Joannas indlæg fra igår, de er sgu ret grinern, ikke at vi nogensinde skal stemme på ham idag men det fik mig dog alligevel til at blive lidt glad over at jeg bladrede lidt i tråden fra igår.
1.Jeg kommer desværre ikke til at være så aktiv idag, jeg kan være aktiv fra nu, og så indtil kl. 17. Her er hvem jeg har tiltro til som indbyggger pt:
mckrogh
Allund
Lone
Jeg synes vi skal kigge mere ind på personer, som fik argumenteret for vognen mod retz, som faktisk er nogle personer, som har holdt sig meget i baggrunden og ikke skabt så meget splid. Jensen, Knuser og zybr rammer den beskrivelse. Fællles for de 3 jeg nævner, er at de har holdt sig ret godt i baggrunden, specielt Jensen. Jeg tror vi kigger på de forkerte lige nu.
2. Jeg kommer desværre ikke til at være meget mere aktiv idag. Jeg håber vi får lavet en vong på Jensen, Knuser eller cybr. zonki er også en kandidat på min liste. Jeg er indbygger!!
Jensen
3. Min sidste tanke og post for idag.
Vi bliver nød til at finde ud af, om Allundberg er ulv. Det nytter simpelthen ikke noget for os indbyggere, at der er en der kommer med så meget læsestof, analyser osv, måske kan være ulv. Han må ikke vinde vores tillid, hvis han gør det og er ulv, og vi først finder ud af det til sidst, så er løbet kørt. Min anden tanke er, at jeg ikke synes det vil være sjovt, at blive totalt ejet i mit første forumspil herinde. Han laver et godt stykke arbejde, men er han ulv, så har vi ingen chancer. Håber virkelig alle indbyggere tager det her til sig.
Allundberg
det er sgu godt ramt der joanna ;)