Jeg starter en ny cashgame gruppe op på skype, da min tidligere gruppe gik lidt i opløsning. dog er vi stadig 3 der grinder en del, og vi vil gerne starte en ny gruppe.
Søger spillere:
der spiller nl10 eller over.
Har cashgame som maingame, og har haft det i et stykke tid
Ikke skifter maingame, eller dropper pokeren forløbeligt.
Er villig til at sætte noget tid af til det
Helst SH spillere
Gruppen vil bliver mellem 6 og 8 spillere.
Jeg har selv over 150k hænder på nl10 og nl20 med overskud. Spiller pt. nl20 på Ipoker.
Håber der er nogle der er friske på en ret seriøs gruppe.
Mvh. Myrup
OP vil stå i et par dage, og så vil vi se hvem der har vist interesse :)
NY nl10-50 Skype gruppe
Jeg er frisk, spiller pt. nl10 på Merge, 6max. Har dog kun spillet meget få hænder ca. 10k.
Jeg melder mig klar...
Godt 11K hænder på NL30 med nogenlunde overskud. Er ikke den store maskine, men elsker at tale om poker med ligesindede.
Er først for nylig skiftet fra SnG, så kæmper stadigen smule med det der postflop poker.
PM for skype.
- Jeg kan først joine diskutioner og sweats fra midten af september -
Når i nu sidder og grinder sammen, er det så mest for hyggen, eller bliver der sendt/talt om mange hænder?
Hvornår grinder i typisk?
Kunne muligvis være frisk. Spiller NL 20€/25$ 5max på Boss Media.
Hej.
Jeg er en af dem der er tilbage fra den gamle gruppe.
Spiller NL20 på Ipoker, har en kort overgang været oppe og snuse lidt til NL50, men pga. indskud til lejlighed, er rullen pt. kun til NL20. Håber virkeligt vi kan få en god og seriøs gruppe op og stå for folk der vil noget seriøst med deres poker.
Vi ved selvfølgelig ikke hvordan det kommer til at foregå, men vi har et par ideer til hvordan vi kan hjælpe hinaden, men det er selvfølglig noget vi vil tage sammen med gruppen, når vi får den op og stå.
Håber
@luuuuuund
self kommer der også til at være lidt hyggesnak, men meningen med gruppen er at vi skal diskuterer en del hænder, se med over teamviewer (hvis man vil ofc) og snakke strategier.
jeg spiller normalt mest om eftermiddagen/aften.
@ Luuuuuund
Selvfølgelig kommer der et par hygge sessions indover, men når vi snakker som gruppe skal det være seriøst, så kan man tage hyggesessions individuelt med nogen af de andre fra gruppen.
Jeg er frisk :) Spiller nl10 6-mands på Classic.
Jeg spiller hver dag, dog mest eftermiddag og aften.
PM for skype :)