Omaha PL 200 river action?

#1| 0

Villain er ukendt, men navnet antyder han er dansk.
Han har lige doblet op mod Hero på denne hånd:

Villain har 216$ - hero dækker.
Dealt to hero: A, A,Q,10
Utg: 7$
Villain (co): raise 23$
Hero(knap) : reraise 76$
Villain: call -

Flop: 7, 8, 2 (pot 159$)

Villain med 139 tilbage siger chek. Hero pumper og villain caller med 7,9,5,8 - og holder hjem.

Nå, til hånden, som jeg får spillet rigtig skidt. Er godt klar over, at turn er spew. Men hvad siger i til river?

Hånden kommer kun 6 hænder efter den anden.

Dealt to hero: A,3,2,8

Villain (knap): raiser til 7$
Hero (sb): call
stranger (bb): call
Flop: A,5,6 (pot 21)

Hero: chek
BB: 10,5$
Villain: call
Hero:reraise 63
BB: fold
Villain: call

Turn: 6 (pot 157)
Hero: better pot
Villain: Call

River: 2 pot (471)
Hero: chek
Villain: allin for 205$ mere

Hero?

19-11-2009 00:17 #2| 0

som spillet fold.

Hvis du tjekker for at induce bluff og snap caller-så er du min helt :)

19-11-2009 00:20 #3| 0

3bet preflop, som spillet check eller skyd markant mindre på turn, som spillet til river har vi et nemt fold..

19-11-2009 16:36 #4| 0
OP

Det, der gør den interessant er. at jeg synes det er helt ekstremt svært at sætte villain på en hånd. Hvad kalder man med på floppet, der også kalder det store reraise?

Mine tanker var, at BB, der donkbetter ud formentlig har et es, og dermed kan Villain ikke have AA. Derfor mit kraftige reraise. At han så kalder igen på et ret drawy board - hvor der dog ikke kan være en made hand, der slår AAA - gør, at jeg fjerner ham helt fra trips. De fleste ville i hvert fald raise for at beskytte mod alle disse draws.

Det er også derfor jeg better fuldt på turn, da jeg er sikker på, at han smider sin draw-handske. Men der kalder han igen, hvilket vel igen trækker mod en mærkelig spillet 66 eller A6....

19-11-2009 16:52 #5| 0

@ ploven

3-better bestemt ikke sådan en marginal handske ud af sb. - at most kan jeg gå med til et call.

@OP

Lige pt. bryder jeg mig ikke om dit potbet @ turn - vender den lige!

Som spillet, fold river!

Dion

19-11-2009 17:00 #6| 0

3bet pf er imo helt i hegnet, det er vores handske slet ikke god nok til, og vi må antage at villain aldrig folder til 3bettet.

19-11-2009 17:03 #7| 0

Kan slet ikke se ham have et misset draw naar han kalder pot paa turn. Tror snarere han er ude i en AK der har luret at du enten er ude i en skum eller har ham knust.

Derfor valuebetter han river da du ikke selv better og ergo var ude i skummen. Desvaerre for dig sidder du med dit svage es og overvejer nu at kalde!

Correcto!??

19-11-2009 17:04 #8| 0

Der er selvfoelgelig osse den mulighed at han er en idiot og rent faktisk HAR kaldt pot paa parret turn og nu bluffer med lort. Men det tror jeg sgu ikke paa hvis han er dansker, de plejer at vaere ok :D

19-11-2009 18:04 #9| 0

Bet meget mindre på turn.. Fold river.. ellers fint..

Pre flop afhænger meget af spilleren..

19-11-2009 22:04 #10| 0
3bet preflop, som spillet check eller skyd markant mindre på turn, som spillet til river har vi et nemt fold..

+1

Jeg har det dog fint med at kalde PF hvis BB er en kæmpe tosse eller super tight.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar