OMG! Cashpoint support

#1| 4



Hej PN

Jeg havde egentlig besluttet, at jeg ikke gad at bruge mere tid og energi på denne sag. Det vundne beløb er småtteri. Men jeg er simpelthen så irriteret over, hvor inkompetent en behandling, jeg har fået, så jeg skriver dette indlæg for at komme af med lidt damp.


Farcen begyndte den 28. februar. Slutspillet i russisk ishockey er i gang. De respektive hold møder hinanden flere gange, på hinanden følgende dage.

Jeg laver en double til den 28.2.


Norilsk - R. Tyumen (2)  og K. Medvedi - Sib. Snaipery (1)

Begge kampe går hjem, og jeg vinder bettet. Troede jeg.

Nu begynder komikken:


28.2.: Cashpoint (CP) sætter den ene kamp som vundet, men undlader at notere den anden vundne kamp som vundet. I stedet står den bare som "ikke afgjort".Jeg ringer derfor til CP. Får fat i Frank. Forklarer, at kampen er afgjort for nogle timer siden, og at mit bet er vundet. Frank siger, at min sag bliver sendt videre til den relevante afdeling. 
Okay, fint nok. Shit happens.

Dagen efter ser jeg, at CP har rykket kampdatoen for kampen - som altså ER spillet den 28.2 - til den 29.2.
Jeg skriver til "support" og informerer dem om deres fejl.

Får dette svar:

Dit væddemål på HC Norilsk - Rubin Tyumen vil stadig fremgå af kuponen da der er fundet nyt spiltidspunkt for kampen hvilket er i morgen.Du ønskes en god aften!Med venlig hilsen
Morten fra Cashpoint.dk


- Okay, de har ikke helt fanget, hvad det går ud på, tænker jeg. Og som den hjælpepik jeg er, giver jeg gerne en hånd med på vejen. Jeg forventer ikke et "tak" retur, men håber blot på, at CP snart kan forstå, hvad det går ud på:

Hej Morten
Nej, der er ikke fundet et nyt spiltidspunkt. De er blot i gang med slutspillet, og møder derfor hinanden flere gange i løbet af få dage.
Den programsatte kamp ER spillet i dag. Sad og fulgte med på Flashscore. Du kan se resultatet her:
https://www.flashscore.com/match/hYPza0Cg/#/match-summary/match-summary

Da jeg ringer ind til "support", får jeg fat i Frank. Min vildfarelse er, at det er nemmere at forklare deres fejl verbalt, end det er at skrive e-mails. Men nej - jeg får lidt voksenskældud fordi  jeg er utålmodig, og min sag ER jo sendt til den relevante afdeling. 

Jeg forsøger, at forklare Frank, at den relevante afdeling åbenbart har forsøgt at rette deres fejl, ved at lave endnu en fejl.  

Han forstår ikke rigtig, hvad det går ud på, og er passiv/aggressiv.

Senere modtager jeg denne e-mail:

Din kupon står som tabt da HR Norilsk vs Ruben Tyumen er endt uafgjort.Overtid tæller ikke med i ishockey.Du ønskes en forsat god aften.Med venlig hilsen
Frank fra Cashpoint.dk


Wow, tak for info, Sherlock Jeg bliver overrasket over den manglende vilje eller dygtighed. 


Kampen som Frank referer til, er kampen, som er spillet den 29.2. Det har jeg tidligere forsøgt at forklare ham. Uden held, åbenlyst.

Til al held finder jeg min betslip. Havde sat bettet i en af deres butikker. Plejer ellers ikke at gemme de krøllede kvitteringer. Jeg får taget et foto, der dokumenter, at begge kampe blev spillet d. 28.2., og at bettet altså er vundet. Det fremgår med al ønskelig tydelighed!

Dagen efter står det imidlertid  stadig som tabt. 

Jeg ringer derfor til CP. Får fat i Morten. Han forklarer, at relevante afdeling igen har kigget på denne store og indviklede sag. Denne afdeling, som man desværre ikke, som kunde, kan kontakte direkte, fortæller, at det dem, der har lavet fejlen, og at bettet ER vundet. 


