Bemærk det nye turneringsprogram for Ordrup Poker Klub hvor der nu er ugentlig highroler Lørdag 2.000 med mulighed for at vinde tur til Master Classics 2006.
kig www.pokerforbundet.dk
Frederik
Ny turneringsprogam inkl 2.000
Hej Frederik,
Spillede i sat til den i Torsdags?
Ser den først nu og har en 1k freezeout imorgen i næstved....
Er klar næste Lørdag....
Lad os lige høre hvordan den går første gang...
Håber folk har hørt om den så vi kan få gang i den hver Lørdag...
Er der nogle som ved noget om deres Deep stack turnering?
Antal chips (I de normale starter man vidst med 10K ikk)
Rebuy / Addon mulig ?
Præmie fordeling?
Find selv på flere spørgsmål :o)
10 k - ingen rebuy/addon. 1 times levels . masser af god poker - nu med rangliste :)
Borsk.... tror der bliver spillet i et for højdt niveau for dig... men du er velommen til at komme og bevise det modsatte, men tvivler,,, Du kan kende mig på det er mig der hedder Christian og snakker mere end hva du synes er godt....
vi ses jo i morgen..... husk lørdag er det den bedste der vinder... ingen undskyldinger...
LOL Hurricane, det er da noget af en udtalelse. Er det evt dig jeg slog ud i hold dm med 26 siden dette sure opstød ?
Jeg har trods alt spillet 4 turneringer i forbundet hvoraf den ene da var en 2. plads :)
Men jeg har nu ikke mulighed for at deltage denne gang.
@Rolignu
Hvis normal start chips er 10K og deep stack turnering er 10K hvorfor så lige kalde det en deepstack ? er blinds meget små ?
Nå kom der nogen til den her første gang?
Eller var det lidt for sent at det blev kendt at den var der?
@ Borsk
mener at blindsene starter på 25/50 i forhold til normalen hvor de starter på 100/200.
@ G-B-P
Der skulle vidst have været en 11 stykker i går, hvilket må siges at være rimelig flot med den korte tid der var fra det blev offentliggjort til den blev afholdt :)