Den nuværende er gået i stykker!
Kan det betale sig at få den sendt til rep.? Jeg ved ikke hvad der skal laves. Hvor lang tid tager en rep.?
Da jeg ikke rigtigt kan undvære min bærbar i længere tid, overvejer jeg at købe en ny med det samme og smide den gamle ud.
Hvad vil i anbefale?
1. Købe en ny i en butik i morgen?
2. Bruge lidt tid på at finde den rigtige, og bestille over nettet?
Please hjælp, og er max bagstiv så det er sikkert lidt uoverskueligt.
Ny bærbar! Akut!
Køb en ny. Vælg en model, der er forholdsvis eftertragtet (så du relativt nemt kan afsætte den igen).
Overvej så situationen igen, og find ud af hvad du vil gøre.
Nu står der ikke noget om hvor gammel din bærbar er og hvilke specs den har, men hvis garantien er udlöbet så er det tvivlsomt om det kan betale sig at reparere den.
Du kan spare en del ved at köbe din bærbare over nettet og det er værd at bruge lidt tid på at finde en der passer til dit behov.
Kan anbefale danske Zepto som giver en god service og er hurtige til at reparere hvis det bliver nödvendigt.
www.zepto.dk
og en anden men billigere forhandler
www.zeptoeksperten.dk
@Fisken
Har en Zepto 2415W computer, som var en af deres klasselaps for 1½ års tid siden. Den er sgu bare super. Mht. reparation, så skal du i hvert fald vælge deres "Kvik-REP"-service hvis du vil have det gjort hurtigt. Jeg har haft mine derinde to gange, begge gange har det taget 6uger+.
Zepto's kan være lidt pebret, hvis du vil have nogle høje specs, men det er alle pengene værd :)
En reparation kan tage op til 20 arbejdsdage :/( desværre. Jeg er enig med Zepto har rigtig gode maskiner :-) Vi har selv nogle modeller hvor jeg arbejder, vi har også mange andre gode du kan evt. tjekke dem ud på www.computercity.dk
Vh Kall
Jeg ville holde mig langt væk fra zepto...
Deres maskiner er ALT for ustabile og deres support elendig!!! jeg har handlet der en gang og gør det aldrig mere!
Så har du haft en dårlig oplevelse Lilbabs.
Zepto har en af de bedste supports ! Jeg har en kammi som sendte sin bærbar til rep, fordi der var en defekt i skærmen! Han modtog den 2 dage efter.
har selv Acer og det fungerer fint - har kun gode meldinger fra folk der har Acer, og så koster de ikke alverden.
får min anbefaling herfra.
Jeg har selv en IBM Thinkpad T60 jeg købte i februar måned, og den er jeg selv utrolig tilfreds med. Er i hvert fald langt bedre end den Acer jeg havde før, men det skulle den også gerne!
IBM er dog noget af det dyreste på markedet, men det er jo også bærbarens svar på en porsche ;o)
Har også haft en Zepto, og de gange jeg havde brug for deres support, gik det sådan set ok.
Men overall kvaliteten er simpelt hen ikke ret god. Den gik da osse uigenkaldeligt i stykker efter ca. 2½ år, og stod ikke til at redde.
Da jeg skulle vælge en ny, købte jeg en IBM (Z61m). Jeg må nok sige, at her er kvaliteten klasser højere end Zepto, men så er prisen osse derefter.
Købte en Zepto Znote6214W for et halvt år siden for ca. 10K. Den har/gør stadig virket upåklageligt. Det samme er deres support. Kan kun anbefale at købe Zepto. Har btw endvidere hørt en del godt om Acer til prisen.