Jeg har en god snak med Morten, som synes at forstå sagens kerne. HURRA! Hul igennem.


Der er dog et MEN. Det er, må jeg forstå, særdeles vanskeligt for CP at rette op på netop denne fejl. Jeg undrer mig lidt over, hvor let det var for dem at lave fejlen ved at ændre datoen for kampen. Men okay - jeg venter et par dage, som jeg får besked på. Er fejlen ikke rettet, må jeg gerne ringe til Morten igen, siger han.


Jeg bliver helt varm indeni, over at blive behandlet ordentligt af en person. der har lidt indsigt i sit job. For real!


Der går et par dage. De har ikke rettet fejlen. Jeg ringer til CP og spørger efter Morten. Han er ude af huset. Orker ikke rigtig flere inkompetente medarbejdere, der kategorisk nægter at gøre deres arbejde, så jeg beder specifikt om at det er Morten, der ringer tilbage. Det gør han. 


Desværre har jeg ærinder andetsteds, da han ringer. "Morten er gået for i dag", er beskeden, da jeg returnerer et opkald til CP. Æv.


Jeg bliver af en anden medarbejder forsikret om, at min sag er sendt til den relevante afdeling. Medarbejderen når heldigvis at give undertegnede en fanfare med på vejen; "og nu må du altså stoppe med at kontakte os. Du får svar når sagen er behandlet". Jeg forsøger, til ingen verdens nytte, at forklare at fejlen er deres, og at de laver flere fejl.


Jeg er efterhånden blevet meget skeptisk. Overvejer igen, om jeg bare skal droppe sagen. Det er trods alt kun et lille beløb de snyder mig for. 

Og i virkeligheden har jeg brugt uforholdsmæssigt meget tid på det. SUK! Til stor irritation for begge parter. Åbenlyst!

Modtager denne e-mail torsdag d, 7. marts:

Kære kunde! Vi vil gerne endnu en gang minde om, at vi på din henvendelse (#25396xx) ikke har modtaget noget feedback.Siden du ikke har svaret på vores forespørgsler, antager vi at du har fået svar på dit spørgsmål, eller problemet
er blevet løst, derfor afslutter vi nu sagen. Med venlig hilsenCashpoint Support


Kæmpe suk! Jeg får gevaldige voksenskældud fordi jeg henvender mig for ofte. Nu mener de, at sagen skal afsluttes fordi jeg ikke henvender mig. Eller, hvordan skal jeg forstå deres budskab? 

Optændt af en blanding af vrede og opgivenhed ringer jeg til "support". Jeg får en frisk kvinde i røret. 

Da Morten ikke er til stede, forklarer jeg kvinden, at jeg netop har modtaget mailen om at sagen afsluttes. Hun svarer, "hmmm og hmmm og lige et øjeblik".

5-6 minutter efter får jeg Jeppe fra CP i røret. Jeg har talt med ham før, og jeg når lige at tænke, "ååh nej, ikke ham. Han er det mest inkompetente menneske, jeg er stødt på". 

Jeg får sundet mig. Tager en dyb indånding. 

Indrømmet - jeg var ikke i det bedste humør, da jeg fortalte ham om seneste e-mail fra CP. Men får da fortalt, at det er helt vildt amatøragtigt, det de laver.

Til min forbavselse påstår Jeppe hårdnakket, at de aldrig har sendt en e-mail om at sagen er afsluttet. Det på trods af, at e-mailen landende i min inbox den 7. marts kl. 16:02. Hvilket jeg naturligvis kan dokumentere.


"Og nu skal du ikke ringe mere. Det grænser til chikane med alle dine opkald, på trods af at vi gentagne gange har forklaret dig at sagen er hos den relevante afdeling". Vi mundhugges. Jeg råber. Jeppe råber. Jeppe knalder røret på.

Jeg mener, WHAT THE FUCK? LOL! Griner faktisk højt.

I dag er det lige blevet søndag den 10. marts. Jeg har ikke hørt mere fra dem.

De har heller ikke rettet mit væddemål.


Jeg har før haft fat i supporten fra poker sites. Deres inkompetence kan lettere tilgives, da de formodentlig sidder i Indien og ikke er ret godt inde i sagerne og sproget.


 Men en så ringe dansk support..? De skulle næsten præmieres.


/R

Redigeret af RammePik d. 10-03-2024 13:22
10-03-2024 07:41 #2| 2
RammePik skrev:



Hej PN

Jeg havde egentlig besluttet, at jeg ikke gad at bruge mere tid og energi på denne sag. Det vundne beløb er småtteri. Men jeg er simpelthen så irriteret over, hvor inkompetent en behandling, jeg har fået, så jeg skriver dette indlæg for at komme af med lidt damp.

 

Farcen begyndte den 28. februar. Slutspillet i russisk ishockey er i gang. De respektive holder møder hinanden flere gange, på hinanden følgende dage.

Jeg laver en double til den 28.2.

 

Norilsk - R. Tyumen (2)  og K. Medvedi - Sib. Snaipery (1)

Begge kampe går hjem, og jeg vinder bettet. Troede jeg.

Nu begynder komikken:

 

28.2.: Cashpoint (CP) sætter den ene kamp som vundet, men undlader at notere den anden vundne kamp som vundet. I stedet står den bare som "ikke afgjort".Jeg ringer derfor til CP. Får fat i Frank. Forklarer, at kampen er afgjort for nogle timer siden, og at mit bet er vundet. Frank siger, at min sag bliver sendt videre til den relevante afdeling. 
Okay, fint nok. Shit happens.

Dagen efter ser jeg, at CP har rykket kampdatoen for kampen - som altså ER spillet den 28.2 - til den 29.2.
Jeg skriver til "support" og informerer dem om deres fejl.

Får dette svar:

Dit væddemål på HC Norilsk - Rubin Tyumen vil stadig fremgå af kuponen da der er fundet nyt spiltidspunkt for kampen hvilket er i morgen.Du ønskes en god aften!Med venlig hilsen
Morten fra Cashpoint.dk


- Okay, de har ikke helt fanget, hvad det går ud på, tænker jeg. Og som den hjælpepik jeg er, giver jeg gerne en hånd med på vejen. Jeg forventer ikke et "tak" retur, men håber blot på, at CP snart kan forstå, hvad det går ud på:

Hej Morten
Nej, der er ikke fundet et nyt spiltidspunkt. De er blot i gang med slutspillet, og møder derfor hinanden flere gange i løbet af få dage.
Den programsatte kamp ER spillet i dag. Sad og fulgte med på Flashscore. Du kan se resultatet her:
https://www.flashscore.com/match/hYPza0Cg/#/match-summary/match-summary

Da jeg ringer ind til "support", får jeg fat i Frank. Min vildfarelse er, at det er nemmere at forklare deres fejl verbalt, end det er at skrive e-mails. Men nej - jeg får lidt voksenskældud fordi  jeg er utålmodig, og min sag ER jo sendt til den relevante afdeling. 

Jeg forsøger, at forklare Frank, at den relevante afdeling åbenbart har forsøgt at rette deres fejl, ved at lave endnu en fejl.  

Han forstår ikke rigtig, hvad det går ud på, og er passiv/aggressiv.

Senere modtager jeg denne e-mail:

Din kupon står som tabt da HR Norilsk vs Ruben Tyumen er endt uafgjort.Overtid tæller ikke med i ishockey.Du ønskes en forsat god aften.Med venlig hilsen
Frank fra Cashpoint.dk


Wow, tak for info, Sherlock Jeg bliver overrasket over den manglende vilje eller dygtighed. 

 

Kampen som Frank referer til, er kampen, som er spillet den 29.2. Det har jeg tidligere forsøgt at forklare ham. Uden held, åbenlyst.

