Ny blog.... 2012

#1| 3

Så er årets sidste blog ude...

alexkp.dk/?p=533

22-12-2012 02:36 #2| 1

Stort tillykke og må poker guderne være med dig i 2013!!

22-12-2012 03:14 #3| 0

Træls situation med stakingteamet. :)

held og lykke i 2013 KP.

22-12-2012 03:27 #4| 0

synes at kunne huske a-9 nakker aq og a-6 nakker aa på FT i scoopen : O) men awesome blog som altid !

22-12-2012 04:44 #5| 0

Foeler for en graf, der viser hvor meget du har nappet fra Zupp i aar ;-)

22-12-2012 06:17 #6| 0

Hey KP! Fedt grind, ingen tvivl om du er i verdenseliten.

Et par (halvkritiske) spørgsmål:

- Kan du tillade dig at klage, når du er nummer 13 på PokerStars tours i år? (Selvom man er verdensklasse skal man sgu løbe godt for at være der).
- Hvorfor hopper du sådan rundt på alle Stars PLO-borde på 10/20 opad. Sidder du aldrig bare og spiller regs? Det virker som om du bare hopper rundt på borde, hvor der sidder en idiot? (Det er sikkert smart, men du virker ikke så reg'ish?)
- Er det fair for de drenge på stakingholdet, som ikke har lavet svans, men som måske har lavet +, at de skal afvikles, fordi der var nogle idioter, der ikke kunne finde ud af det?

Jeg gir en flaske på Bernardts ligemeget hvad, hvis du har lyst. Du kan bare skrive. Tak for go' lir gennem det sidste år!

Hov, og edit: Er du på under eller over 1 mill dollars i år? Jeg gætter på, det er close?! :D

Redigeret af SaffronHill d. 22-12-2012 06:21
22-12-2012 16:28 #7| 0
OP

Kan du tillade dig at klage, når du er nummer 13 på PokerStars tours i år? (Selvom man er verdensklasse skal man sgu løbe godt for at være der).

Tja, når man har spillet dobbelt så mange tours som nr.1 på listen og med en ROI der er 25% højere + af TOP30 på listen er jeg den med mindst cashes...

- Hvorfor hopper du sådan rundt på alle Stars PLO-borde på 10/20 opad. Sidder du aldrig bare og spiller regs? Det virker som om du bare hopper rundt på borde, hvor der sidder en idiot? (Det er sikkert smart, men du virker ikke så reg'ish?)

Desværre er Stars et helt sygt site, games breaker så snart fiskene smutter, jeg starter selv borde op med regs og når jeg sidder alene og venter er det heller ik fordi regs joiner eller noget. Problemet med stars er at når alle andre insta quitter eller skifter seats og alt andet semi svans kommer du simpelthen til at miste for meget edge hvis du ik selv gør det samme. Hvor klamt det end er!

På alle eur sites er det slet ik på samme måde og det kan jeg også bedre lide, Men man bliver nød til at spille på samme måde som 90% af playerpoolen på sitet ellers går det kun udover en selv.

Er det fair for de drenge på stakingholdet, som ikke har lavet svans, men som måske har lavet +, at de skal afvikles, fordi der var nogle idioter, der ikke kunne finde ud af det?

Nej det er måske ik super fair men jeg har snakket det igennem med de folk der var på holdet og fundet en rimlig løsning så folk ik pludselig bliver helt fucked.
Redigeret af AlexKP d. 22-12-2012 16:29
23-12-2012 09:51 #8| 0

Hey. Fedt du gad at svare! :) Jeg forstår det hele - måske ikke det med tour-variansen; men jeg tror selvtillid er key! Håber du får et godt år, KP!

23-12-2012 11:31 #9| 0

WP..

23-12-2012 15:40 #10| 0

KP jeg synes du er for dansk poker, som Laudrup var for fodbolden. Du var grunden til at jeg begyndte at spille. Du kan skabe en opmærksomhed omkring det du laver, som ingen andre kan, nogle vil måske mene det er for meget, men nej.
Hvis der er en fanklub for KP, vil jeg gerne stille op som formand.
Ellers laver jeg en nu. KP's fanklub
Medlem nr 1 DennisJB

19-08-2013 10:48 #11| 0

Du fik lukket og slettet indlæg i din sidste tråd.

Er det slut med blogs osv? :(

19-08-2013 10:59 #12| 0
OP

Fik ik slettet noget??? Men tråden blev lukket da den blev totalt afsporet...

Nop er ik slut med blogs, bare lidt svært her i sommervarmen både at få logget hænder og skrevet blogs :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar