******ODENSE POKER KLUB HOLDER STOR TURNERING*****
I februar 2006 vil OPK afholde en 2 eller 3 dages turnering. Turneringen er stadig på tegnebrættet, men vi vil alligevel frermlægge det vi har indtil videre.....
Turneringsform: Texas Hold"em No Limit
Buy-in: 500+50, der vil være mulighed for 1 rebuy eller addon
Startchips: 10.000, det er endnu ikke fastlagt hvad rebuy/addon vil give af chips og hvor meget det vil koste, en ting er dog helt sikkert; vi tager ingen rake af rebuy/addon.....
- Der vil være dealere på alle borde.
- Forventet præmiepulje på over 75.000
- Der arbejdes på at der vil være mulighed for overnatning for udefrakomne.
- Der vil være konstante sit and goes og mulighed for mindre turneringer i løbet af dagene(og nætterne).
- Der vil på intet tidspunkt blive spillet cashgame.
Krav: OPK er medlem af DPF, så derfor er medlemskab af DPF et must.......
Det var lige en start og i vil høre meget mere inden længe!!!!!
Evt. spørgsmål kan rettes til:
Martin Johansen, Tlf.: 66131306/60843614 eller [email protected]
MVH
Martin Johansen
/Turneringsleder OPK
ODENSE OPEN 2006
Kanon initiativ. Vi er helt sikkert nogle stykker fra universitetet, der vil deltage. Lidt reklame derude, så har i allerede 200-300 deltagere....Alle ved jo S.U. ikke kan opretholde en "players" livsstil, så må der jo gambles...
Øhh, hvis folk skal spille 2-3 dage, tror jeg i skal hæve indskuddet lidt. Jeg tror det er de færreste der gider spille hvad der svarer til mindre end en 100$ turnering over mere end én dag.
Ellers godt initiativ.
Super initiativ. Håber dog at i kan nøjes med to dage da det giver det arbejdende folk, som ikke bor i nærområdet, mulighed for at deltage.
Glæder mig til at høre mere.....
Kanon initiativ. Er enig med Gene i at indskuddet skal hæves lidt så der er lidt at rejse efter.
Tak for responsen, det er stadig på tegnebrættet så derfor er alle forslag og kommentare mere end velkomne!!!
Martin Vladimir