Jeg har 2 oddskuponer af 7.500 kr. stykket som sælges mod $ på Stars.
Kun seriøse henvendelser.........
Og ja, kampene er gået hjem.....
Oddskupon 15.000 kr. sælges
Trust me, jeg lyver ikke........flere kender mig her på pokernet og kan sige god for mig......
Fuglsang, hvad mener du ???
2 kuponer som er 7500 kr. værd stykket......
Indløs kuponerne, så kan du godt købe dollars for pengene af mig.
Er det fuldmåne på pokernet eller hvad sker der.
Lad os sige du sad med xxxx $ på Stars som du ved et skattepligtig pokerside.
Nu kan du så købe en oddskupon der har en værdi af 15.000 kr. hvor du ikke skal betale skat..........
Det er meget normalt man sælger disse mod 10% mere end den oprindelse pris........
Begge laver en god forretning..... Du skal ikke betale skat af dine pokerpenge og jeg får lidt ekstra $.
Ja, jeg kan sagtens gå ned og indløse kuponen imorgen, men business is business.
Please bare en person på pokernet forstår dette jeg har beskrevet...
Så skal du bare finde en suspekt person med tilknytning til sådan en bande..
@Nafudoma
Beløbet er jo stadig skattepligtigt - uagtet at man har videreført pengene til dig..
Gevinsterne og ikke saldoen der er skattepligtig !
@nafudoma
Du har desværre ikke ret.
Man skal stadig betale skat af skillingerne.
Ha ha, I er sgu' gode......
Her sidder en familiefar hjemme aften med sine 2 børn og skal bruge dollars på Stars og bliver ligestillet med narkobander/hvidvaskning osv.
Nå, men hvis der så er en som vil sælge $ mod 10.000 kontant, så kan vi også det. Problemet er bare jeg sidder alene hjemme med børn, da konen er til fest.....så man må selv komme og hente pengene....
Jeg har da 10K nu og her i lommen........kuponerne var bare noget jeg vandt idag....
VISA Ja, men jeg har et max. på 1000$ om dagen på Stars..........
Det lyder sq lidt som en desperat ludoman der skal have nogle $$$ at spille poker for .....
Beklager meget, men det virker lidt desperat det du har gang i ...
Danish Wiking...og andre
Når du fatter minus af hvad der sker, så lad hellere være med at poste. Du fremstår særdeles fattesvag
Ron
Danish Wiking.....
Please , hold din kæft når du ikke fatter en skid hvad dette handler om.....
Døm dig selv før du dømmer andre......
@Nafudoma
Så da bare 1000$ ind på stars, eller hvis du er så desparat, så opret en bruger på et skattefrit pokersite, og sæt dine penge ind der!
"Please , hold din kæft når du ikke fatter en skid hvad dette handler om.....
Døm dig selv før du dømmer andre......"
Det lyder sleeeeeeeet ikke desperat!!
Shit, er i helt krudtet af eller hvad sker der?
Hold jeres skabs kommentarer for jer selv, og lad nafudoma's tråd være, medmindre i har noget konstruktivt at sige.
er blevet staket og har spillet for nafudoma for et år siden, han er helt sikkert go for dem, alle har da sat og haft problemer med limit deposites. kan ikke se hvorfor folk hele tiden herinde skal mishandle trådene, vi er her vel alle for at hjælpe analysere og komme med konstruktivt kritik, bliver harm når jeg læser sådan noget som det her.
Som zazzy.. Nafudoma er en mand man kan tro på.. Hvis jeg havde pengene på Stars, så havde jeg med glæde gjort det..
GL med det m8..
@OP
"Her sidder en familiefar hjemme aften med sine 2 børn og skal bruge dollars på Stars og bliver ligestillet med narkobander/hvidvaskning osv."
Hvis det i bund og grund ikke er hvidvaskning - hvad er det så?
@1000år
Ja, den grinte jeg også lidt af, men derudover vil jeg også godt stå inde for Christian.
/Mikael
"Det er meget normalt man sælger disse mod 10% mere end den oprindelse pris........"
".....bliver ligestillet med narkobander/hvidvaskning osv.""
Det er da vel netop hvidvaskning og kriminel handling du foreslår.
Nå skal jeg ikke stå på moralens højborg da jeg selv har begået mindre strafbare handlinger.
Har bare den holdning at folk i det mindste bør være klar over de valg de foretager. Det der sursøde dobbeltmoral: "jeg er bare familiefar, gør som alle andre". Det er da til at få seriøst ondt i maven af.
Der findes faktisk menesker som aldrig kunne drømme om at gøre noget lignende.
I øvrigt synes jeg også, selv hvis det er fra "shady to shady" person det er usympatisk du skal have ekstra for det. Det lyder som om du har et problem; du skal have pengene in på stars. Hvilket i sig selv er omstændigt og tager et par dage hvis du ikke får hjælp.
Der ud over forlanger du endda at vedkommende skal fragte sig hjem til dig.
Goddaw-du. Stakkels børn?
Eksplicit
sick fuldmåne
@goldmine
Touché! Jeg er totalt owned og trækker mig fra "debatten" :-)
Sikke heldigt han har venner med ordet i deres magt til at bakke op.
Bortset fra det kedede jeg mig bare og man er da et skarn hvis man ikke kan have holdning til alting kl. 2 om natten. Er også lidt træt af ludoman-indlæg.
Det må i øvrigt være størrelse XXL ski-sokker med stræk...jeg er da trods alt 182.
Hygge.
Eksplicit
Man kunne også vælge at gå glip af en enkelt turnering og bruge lørdag aften med familien...