Efter en god pokermåned er det blevet tid til at investere i ny Computer. !
Mit spørgsmål til jer derude er, hvor anbefaler i at købe? På nettet/ I butik?
Evt. Hvilke butikker ? Hvilke hjemmesider?
Evt. nogen der har god erfaring med computere og som har gjort et godt køb et eller andet sted. Er åben for alle svar! :)
Mvh
Rasmus.
Ny Computer - Hvor?
Kan varmt anbefale Føniks
http://www.fcomputer.dk/
@Razzer
Kommer helt an på hvad du skal bruge den til, men et par af de oplagte er mm-vision.dk og komplett, begge kører med god kvalitet til prisen.
Der har været en del tråde om dette emne det sidste stykke tid.
Masser af god info at finde...
Er lige ved selv at købe denne www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99108&type=pcsystem
Tjekkede lige fønix' hjemmeside ud og virker klart til at man får mere for pengene hos mm vision.
Sharkgaming.dk
Har selv lige bestilt computer(dele) hos Komplett efter mange kammerater har haft gode oplevelser der. :D
Hvis du går efter value/$ ville jeg ikke bruge føniks :)
Mvh Applecow.
Søger også ny computer skal bare kunne køre PokerStars og hold'em manager.
@OP
Købte min stationær på topdata.dk. Rigtig god kvalitet og ingen vrøvl ang. service. Som du kan se har de pt. fødselsdags kampagne.
Købte min bærbar på komplett.dk, ligeledes ingen vrøvl.
@MartinRaser
Cool story bro.
@Andreasem
Jeg æder min hat, hvis du ikke kan finde en bedre stationær til prisen hos topdata.
@skrub1
De virker bare meget useriøse, i og med de har tilbud som gælder til start april, som stadig står der inde.
Jeg har netop købt computer hos mm-vision, maskinen fejler ikke noget, dog er den heller ikke helt det vidunder støjmæssigt, som er beskrevet på deres side, men kundeservicen har været helt i bund. Har været nødt til at skrive en meget sur mail til direktøren, nu må vi se, hvordan det går.
Har haft købt der før, hvor kundeservicen også var dårlig, bør lære aldrig at gå tilbage til en fuser :-(
@Incrazy
Deres hjemmesides design mm. afspejler langt fra kvaliteten af de pc'er de har. Det er virkelig nogle top dollar maskiner og de bedste af dem er egentlig ekstrem overkill for mange normale brugere.
Jeg fik dem anbefalet af flere kammerater, der ligesom jeg, ikke har haft nogle problemer med dem ang. kvalitet, service, reklamation og levering. Har intet negativt hørt om dem, but I can see your point.
@Skrub1
Okay, ser ud til at de har et par fede maskiner, så hvis det virkelig er iorden ligner det et fedt sted at handle.
Aldrig haft problemer med MM-Vision. Deres trustpilot anmeldelser vidner da også om høj kvalitet - også hvad angår support :)
@skrub1
Har også kigget på topdata, kan godt være det er en lille smule billigere der men er ikke ihf ikke meget. Samtlige kabinetter fra topdata er ret grimme hvorimod det jeg har bestilt fra mm vision imo ser godt ud. Desuden er der lydisolering i kabinettet.
du skal IKKE købe hos Føniks....
Her er den mail jeg sendte for 14 dage siden. Jeg fik dagen efter at vide at de ville sende pengene retur da den ikke kunne skaffes længere, men jeg har stadig ikke set mine penge...
Hej
Nu har jeg efterhånden mistet tålmodigheden.
Jeg køber en ny pc hos jer og finder ved modtagelsen ud af at den ikke fungerer.
Jeg kontakter ASUS support der henviser til forhandleren. Jeg skriver herefter en mail til jeres support, men da jeg ikke får noget svar, vælger jeg at ringe istedet. Jeg får her at vide at jeg skal sende maskinen ind igen og at jeg vil modtage et forsendelses-mærkat. 2 dage senere bliver der så svaret på min mail at jeg skal ringe til ASUS-support. Jeg ignorerer mailen da den er forældet.
Herefter sker der ingenting. Jeg ringer efter to dage for at sikre mig at pc'en er modtaget på jeres adresse. Det er den og i vil straks gå i gang med at kigge på den. Jeg hører stadig intet og ringer igen 2-3 dage senere. Jeg får at vide at HD'en er defekt og at ASUS har godkendt at jeg får en ny.
Jeg hører IGEN ingenting og må IGEN ringe. Denne gang er undskyldningen at I ikke har nogen på lager og har glemt at bestille en ved kbh-afdelingen.
Jeg hører IGEN IGEN ingenting og må atter kontakte jer, blot for at få at få at vide at i ikke kan forstå at den ikke er blevet afsendt.
Jeg ringer så i mandags igen og får at vide at i vil rykke kbh-afdelingen og sørge for at de sender samme dag.
TIL TRODS FOR DET HAR JEG STADIG INTET MODTAGET, IKKE ENGANG ET TRACK&TRACENUMMER.
Jeg syntes det er dybt forkasteligt at en kunde bliver behandlet på denne måde, og vil gerne have en skriftlig forklaring på, hvordan det kan gå så galt.
Iøvrigt er jeg meget spændt på om jeg overhovedet får svar, idet det ikke virker til at I tager jeres email-adresse særlig seriøst.