Ny update 12/01/2011: Farvel, håber aldrig vi mødes igen.
18/12/2010 Mine første 6 måneder med poker : www.mypokerblog.com/6mdr
02/01/2011 Når tingene tager en uventet drejning: www.mypokerblog.com/6mdr/nr-tingene-tager-en-uventet-drejning.html
12/01/2011 www.mypokerblog.com/6mdr/farvel-hber-aldrig-vi-mdes-igen.html
Tag et kig hvis du har lyst :)
Smid gerne en kommentar.
Ny Pokerblog: Mine første 6 mdr med poker. UPDATE 12/01
Fin blog.. God idé at komme i gang med.
Jeg studsede dog over, at du kun spiller ét bord ad gangen. Hvorfor overvejer du at rykke op før du kan smide lidt flere borde på? Tænk på din $/hour og ikke nødvendigvis hvor højt et limit du spiller på.
En af de bedre blogs jeg har læst på PN og endda fra en forholdsvis grøn spiller. Godt gået.
Og meget imponerende SS graf, det kan selvfølgelig ikk holdes når der spilles HU, men medminre du har haft en vanvittig heater ser det da ud til du slår spillene fint.
Du skriver at du spiller på scandic. Det er på Ongame netværket og der er derfor dobbelt så høj rake i HUSNG som der er på de fleste andre sites. Dette er en kæmpe ulempe og tager meget fra din indtjening så se at få skiftet netværk asap! Jeg kan foreslå Boss Media (mermaid, classic, fortune osv) som var der jeg selv spillede da jeg prøvede HUSNG af.
GL
Tak Ketelsen.. Det er jeg glad for at du syntes..
Angående Rake.. Så kan jeg godt leve med det :)
"Angående Rake.. Så kan jeg godt leve med det :)"
Tror du bliver overrasket over hvor mange penge det egentlig koster dig. På de få spil du har spillet har du spildt 10 buy-ins på ekstra rake. Det er under 1/4 af din samlede indtjening, men når din roi stabiliserer sig omkring de 5% (som vel er hvad en forholdsvis ny spiller maksimum kan forvente i et spil hvor rake er 10%) svarer det til halvdelen af din samlede indtjening.
Det bliver rigtig mange penge i længden og jeg kan ikke se nogen grund der skulle gøre op for dette (medmindre selvfølgelig at du får 80% rakeback or so).
Forstår godt hvad du mener.. Men har det altså fint med raken derinde ;)
Mon ikke han sidder på en rigtig solid aftale, Ongame skins hustler jo big time :-)
Btw. nice graf og god blog! Keep em coming!
"Mon ikke han sidder på en rigtig solid aftale, Ongame skins hustler jo big time :-)
Anmeld dette indlæg til moderator"
Jo, det er selvfølgelig muligt, men den skal godt nok være god for at det kan betale sig.
Jo, men hvis han har en god rb + hans indskudsbonus, så begynder det måske godt at kunne betale sig. Men ja, uden ekstra bonus i ryggen, så skal aftalen være god!
@caspergj
Tak skal du have :) Regner med en update i slutningen af måneden, hvor jeg forhåbelig har givet 10$ et skud.
Og please. Lad være med at få tråden til at handle om ongame og rake. Lige pludselig er der bare andre der joiner..
Som jeg sagde tidligere.. Jeg er yderst tilfreds med ongame, og ser ingen grund til at skifte ;)
Imponerende at du spiller non-turbo 1 bord. Hvor jeg i oevrigt generelt mener at man kan have en ret hoej roi (I forb. med Ketelsens roi diskussion) isaar paa $5 niveauet.
Det ser dog ud som om du er paa en heater, og pas meget paa variansen i HU sngs...det er fkn brutalt til tider.
Udover det, gl hf med det hele!
Det er da edderspankemig bigtime lol, at du ikke har noget imod at betale mere i rake, end du behøver, i HUSNGs.
sick shit imo. haha.
Edit: glgl med det hele
"Hvor jeg i oevrigt generelt mener at man kan have en ret hoej roi (I forb. med Ketelsens roi diskussion)"
Jeg er bestemt ikke nogen ekspert på området, det var bare hvad jeg ku forestille mig var realistisk.
Kan være jeg er way-off men tror det faktisk ikke.
tror også godt man kan ha en meget pæn roi i 5$ hu SNG. Specielt når det er non turbo og 1 bord af gangen. Men hu bør man vel heller ikke spille alt for mange borde af gangen eller?
@C4Queen
Tak :)
Der vil helt sikkert komme opdateringer i fremtiden! :)
Fin blog :-)
glæder mig til at følge udviklingen. du ønskes alt muligt held og lykke herfra.
som Ketelsen, rb kan løbe op i ganske meget!!
gl.
Tak Happy Jazz og lige over :)
Der er helt sikkert en update på vej.
Hey.
Mht. OnGame diskutionen, så må jeg altså give de andre ret.
Det er forholdsvist retarderet at spille hu sng på OnGame, når vi spiller nede på vores limits.
Nice blog og fin graf...keep up the good work..♠
Fin graf og god læsning : ) Ville ønske at kunne fremvise samme statistik...men det kan jeg ikke : (
Ang Ongame Rake (10%):
Bonus, reload bonus, cashback, races, promotions så er vi da under 5% i rake.
Ny update :)
12/01: Farvel, håber aldrig vi mødes igen.
www.mypokerblog.com/6mdr/farvel-hber-aldrig-vi-mdes-igen.html
Godt med skrub, kan hjaelpe dig at sige at folk er bestemt ikke mere kompetente paa $10 niveauet :)