Oister/3G problemer?

#1| 0

Hey,

Har mobilt bredbånd hos Oister(3Gs net) og har de seneste par dage oplevet, at hastigheden er latterlig langsom. Siderne er sygt langsomme om at loade og en musikvideo på Youtube er et rent helvede at få hakket sig igennem.
Har tjekket 3s side om driftinformation, men der skulle ikke være problemer i Kbh-området!

Er der andre med Oister/3G, der har oplevet problemer?
17-10-2011 20:55 #2| 0

Well, jeg har Oister mobil (med Internet) på iPhone, og efter jeg har opdateret til iOS 5, har jeg svært ved at få net via mobilnettet.

Jeg har kørt guiden på Oisters hjemmeside, men det dur' bare ikke rigtig.

17-10-2011 20:56 #3| 0

Havde også lidt problemer lidt tidligere på aftenen - men nu fungerer det igen.

17-10-2011 22:09 #4| 0

har 3 20 mbit mobilt bredbånd og har ikke været tilfreds. Den disconnecter alt for ofte og kører ikke tilfredsstillende.

17-10-2011 22:26 #5| 0

Startede hos Oister for ca et halvt år siden og har været ganske tilfreds med både dækning og hastighed indtil for 3-4 dage siden, hvor det bare har virket sygt ustabilt :-(

Selvom det selvfølgelig er nederen for jer andre med problemer, er det da lidt af en trøst for mig, at jeg ikke er den eneste der kæmper med det. Var lidt bange for, at jeg havde fået fucket min pc op med for meget netporn...lol

Redigeret af Standard d. 17-10-2011 22:27
18-10-2011 08:54 #6| 0

Har samme problem som CPrimdahl :(

Den siger der er et problem ift. med at connecte til min iphones trådløse netværk når jeg prøver.

22-10-2011 15:33 #7| 0

Tiiiiiiiiiiiiiiiilt mand!

Satsede på at det gik i orden af sig selv, men det er stadig helt fucked op :-(
Har obv skrevet til support, men må forvente 4 dages svartid.

Er der ikke en Kjøwenhavner med samme mobile bredbånd, der kan fortælle mig om din forbindelse kører optimalt?
Troede at det måske var min pc, der var gået halvdød, men jeg døjer med samme problemer på min spritnye notebook...aaaaarhg!?!?!

Der kunne bare være rart at vide, om det er min pc eller måske et lokalt problem i Ørestadsområdet. Det er så pinligt at stå og trampe i jorden og hyle, hvis det viser sig at Oister er uden skyld i problematikken!

22-10-2011 16:14 #8| 0

Nu ved jeg ikke hvordan det er hos Oister, men hos de fleste udbydere er der en grænse for hvor meget man må hente ned om måneden. Både på MBB og data på telefonen.

Hvis du har mulighed for det, bør du lige tjekke dit forbrug på Oister.dk. Det er i hvert fald en mulighed at de har sat din hastighed kraftigt ned, hvis du har overskredet dit forbrug.

22-10-2011 17:53 #9| 0

Har tjekket mit forbrug og jeg er laaaaaaaaaangt fra maksimum!
Men tak for input :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar