Hey PN,
Sagen er den at jeg for tiden hovedsagligt spiller NL50-100$ HU cash på Stars. Men kan se at jeg uden en rakeback deal, misser rigtig mange dejlige $$. Så derfor ville jeg forhøre mig herinde, for at se om jeg kan få en deal et sted med forholdvis god rakeback (30-40%), men hvor der samtidig er god trafik på HU cash bordene. Ved godt at jeg ikke kan finde et site med samme trafik som Stars nogen steder, men hvad er det bedste alternativ når jeg nu gerne vil have en rakeback deal?
Nyt site til NL50-100 HU cash med rakeback
Hvor meget spiller du? Det er ret væsentligt i forhold til hvilken deal der er bedst for dig.
MVH Skod
Stars og FTP er ikke så slemt igen, da raken cappes ved 0.5 mens den cappes på 1 på de fleste eurosites, eller $1.
@ Asktips
Du glemmer vist den rake skattefar tager ;)
Tror ikke du finder bedre end Betfred til det rake-beløb, som HU SNG-spiller.
På Betfred med 1K rake, så får du følgende:
250$ deposit bonus månedligt, hvoraf du spiller det hele fri.
Du vil cashe i racet. I december omkring nr. 50-ish svarende til 270$.
Ved ikke helt om 1K/måned er nok til Diamond VIP, men det er nok lige på grænsen. Lad os antage det kun er til platinum, så vi ikke skyder over målet.
Ved platinum får du 30% i vip bonus fra Betfreds vip program, altså 300$/måned. Du fritspiller bonus til 60%, så du vil faktisk kunne nå at spille alt din bonus fri.
Dertil kommer VIP-points, der nok er ca. 2% hver. Betfred har desuden egne promotions, som du kan deltage i, og indimmelem har god value. De er opdelt efter stakes, så du kan sagtens score en sjat der.
Alt i alt for 1000$ rake i HU SNG's:
250+270+300+20= 840$
Race-delen kan variere en del, men med 1K rake i HU-sng's, så tror jeg det bliver svært at komme under 70%, medmindre du decideret går efter det :)
Husk dealen er en måned "forsinket", da du modtager din første vip-bonus efter 1. måned og først derefter skal fritspille den.
MVH Skod
Nu faldt jeg lige over denne tråd, og har gået med samme tanker som OP, om at skifte site.
Som OP er jeg også cash spiller, og har også svært ved at finde helt præcist rundt i jeres forskellige deals. Som udgangspunkt havde jeg tænkt mig jeg godt kunne tænke mig at prøve Ongame af, ud fra synspunktet om at folk siger spillene er knap så hårde.
Her har i to deals en hos Betsafe og Betfair.
Under antagelse af at jeg raker for 1K$ om måneden hvad kan man, så forvente sig af value som Cash-spiller hos begge?
Jeg har svært ved at finde ud af de player-points man bliver tildelt, hvor meget det svarer til i rake. (optimalt set kunne det være rart med et estimat, når man læser om dealen.)
Derudover så afhænger bonusserne også af disse player points, og umiddelbart fremgår det for mig som om at bonussen bliver udbetalt samlet, korrekt? Dette i sig selv synes jeg også er en skam. Fx ville jeg selv have "råd" til at vælge den største bonus, men i og med at jeg langt fra er sikker på at jeg ville kunne rake/få point nok så ville jeg kunne risikere slet ikke at få en bonus, korrekt? Hvilket jo i den grad virker som fail.
Håber I kan komme med uddybende og meget gerne mere oplysende svar end hvad jeg har kunne finde frem til på hjemmesiden.
@ OP
Hehe. Det beklager jeg. Må lige tage læsebrillen på Næstegang. Det ændrer en del, men det er stadig en god deal. HU-cashspillere er nok dem, der tjener færrest Betfred point/raked $, så jeg kunne godt forestille mig din månedlige vip-bonus ryger ned fra 300 til 180-ish. Det har altså bestemt en stor betydning, men det er altså stadig en ret flot deal, der lander på omkring 70% sidste måned, og meget tvivlsomt kommer under 60% valueback.
@ Meincke.
Der er et par ting du skal tage højde for.
1) Ongames rakestruktur for cashgamespillere er markant anderledes end Ipokers. Dårligere, hvis du er vindende, bedre, hvis du er tabende, hvorfor 1000$ rake på Ipoker ikke er det samme som på Ongame.
2) Betfreds bonusser spilles fri 10$ ad gangen, du misser altså meget lidt værdi, fra bonusser du ikke når. Betfair's spilles fri i bider af en fornuftig størrelse, mens jeg tror Betsafes er en stor bid, hvor man dog selv bestemmer størrelsen.
Grunden til vi ikke har estimater nogle steder er ikke for "at narre fjenden". Jeg ville sådan set meget gerne sidde og kigge aftalerne igennem, og få styr på hvilke deals der er gode til hvilke scenarier, men det er faktisk imod reglerne. Det er det jeg har gjort i den her tråd nok også i hvert fald på grænsen til :)
Jeg kigger mig over skulderen hver gang jeg skriver et %-tegn ;)
MVH Skod