Til al held finder jeg min betslip. Havde sat bettet i en af deres butikker. Plejer ellers ikke at gemme de krøllede kvitteringer. Jeg får taget et foto, der dokumenter, at begge kampe blev spillet d. 28.2., og at bettet altså er vundet. Det fremgår med al ønskelig tydelighed!

Dagen efter står det imidlertid  stadig som tabt. 

Jeg ringer derfor til CP. Får fat i Morten. Han forklarer, at relevante afdeling igen har kigget på denne store og indviklede sag. Denne afdeling, som man desværre ikke, som kunde, kan kontakte direkte, fortæller, at det dem, der har lavet fejlen, og at bettet ER vundet. 

 

Jeg har en god snak med Morten, som synes at forstå sagens kerne. HURRA! Hul igennem.

 

Der er dog et MEN. Det er, må jeg forstå, særdeles vanskeligt for CP at rette op på netop denne fejl. Jeg undrer mig lidt over, hvor let det var for dem at lave fejlen ved at ændre datoen for kampen. Men okay - jeg venter et par dage, som jeg får besked på. Er fejlen ikke rettet, må jeg gerne ringe til Morten igen, siger han.

 

Jeg bliver helt varm indeni, over at blive behandlet ordentligt af en person. der har lidt indsigt i sit job. For real!

 

Der går et par dage. De har ikke rettet fejlen. Jeg ringer til CP og spørger efter Morten. Han er ude af huset. Orker ikke rigtig flere inkompetente medarbejdere, der kategorisk nægter at gøre deres arbejde, så jeg beder specifikt om at det er Morten, der ringer tilbage. Det gør han. 

 

Desværre har jeg ærinder andetsteds, da han ringer. "Morten er gået for i dag", er beskeden, da jeg returnerer et opkald til CP. Æv.

 

Jeg bliver af en anden medarbejder forsikret om, at min sag er sendt til den relevante afdeling. Medarbejderen når heldigvis at give undertegnede en fanfare med på vejen; "og nu må du altså stoppe med at kontakte os. Du får svar når sagen er behandlet". Jeg forsøger, til ingen verdens nytte, at forklare at fejlen er deres, og at de laver flere fejl.

 

Jeg er efterhånden blevet meget skeptisk. Overvejer igen, om jeg bare skal droppe sagen. Det er trods alt kun et lille beløb de snyder mig for. 

Og i virkeligheden har jeg brugt uforholdsmæssigt meget tid på det. SUK! Til stor irritation for begge parter. Åbenlyst!

Modtager denne e-mail torsdag d, 7. marts:

Kære kunde! Vi vil gerne endnu en gang minde om, at vi på din henvendelse (#25396xx) ikke har modtaget noget feedback.Siden du ikke har svaret på vores forespørgsler, antager vi at du har fået svar på dit spørgsmål, eller problemet
er blevet løst, derfor afslutter vi nu sagen. Med venlig hilsenCashpoint Support


Kæmpe suk! Jeg får gevaldige voksenskældud fordi jeg henvender mig for ofte. Nu mener de, at sagen skal afsluttes fordi jeg ikke henvender mig. Eller, hvordan skal jeg forstå deres budskab? 

Optændt af en blanding af vrede og opgivenhed ringer jeg til "support". Jeg får en frisk kvinde i røret. 

Da Morten ikke er til stede, forklarer jeg kvinden, at jeg netop har modtaget mailen om at sagen afsluttes. Hun svarer, "hmmm og hmmm og lige et øjeblik".

5-6 minutter efter får jeg Jeppe fra CP i røret. Jeg har talt med ham før, og jeg når lige at tænke, "ååh nej, ikke ham. Han er det mest inkompetente menneske, jeg er stødt på". 

Jeg får sundet mig. Tager en dyb indånding. 

Indrømmet - jeg var ikke i det bedste humør, da jeg fortalte ham om seneste e-mail fra CP. Men får da fortalt, at det er helt vildt amatøragtigt, det de laver.

