Nyt tv anno 2024

#1| 0

Jeg overvejer nyt TV her inden EM. Jeg har kørt med mit gamle Panasonic plasma 42" fra Fleggaard siden 2008. De seneste mange år med Chromecast, da det ikke er et smart TV.

Jeg ser ikke meget TV, mest en fodbold kamp i ny og næ, og ellers bruger børnene det til tider. Hvilket TV skal man gå efter anno 2024? 

Jeg gider ikke ofre et stort beløb på det, da jeg ikke er så nørdet omkring billede og lyd, men jeg tænker det skal være noget større end de 42" :-)

Tænker måske 55" kan gøre det - sofaen er nemlig ret tæt på TV'et. (2,5 meter)

Er der noget man skal være opmærksom på? OLED/QLED Cloudgaming? tizen/google/etc.?

10-06-2024 11:35 #2| 1
werder77 skrev:

Jeg overvejer nyt TV her inden EM. Jeg har kørt med mit gamle Panasonic plasma 42" fra Fleggaard siden 2008. De seneste mange år med Chromecast, da det ikke er et smart TV. 

Haha tror sgu´ vi har et TV magen til hinandens. Købte også mit hos Fleggaard og deromkring samme tidspunkt. Gav 4444 :)   Det fungerer endnu !!

10-06-2024 15:32 #3| 0
Jarlstrøm skrev:

Haha tror sgu´ vi har et TV magen til hinandens. Købte også mit hos Fleggaard og deromkring samme tidspunkt. Gav 4444 :)   Det fungerer endnu !!

haha jeg mindes sgu jeg gav 6000 dengang, sikke nogle røvere 😊 

Ja det fungerer endnu, men har fået nogle ridser efter tiden med 3 små børn 🙈

11-06-2024 08:21 #4| 0
werder77 skrev:

haha jeg mindes sgu jeg gav 6000 dengang, sikke nogle røvere

Det var også et røvertilbud :D

Skal du af med det og din fjernbetjening stadig fungerer fint, så napper jeg den gerne. Min er knapt så god mere....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar