Hej min kæreste står i den situation, at hun har måtte sige sit StofaNet Kabel-Tv internet op, da hun er flyttet til en adresse, hvor de ikke kunne levere. Hun fik så at vide af viceværten det var TDC Kabel-TV hun sku have bredbånd igennem, de kunne heller ikke levere.
Så nu skal hun til at have noget "ganske almindeligt" gennem telefonlinjen. Hvor kan det klares billigst og bedst. Vi snakker 2Mbit ned. Op er af mindre betydning.
Har kigget lidt på Cybercity og især deres Solo pakke. Er der nogen der har erfaringer der?
Det er i Vejle, så ingen af disse fiks-fakse ideér med trådløst over Clearwire og lign. dur :)
Nyt internet
Jeg har CC Solo, og der er absolut intet at klage over.. Ring og bestil, og så er hun snart klar til at grinde :)
Hun er bare lidt træt af den her:
"I ca. 20 % af etableringerne vil det dog alligevel ikke være muligt at levere forbindelsen som Gør Det Selv, og vi sender i disse tilfælde en tekniker ud til dig for at etablere din forbindelse." da 700kr rykker en del ved hendes budget.
Kan ikke rigtig finde noget om, hvad det er der afgør om det er nødvendigt de kommer ud? For jeg ved da i hvert fald der er telefonstik i hendes lejlighed.
ring og hør dem ad inden? - De kan vel fortælle dig inden du bestiller det om der vil komme evt meromkostninger.
Har CC og det funker bare :)
Har ihvert fald ikke haft nogen problemer med dem.
pokkers77
www.pokerliv.dk
CC leverede en router til mig, som ikke fungerede, og havde været brugt af en anden.
De sendte dog en ny rimeligt hurtigt. Internettet har også fungeret godt siden, så alt i alt er jeg tilfreds med dem.
@ Birchvip.
Ligegyldigt hvilket selskab du benytter dig af når du bestiller ADSL, vil du altid risikere at der skal en tekniker hjem til dig el. ud på centralen.
Men jeg kan forvisse dig om at CC. ikke sender en TDC tekniker ud, med mindre det er afgørende for om du kan få leveret ADSL.
Hvis du har ? før du bestiler så er du velkommen til at skrive.
/Morten
Hvordan er fobindelsen med CC - nogen der har oplevet problemer der?
Nogen som har fastnet gennem CC og har oplevet problemer med dette?
Overvejer nemlig kraftigt at skifte til CC, men synes sgu at deres kundeservice virker en kende mugne. Og var ikke særlige villige til at svare på spørgsmål, da jeg endnu ikke havde afgivet en bestilling...
Underlig forretningsstrategi!