Jensen
DAG1
1. Også indbygger. Har lige købt en muskedonner, så klar til at tage en varulv ud.
2. Wow. Gik i seng kl 2, og checker så tråden igen nu, på vej hjem fra arbejde, og så er der ca 100 indlæg :-)
Enig i at det er lidt svært at sige ret meget konkret, og de potentielle ulve der er bragt i spil, er nærmest udelukkende på en enkel mindre ting vedkommende har skrevet.
Læser lige tingene igennem igen når jeg er foran computeren, og har lidt bedre overblik end på mobilen.
3. Så kom jeg hjem, og har fået læst tråden igennem. Der er jo ikke meget kød på tingene endnu. Indtil videre ryger min stemme dog også på LoneRanger. Beskyldningen om at Nitram er ulv er ihvertfald på et endog meget tyndt grundlag, og ret tidligt den blev meldt op.
MIG: Min stemme går indtil videre på sinysnip, kom igang med nogle tanker ellers kan vi alligevel ikke bruge dig til noget.
Hvem er din nummer 1 indbygger? Hvem er din nummer 1 ulv? Hvorfor har du ikke skrevet mere? de 3 spørgsmål skal svares godt ellers kan jeg ærlig talt ikke se dig på indbygger holdet
4.Jeg kan sagtens følge dig, men vi burde måske kunne være lidt mere konkrete, end at han ikke er så aktiv. Problemet er jo at vi risikerer at stemme en indbygger hjem, og der er vel ikke rigtigt noget der taler for at han er en ulv, men snarere blot en ubrugelig indbygger.
5. Hvad du er ulv Allund, så skjuler du det dæleme godt :-) Godt med nogle holdninger.
6. Jeg holder fast i Lone. Synes argumentet om at ryge på Nitram i starten var for tyndt. Er en kende ulvet at piske den stemning op.
Stemme - Lonerangr
DAG2:
7. Godmorgen. Det gik åbenbart ikke som planlagt. Personligt syntes jeg nu heller ikke Schmug lignede en ulv, men let at være bagklog, og vi må jo bare komme ind i kampen og ramme rigtigt i dag.
Er på vej på arbejde, så først retur engang herefter.
8. Også på vej hjem fra arbejde. Kommer dog ikke til at være vildt aktiv i dag, da der er gæster når jeg kommer hjem.
Mht Joanna synes jeg ikke helt det holder at råbe ulv om ham. Han valge Lone fordi (hun?) skrev at Nitram var ulvet for ikke at være helt oppe på beatet. Den købte jeg ind på i mangel af bedre, men med samme argumentation. Mht. Lone er jeg dog også lidt pas på at hun skulle være en ulv, da der ikke kom meget forsvar, hvilket var indbyggeragtigt i mine øjne.
Troede også Allund ville være oplagt nightkill, men åbenbart ikke. Det jeg har funderet over i dag er mere hvem det var Pellez var ude efter i går. Har ikke checket da jeg sidder på mobilen, men mener at han var ude på tre forskellige, så måske en rød tråd der. Then again, bare lige de få tanker jeg har hart i løbet af dagen, men ikke haft tid til at kigge nærmere ind i det.
Forøvrigt. Nu vi ved at Schmug var indbygger og Pellez ligeså er dem som har haft dem i spil mht at dø, vel stor sandsynlighed for at være ulve (men måske det samme gør sig gældende med de to andre der var i spil). Pis, lidt svært at overskue dette fra mobilen, da det er umuligt at scrolle samt gense gårsdagens action.
9.Hvis vognene er som ovenfor, så er min stemme på LoneRangeR. Mest fordi jeg ikke tror på Joanna som ulv, givet de få ting hun har skrevet, og som jeg ikke synes er specielt kontroversielt.
zybr skrev: Gud hvor er det ærgeligt for spillet at med en time igen halvdelen ikke har givet sit besyv med. Jeg gentager migselv fra igår STRAM OOOOP
10. Fukdifuk er syg, og Kjeldgaard ligner en der skal replaces, resten burde vel dukke op med stemme. Hvor kommer "vogne" forøvrigt fra? Standard slang, eller opfundet i dette spil?
Joanna47 skrev: zybr har været mest ulveagtigt i min bog af dem.
11. Hvorfor zybr? Som skrevet tidligere tror jeg ikke på dig eller Lone som ulve, men er det sådan vognene ser ud, så tager jeg selvfølgelig stilling til hvem der ser mest ulvet ud. Synes klart at de er fint at kigge mod andre, men har ikke selv observeret noget på zybr.
retzzz skrev: Hvilke træk gør at du mener han er indbygger?
12. Hvem af de tre
Joanna47 skrev: Kan vi få skiftet stemmer fra loneranger og mig til cybr? Skifter jeg fra lonerangr, og ingen føler med, så er det bare mig der ryger i aften, og så er vi en indbygger mindre.
13. Jeg er lige ved at gøre op hvor min stemme skal hen. Lone tror jeg ikke på, så skal lige se hvem der ellers er i spil.
NNameNShame skrev: Fair nok.. så siger vi at det ikke er jer som er i vognen... Vi skal have to nye, og så skal vi stemme på dem, det er sku' det eneste der kan få dem ud af buskene... ligenu sidder varulvene sikkert og gider sig i hænderne over den splid vi har skabt... én eller anden, sæt en vogn op, og så hopper vi på den!
14. Hvis vi har to vogne nu, og vælger to nye, så har vi haft 4 vogne i spil, så tror ikke ulvene gnider sig i hænderne, da een af dem statistisk set har været i spil så, og da vi trods alt føler vi gætter lidt bedre end bare helt random at skyde med spredehagl. Det gode er at vi får info som kan bruges i dag, men også de kommende dage.
Knuser skrev: hver gang der er lidt heat på retzzz lige nu går der tid før han poster
15. Som i at han koordinerer med de andre ulve
Repsak skrev: Uden at havde noget belæg hælder jeg mere og mere til Zybr og retzz... min stemme går på Zybr pt. Hvad med Fkdifuk og Kjeldgaard1, Nitraaammm ingen har nævnt dem ?
16. Fukdifuk er syg. De to andre er totalt MIA. Din stemme skal være med fed
NNameNShame skrev: Jep, det er sku rigtig, men må indrømme at det rent faktisk er mig som er seer.. fik schmug som n0peek, og checkede fukdifuk i nat, fordi han har spillet før, han er villa :p
17. Haha. Klasse
18. Vil også gerne have en update. Lige nu er der vel 4 vogne med stemmer?
19. @ ThirdTA Fejlcount. Kongen er på Lone.
20. reetz
Stemme - reetz
DAG3
NOTHING!
Jeg bider mig fast i at jensen laver sindsygt mange gode tanker. Dog er han manden der ligger den sidste stemme på retzz igår. og ingen skriverier idag på trods af at han har været hurtigt ude i de andre tråde, men det er småtterier udover det med stemmen igår. jeg har ham ikke som ulvet endnu, men vil gerne høre en grund til den stemme igår!