Jeg har en helt ny Samsung SyncMaster 245B til salg - den er rimelig billig .... købt i dag, og der er kvittering og det hele.
Butikspris DKK 2.999,-
Ingen synlige defect
Har doig en mindre uhensigtsmæssighed, som jeg lige så godt kan oplyse om, så der ikke komemr klager .... skærmen har max. uheld.
1 session med skærmen - og 3 gange slåes AA af random hænder - 2 af gangene var det allin preflop.
AK - Suited or not - taber mod alle par, og nogle gange også mod alle andre typer af hænder.
Men ellers en nice skærm der har et godt billede og pynter på de fleste skriveborde ...
Giv et bud og vi ser på sagen :/
Ny Samsung SyncMaster 245B sælges
1700
Jamen den kan jeg lige så godt tage. Mit skrub køre alligevel ikke.
1800,-
2050!- final offer
2100,-
2115,-
Tror også der er noget galt med min, så derfor byder jeg på den her...
Med 2 "dårlige" skærme kan det kun vendes til plus ;)
Hvis den er købt idag og du har kvittering, hvorfor returnerer du den så ikke i butikken til kr. 2.999,- ?????
Tror da heller ikke han vil sælge den nu, men lavede bare tråden lige efter nogle bad beats??
@Pokkers77
Du har ramt ret !!
og Gahan74 har også ret - for hvis det var, ville jeg da bare smide den retur til butikken med embalage og det hele :)
Var bare lidt frustreret i nat over bad beat's på stribe og max uheld på den nye skærm.
Men ellers kan den kun anbefales for dem som skal ud og have ny skærm. Den står knivskarp og er en fryd på skrivebordet.
Jeg synes du er tvunget til at sælge den nu.
Lilja
han skriver jo
"Giv et bud og vi ser på sagen :/"
Ikke det samme som jeg sælger til højeste bud.......
Jeg byder 10.000.- men så skal du PM mig på det magiske tidspunkt :D
@ lilleper
LOL!!!
LOL - godt at humor er at finde ...
Beklager hvis nogle føler sig forudrettet over at jeg har valgt ikke at sælge til højstbydende - jeg kunne nemlig ikke ramme det magiske tidspunkt for en PM til lilleper :)
@DanishWiking.
Tror i øvrigt at du har købt et eksemplar fra den forkerte sending.
Har dags dato tilsluttet min identiske Samsung, og det går forrygende.
Måske jeg kan hjælpe dig med at søge frem til rette sending, så du kan få en lignende "vindende" skærm.
lol. Kanon indlæg du i øvrigt har lavet, og fuck, hvor er det bare en super lækker skærm.
Samtlige 3K værd.
Kan ik' vente til jeg får min.......uhhhh :)
Håber det er den rigtige sending. :)
Sad med en 20" før og kørt 1680x 10xx.
Kæmpe forskel, men det er sgu for nice.
jeg sidder kun med et 19'' nu, så bliver lækkert med noget mere plads :)
@Mccrap
Send lige setting's på skræmen ... måske jeg ikke har lyset sat rigtigt :/