Til min forbavselse påstår Jeppe hårdnakket, at de aldrig har sendt en e-mail om at sagen er afsluttet. Det på trods af, at e-mailen landende i min inbox den 7. marts kl. 16:02. Hvilket jeg naturligvis kan dokumentere.

 

"Og nu skal du ikke ringe mere. Det grænser til chikane med alle dine opkald, på trods af at vi gentagne gange har forklaret dig at sagen er hos den relevante afdeling". Vi mundhugges. Jeg råber. Jeppe råber. Jeppe knalder røret på.

Jeg mener, WHAT THE FUCK? LOL! Griner faktisk højt.

I dag er det lige blevet søndag den 10. marts. Jeg har ikke hørt mere fra dem.

De har heller ikke rettet mit væddemål.

 

Jeg har før haft fat i supporten fra poker sites. Deres inkompetence kan lettere tilgives, da de formodentlig sidder i Indien og ikke er ret godt inde i sagerne og sproget.

 

 Men en så ringe dansk support..? De skulle næsten præmieres.

 

/R

 

 Wow, vild historie.

Du skal da ikke give op. Nu handler det om principper! 

Skid hul i om de synes, du "chikanerer". Ring og kræv at tale med Morten! Bliv ved, indtil de indser deres fejl.

10-03-2024 08:23 #3| 1

Tak for god morgenlæsning. Geeez

10-03-2024 08:30 #4| 0

Sørgeligt man skal tage screenshots af alle sine spil efterhånden.

 

Eneste råd herfra, at det IMO er bedst at holde det hele på skrift, så er det nemmere at dokumentere.

 

Cashpoint holdt ikke ret længe hos mig, netop pga deres support, som fattede hat af hvad man skrev til dem.

 

Men husker dem som en af de mere komiske mht limitering, hvor ens spil næsten altid røg til oddssætterne, og efter en evighed enten blev afvist eller godkendt, og når så for at irritere dem, gentagne gange sendte samme spil afsted, nogle gange lykkedes til sidst at få spillet igennem.

 

Spurgte så support til hvorfor denne forskel, hvortil svaret var, at det var alt efter hvilken oddssætter den landede hos, og humøret :-)

 

Ved ikke om det foregår på samme måde mere, eller om det er ændret til man kan se ens limit på et spil.

Redigeret af Hawkeye d. 10-03-2024 08:32
10-03-2024 10:19 #5| 0
Allan skrev:

 

 Wow, vild historie.

Du skal da ikke give op. Nu handler det om principper! 

Skid hul i om de synes, du "chikanerer". Ring og kræv at tale med Morten! Bliv ved, indtil de indser deres fejl.

 

 Det var også min tanke, da det er småpenge, det drejer sig om. Men jeg orker næsten ikke mere. At tale med deres support, er som at læse avis i stormvejr. 

Særligt fordi de TROR, de har ret, uden at have det. Det var tydeligt for mig i den sidste samtale, at Jeppe havde mandet sig op til at sætte mig gevaldigt på plads, fordi jeg blev ved at bede dem om at rette deres fejl, og bad dem forklare deres modsatrettede påstande.

10-03-2024 10:29 #6| 0
Hawkeye skrev:

Sørgeligt man skal tage screenshots af alle sine spil efterhånden.

 

Eneste råd herfra, at det IMO er bedst at holde det hele på skrift, så er det nemmere at dokumentere.

 

Cashpoint holdt ikke ret længe hos mig, netop pga deres support, som fattede hat af hvad man skrev til dem.

 

Men husker dem som en af de mere komiske mht limitering, hvor ens spil næsten altid røg til oddssætterne, og efter en evighed enten blev afvist eller godkendt, og når så for at irritere dem, gentagne gange sendte samme spil afsted, nogle gange lykkedes til sidst at få spillet igennem.

 

Spurgte så support til hvorfor denne forskel, hvortil svaret var, at det var alt efter hvilken oddssætter den landede hos, og humøret :-)

 

Ved ikke om det foregår på samme måde mere, eller om det er ændret til man kan se ens limit på et spil.

 

 Et godt råd, Hawk. Fremover bliver det screenshots og fotos.

Jeg kan ikke sige det med sikkerhed, men min fornemmelse er, at det var game over for mit bet, hvis jeg ikke havde fremskaffet betslippen. Det virker til at deres såkaldte support ikke kan tage selvstændige beslutninger. Alt skal køres igennem en relevant afdeling. Denne afdeling er åbenbart ikke meget bevendt. Det laver i dette tilfælde fejl på fejl, og nægter at rette op på det.

Det ville være så meget nemmere for alle, hvis jeg kunne have henvendt mig direkte til dem, i stedet for at sagen SKAL gå gennem en dansk support, der tydeligvis ikke fatter selve problemet. Det er sgu lidt skræmmende, når man tænker på, at de skulle være professionelle mennesker.

 

Morten hos CP var dog en positiv undtagelse fra de andre. Men heller ikke han kan åbenbart bidrage med en løsning, når det kommer til stykket.

10-03-2024 10:53 #7| 0
RammePik skrev:

 

 At tale med deres support, er som at læse avis i stormvejr. 


 

 Fedt beskrevet, skraldgrinede i hvert fald ( håber du kan tage det )

Husker selv jeg skrev noget ala " opgiver jer, kan ligeså godt spørge konen eller væggen , konto skal bare lukkes ASAP , indestående kan I velfortjent bruge til jeres kaffepauser"

 

 

Betxpert ( Frank ) kan måske hjælpe.

 

 

10-03-2024 10:56 #8| 4

Jeg sidder og får lyst til at ringe til Jeppe.

Han lyder til at elske sit job.

10-03-2024 11:46 #9| 0
Aurvandil skrev:

Jeg sidder og får lyst til at ringe til Jeppe.

Han lyder til at elske sit job.

 Super ide, hvis du lider af for lavt blodtryk. 

 

10-03-2024 12:28 #10| 1

Denne tråd gav lidt kulør på en kedelig søndag.

Træls for dig op, men indrømmet, heldigt for os andre, vi fik et godt grin af en flok lettere inkompetente support medarbejdere.

PRO TIP- læs OP igen og forestil jer, at Jeppe er Jeppe K:)

10-03-2024 12:48 #11| 2

Helt klart en indrapportering til spillemyndighederne hvor du forklare at de afgør dit vædemål på et forkert spillet spil.

 

Hvordan satan har de formået at indrapportere spillet til spillemyndighederne som de jo også gør.

 

Den er jo helt galt.

10-03-2024 12:53 #12| 0
Hawkeye skrev:

 

 Fedt beskrevet, skraldgrinede i hvert fald ( håber du kan tage det )

Husker selv jeg skrev noget ala " opgiver jer, kan ligeså godt spørge konen eller væggen , konto skal bare lukkes ASAP , indestående kan I velfortjent bruge til jeres kaffepauser"

 

 

Betxpert ( Frank ) kan måske hjælpe.

 

 

 

 Tak for rådet, Hawk. Da det vundne (eller tabte, rettere) beløb er i småtingsafdelingen, har jeg afskrevet det. Jeg er oppe på at have brugt timer på denne lille sag.


Regner ikke med at de gider eller er i stand til at rette deres fejl.

 

Men tænk engang, hvis man havde et stort beløb til gode hos dem. Ikke særlig trygt.

10-03-2024 12:59 #13| 0
pantherdk skrev:

Helt klart en indrapportering til spillemyndighederne hvor du forklare at de afgør dit vædemål på et forkert spillet spil.

 

Hvordan satan har de formået at indrapportere spillet til spillemyndighederne som de jo også gør.

 

Den er jo helt galt.

 

 Beløbet er for lille til at Spillemyndigheden, og jeg selv, vil gøre mere ved sagen. Jeg vil egentlig blot synliggøre deres amatørisme,

 

Regner som skrevet heller ikke med at CP har viljen og evnerne til at rette deres fejl. 

 

Skule jeg høre fra CP igen, så poster jeg en update.

10-03-2024 14:32 #14| 0
RammePik skrev:

 

 Beløbet er for lille til at Spillemyndigheden, og jeg selv, vil gøre mere ved sagen. Jeg vil egentlig blot synliggøre deres amatørisme,

 

Regner som skrevet heller ikke med at CP har viljen og evnerne til at rette deres fejl. 

 

Skule jeg høre fra CP igen, så poster jeg en update.

 

 Sikker på det ?

Det jo brud på bl.a indrapportering af spillerdata

10-03-2024 22:04 #15| 0
pantherdk skrev:

 

 Sikker på det ?

Det jo brud på bl.a indrapportering af spillerdata

 

 Nej, er ikke sikker. Men beløbet er ikke værd at bruge mere tid på.

11-03-2024 17:59 #16| 0

det er vitterlig utrolig at man i dk nærmest ikke kan komme i nærheden af licens, og så skal man ved samtlige selskaber trækkes med ligegyldige supportmedarbejdere. 888 må have oplært de supportfolk du har talt med, for det er præcis samme fremgangsmåde. påstår man ikke har svaret på mails man aldrig har modtaget, så skriver man for mange mails/opringninger, så kan de ikke komme i kontakt med en. det er decideret vanvittig

11-03-2024 18:20 #17| 0

Direkte til eb 😂

11-03-2024 18:57 #18| 0

Jeg bliver nød til at spørge:
Hvor mange $$$ snakker vi om?

Jeg tror helt sikkert at jeg, ligesom dig, ville blive stædig og stå fast på min ret.
Never give up!

12-03-2024 08:30 #19| 0
UKgrinder skrev:

det er vitterlig utrolig at man i dk nærmest ikke kan komme i nærheden af licens, og så skal man ved samtlige selskaber trækkes med ligegyldige supportmedarbejdere. 888 må have oplært de supportfolk du har talt med, for det er præcis samme fremgangsmåde. påstår man ikke har svaret på mails man aldrig har modtaget, så skriver man for mange mails/opringninger, så kan de ikke komme i kontakt med en. det er decideret vanvittig

 

 Det er virkelig forbavsende, at man ikke har mere faglig stolthed. Jeg forstår, at man som supportmedarbejder garanteret må lægge øre til lidt af hvert. Men altså, når de laver fejl, og nægter at rette op på tingene, så bliver man frustreret.

12-03-2024 08:33 #20| 0
dankersoe skrev:

Jeg bliver nød til at spørge:
Hvor mange $$$ snakker vi om?

Jeg tror helt sikkert at jeg, ligesom dig, ville blive stædig og stå fast på min ret.
Never give up!

 

Det er vitterligt et meget lille beløb. Det er mere for vise, hvor dårligt man er stillet med Cashpoint support, selv om kunden har 100% ret.

Jeg har ikke kontaktet dem siden. Har heller ikke hørt fra Cashpoint. 

 

12-03-2024 08:51 #21| 0

Ville det ikke være ren guf for sådan nogle som EB?

12-03-2024 13:00 #22| 0

Har netop modtaget e-mail fra Cashpoint om at man ikke sådan lige kan løse problemet.

De har til gengæld sendt gevinsten i form af freebet, samt et ekstra freebet pga ventetiden.

Case closed.

12-03-2024 13:02 #23| 0
RammePik skrev:

Har netop modtaget e-mail fra Cashpoint om at man ikke sådan lige kan løse problemet.


De har til gengæld sendt gevinsten i form af freebet, samt et ekstra freebet pga ventetiden.


Case closed.




Lol så hvis du taber på dit freebet er pengene stadig væk :D
12-03-2024 13:55 #24| 0

De roder rundt i det, men jeg sidder tilbage med en undren over, at du ringer, ringer og ringer til deres almindelige support. Allerede første gang siger de, at sagen er gået til afdeling. Afdelingen svarer herefter med mails. Hvorfor ikke bare tage den med mails med afdelingen derfra og give dem lidt tid hver gang til at svare og rette op?

