Der gives 15 bi(66$), målet er nå op på 1066$!
Søger kun seriøse folk, så hvis du ik er en spiller som slår niveauet så lad vær med at søg tak!
50/50 når målet er nået, stoppes dealen før returnes bi og halvdelen af overskudet :)
Spørgsmål, så fyr løs ! ♣
Nyt 4,40 180 mands projekt.
efter bluffmand projektet er der noget at leve op til , så Kipster , Isser , Gus søg løs , lol
gl :-)
larsschmidt1 er klar på at gi et forsøg efter min 9 plads i ekstra bladet igår har selvtilliden fået en hak opad
officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
selvom jeg er blevet upopulær herinde vil jeg gerne give det et skud fordi jeg ved at jeg kan slå limitet, og vil gerne have et projekt over en længere periode så det ikke kun bliver bedømt over 1 turnering. :) . jeg er 100% klar hvis chacen byder sig :).'
nick: dks_per
Pokerman er på, manden har potentiale til at blive meget vindende i dem.
Han får lov til at starte med 10bi!
Jeg har stadig åbent for en til hest, som vil ha 10 bi.
Men gider ik folk som tigger!
danm sorry mrnoller. jeg har sku dummet mig her, skal jeg straffes virkelig hårdt, vil du ikke hellere lade mig vise hvad jeg kan i poker i stedet ? :), og det her er ikke at tigge !!!!!!
okay , venter noget tid inden jeg rører mig herinde igen, det er for underligt det her , baaaaah !!
Jeg er klar på det.
Har efterlyst et projekt i lidt tid, da jeg tror det vil optimere mit spil en del ift. hvis jeg spillede for egne penge..
Vil dog sige at jeg via opr ikke har statsne på min side, dette skyldes donksessions (egne penge) og turboer generelt.
Jeg ved at jeg slår niveauet på $4.40, mangler bare at bevise det. :)
Opr: officialpokerrankings.com/pokerstars/claudiclause/poker/results/64F0111BEA4248468CBE8CEC2DD9CE4D.html?t=2
Nick: claudiclause
Mvh.
Steffen
Edit: Eventuelt kan vi aftale noget med 1-2 buy ins, så du kan se mig an og om det er noget du vil kaste penge efter - men det er op til dig.