Kære pokernettere
Så er det med at komme ud af starthullerne. Efter alt julemaden, j-bajerne og nytårssprutten har lagt sig, er det med at blive seriøs igen, og få gang i noget live game.
Jeg lægger derfor hus til den 9. januar 2004 kl. 19.
Spillet vil være 50/100 hold´em, evt. krydret med Omaha og 7-card stud, hvis det har interesse.
For sølle 50 kr. vil jeg sørge for drikke varer og snacks.
Der vil selvfølgelig blive spillet med 100% plastic cards og jetoner, så der er ingen undskyldninger for ikke at møde op.
Skynd jer at tilmelde jer på
anders_nielsen(FJERNDETTE)@bigfoot.com.
Any questions - don´t hesitate to contact me.
Mads, jeg har indsendt en event - lægger du den på Pokernet events?
Adam, vil du udsende til din mailliste please?
Lets play som cards ;-)
Nytårspoker - homegame 9/1-2004
Aaah, hvor er du hurtig Theis.
Det hele foregår selvfølgelig i Kruså - øhh jeg mener Kgs. Lyngby.
Det var altså Lyngby.
Er der mere du vil vide Theis, nu vi er igang? ;-)
Er det Tuborg eller Carlsberg øl, der bliver serveret ??
Nej, det var alt, TAK :-)
Det er da det mest relevante spørgsmål du har stillet længe Theis :-)
Jeg vil sørge for, at der inden arrangementet er foretaget en spørgeundersøgelse blandt samtlige deltagere, så vi kan finde ud af, om det skal være Tuborg, Carslberg eller måske Maribo :-)
Må desværre melde pas, da jeg befinder mig i Frankrig (ved godt at det er en dårlig undskyldning...) Så du kan roligt stille op Theis ;)
Ahh Tune din gamle skibums. Skal du ned og føre dig frem på pisterne.
Skiferie er efter min oprigtige mening en okay undskyldning for at misse et pokernet-arrangement.
Men alle jer andre som ikke skal på skiferie, kom nu ud af busken, så vi kan få en hyggelig aften.
tjaaa jeg skal flytte og når i har båret alle mine møbler op så kan vi tage over til Gene og spille kort. Jeg kommer til at bo få 100 meter fra Gene, så det er vel ikke noget problem ;-)
Hmm, det tegner jo til at blive et dejligt loose game med både Adam og Theis som deltagere. Folk burde jo stå i kø for at være med :-)
Det er nok en tand for dyrt for mig med 50/100 NL hold"em, men er det egentlig det eller er det limit poker?
Nej, det er limit hold´em, så det burde du nok have råd til ;-)
Du er ihvertfald velkommen.
Jeg har fået en forhåndstilmelding fra Kimbola også, så indtil nu er vi Adam, Theis, Kimbola og jeg, hvis de tilkendegivelser jeg har fået holder stik. Jeg har også et par loose venner jeg skal have snakket med, så forhåbentlig bliver der dead money in the pot :-)
Adam, har du sendt mail ud til din mailliste?
Så er vi officielt oppe på 5 deltagere. Men der er stadig 3-4 pladser, så i kan stadig nå det :-)
Hvis ikke de har, kan de læse info i events-oversigten.
Indtil videre er vi 5, plus en hang-around, som ikke helt har besluttet sig endnu :-)
Hvad med info om The big One. Kommer den snart rundt Adam, så vi kan få reserveret datoen. Jeg kan jo ikke blive ved med at reservere alle datoer i februar ;-)
Glædeligt Bowlar. Så er vi altså 6 mand. Tidspunktet er kl. 19 - adressen skal jeg nok sende ud, når vi nærmer os, men det foregår i Lyngby.
Argh så stopper I!!! Det er mobning og det er ulovligt i Sverige. Men der blir vel revance? Hvor en stakkels snowboarder kan få udløb for sin ludomani!
Ahh hva Tune. Jeg troede du var cool, men så fortæller du mig gudhjælpeme at du løber på Snowboard! Tune Tune Tune dog. Nå men, du er jo heller ikke så gammel endnu - du skal nok komme til fornuft og få skiftet til alpine carving ski, når du bliver lidt ældre ;-)
for det første løber man ingen steder når man har et snowboard monteret på føderne og for det andet kan jeg også stå på ski, men finder det morsomere og mere udfodrende at stå på snowboard. Er du sikker på at det ikke er dig som er for gammel og konservativ? :p
Jeg har lyst til at donere nogle penge igen, så jeg har lige meldt mig til via Adam.
Kim
der er så vidt jeg ved ikke noget reelt buyin, men da der spilles 50/100 limit så er 2000-3000 vel ikke helt urealistisk hvis man skal have plads til udsving" ikke at det er noget jeg regner med at opleve ;) " men det checkes lige med Gene.
Der er stadig en enkelt plads, eller to. Indtil videre er vi 7, så der skulle være basis for et rigtigt godt spil. Og hvis der er flere der melder sig til, kommer de bare på venteliste, hvis der skulle komme nogle afbud.
Der er ikke noget buy-in, men som Adam skriver, kan der godt være pænt swings i 50/100. Men man bestemmer helt selv, hvor meget man vil spille for.
Vi er to fra charlottenlund og lyngby der godt vil være med min mail er [email protected]
frederik
Hej Frederik
Det lyder godt. Så er vi fuldt bord (9 mand). Hvis der er flere der er interesserede, vil de komme på venteliste.
Jeg sender en adresse per mail til alle deltagerne i starten af næste uge.
Så er vi fuldt klar til på fredag.
Håber at alle de tilmeldte har fået den nødvendige information.
Dem som er tilmeldt, og som endnu ikke har givet lyd fra sig, må meget gerne lige skrive til mig, om de kommer eller ej, da vi allerede har én mand på venteliste, og vi skulle jo helst have fuldt bord med 9 mand.
Så Adam, Frederik og Thomas, giv lige lyd fra jer - helst på min mail :-)
Vi ses
Ja, selv tak. Det var sgu hyggeligt og sjovt.
Jeg håber alle kom godt hjem - specielt Kimbola som ikke var helt appelsinfri da han gik/væltede afsted.
Næste arrangement bliver røgfrit, evt. med rygning på altanen LOL. Min lejlighed stinker stadig helt vildt af røg. Har planer om at hænge noget laks til røgning derinde :-)
Hvem lægger hus til næste gang? *G*
Hej.
Tak for et hyggeligt og indbringende spil lol.
en succes der må gentages
hilsen
frederik
jeg lægger gerne hus til næste gang
så har jeg heller ikke så langt hjem GG
tak for hyggelig aften
mvh
Kim
Hyggeligt men dyrt. Husk at med medbringe mine penge næaste gang ;-)