12-03-2024 14:51 #25| 0
henry skrev:

De roder rundt i det, men jeg sidder tilbage med en undren over, at du ringer, ringer og ringer til deres almindelige support. Allerede første gang siger de, at sagen er gået til afdeling. Afdelingen svarer herefter med mails. Hvorfor ikke bare tage den med mails med afdelingen derfra og give dem lidt tid hver gang til at svare og rette op?




Fordi jeg havde en fornemmelse af, at de ikke havde forstået, hvad sagen drejede sig om. Det fik jeg da også bekræftet med mailen om at sagen nu var afsluttet.

I øvrigt var de andre mails ikke fra den relevante afdeling, men fra Cashpoints danske support, der skrev forkerte oplysninger om det pågældende bet.
Redigeret af RammePik d. 12-03-2024 14:52
12-03-2024 14:52 #26| 0
UKgrinder skrev:


Lol så hvis du taber på dit freebet er pengene stadig væk :D



Ja, men pyt med det. Det er som sagt småpenge.
13-03-2024 14:56 #27| 1

Du synes ikke selv du er lidt skyldig her @OP?

Først ringer du for meget, så ringer du for lidt og til sidst ringer du gudhjælpemig for meget igen.


;)

15-03-2024 10:23 #28| 1
mitho89 skrev:

Du synes ikke selv du er lidt skyldig her @OP?

Først ringer du for meget, så ringer du for lidt og til sidst ringer du gudhjælpemig for meget igen.


;)

 

 Jo, klart. Jeg har sendt dem en stor undskyldning og et freebet som plaster på såret.

15-03-2024 17:21 #29| 0

Har aldrig brugt CashPoint, og kommer aldrig til det. 
Unibet, NordicBet er vejen frem her. 
Fremover så hold den til e-mails, så kan du også dokumentere det hele.
Jeg fornemmer at du er en mand af principper. Lav dine bets online.
God weekend

15-03-2024 18:01 #30| 0
SoccerFan skrev:

Har aldrig brugt CashPoint, og kommer aldrig til det. 
Unibet, NordicBet er vejen frem her. 
Fremover så hold den til e-mails, så kan du også dokumentere det hele.
Jeg fornemmer at du er en mand af principper. Lav dine bets online.
God weekend

 

 Yes. Unibet har det klart bedste ry... 

15-03-2024 18:32 #31| 0
SoccerFan skrev:

Har aldrig brugt CashPoint, og kommer aldrig til det. 
Unibet, NordicBet er vejen frem her. 
Fremover så hold den til e-mails, så kan du også dokumentere det hele.
Jeg fornemmer at du er en mand af principper. Lav dine bets online.
God weekend

 

 Havde jeg lavet bettet online, kunne jeg ikke have bevist, at de havde rykket kampen en dag. Så var jeg helt sikkert blevet afvist, med mindre, jeg havde taget et screenshot - hvilket jeg aldrig gør. Men fremover vil gøre hver gang.

 

Grunden til at jeg både spiller online og i deres butikker er, at jeg har en stor forkærlighed for kontanter.

 

Egentlig har jeg generelt været glad for Cashpoint.

16-03-2024 00:37 #32| 0
Ravie skrev:

 

 Yes. Unibet har det klart bedste ry... 

Nævn et casino der har et godt ry😉


Har aldrig haft problemer med unibet, og har udbetalt store beløb mange gange. 

Står på kontoen samme dag jeg udbetaler. 



16-03-2024 06:52 #33| 0
mitho89 skrev:

Du synes ikke selv du er lidt skyldig her @OP?

Først ringer du for meget, så ringer du for lidt og til sidst ringer du gudhjælpemig for meget igen.


;)

 

 Lyder som en kvinde der klager over ydelsen😅

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar