Så hellere finde en computer, end at betale ekstra for det.
Aldi har en der ser helt fin ud fra i morgen til 5999,-
www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_18/OFF01.SHTML
/Dafne