Willum skrev:Det er simpelthen ikke godt nok når man som spiller "lige" sørger for at logge ind og spille 30-40 min i juledagene for at være med i racet og ligger til vinde en fin præmie at der aflyses på den måde.
Det betyder jo i praksis at troværdigheden for DS er lavere end Anders Samuelsens og lig 0 for at deltage i fremtidige races, leaderboards mv.
Danske Spil skrev:
I min tid er dette den første kampagne vi har været nødsaget til at aflyse, så at skyde vores troværdighed helt derned er forhåbentlig mere et udtryk for aktuel skuffelse, en reel bekymring.
Dette var min 2. kampagne ud af 2 hos DS som ikke forløb som den skulle. I den første (SSPS turneringsrangliste i foråret) var der spillere, som ikke burde være i nærheden af top 50, der løb med pæne præmier i top 10 (top 3 endda, så vidt jeg husker) og skubbede os andre langt bagud på ranglisten fordi de udnyttede en fejl i opsætningen til at få rangliste point fra turneringer som ikke var med i turneringsserien.
De fik pænt udbetalt deres ufortjente præmier, og vi andre fik en "ups, shit happens" besked efter at have brugt mange timer på ranglisten.
Denne gang er der tale om en fejl, hvor nogle blot er heldigere end andre (hvilket ironisk nok er hele essensen i modellen man har valgt til kampagnen), hvor man fra DS side så ikke vil stå ved fejlen. Det er ikke i orden, når folk har brugt tid og energi på at sørge for at være med. Det er trods alt stadig dem der gjorde det, som stod til at vinde - sådan som det et eller andet sted burde være.
Jeg vil mene at Willums vurdering af troværdigheden er ganske præcis. (og ganske sikkert lavere hos min kæreste, som allerede så frem til en weekendtur, som jeg nu skal stå til regnskab for)
Redigeret af Savvy Gent d. 28-12-2017 16:48