Hej PN
Jeg havde egentlig besluttet, at jeg ikke gad at bruge mere tid og energi på denne sag. Det vundne beløb er småtteri. Men jeg er simpelthen så irriteret over, hvor inkompetent en behandling, jeg har fået, så jeg skriver dette indlæg for at komme af med lidt damp.
Farcen begyndte den 28. februar. Slutspillet i russisk ishockey er i gang. De respektive hold møder hinanden flere gange, på hinanden følgende dage.
Jeg laver en double til den 28.2.
Norilsk - R. Tyumen (2) og K. Medvedi - Sib. Snaipery (1)
Begge kampe går hjem, og jeg vinder bettet. Troede jeg.
Nu begynder komikken:
28.2.: Cashpoint (CP) sætter den ene kamp som vundet, men undlader at notere den anden vundne kamp som vundet. I stedet står den bare som "ikke afgjort".Jeg ringer derfor til CP. Får fat i Frank. Forklarer, at kampen er afgjort for nogle timer siden, og at mit bet er vundet. Frank siger, at min sag bliver sendt videre til den relevante afdeling.
Okay, fint nok. Shit happens.
Dagen efter ser jeg, at CP har rykket kampdatoen for kampen - som altså ER spillet den 28.2 - til den 29.2.
Jeg skriver til "support" og informerer dem om deres fejl.
Får dette svar:
Dit væddemål på HC Norilsk - Rubin Tyumen vil stadig fremgå af kuponen da der er fundet nyt spiltidspunkt for kampen hvilket er i morgen.Du ønskes en god aften!Med venlig hilsen
Morten fra Cashpoint.dk
- Okay, de har ikke helt fanget, hvad det går ud på, tænker jeg. Og som den hjælpepik jeg er, giver jeg gerne en hånd med på vejen. Jeg forventer ikke et "tak" retur, men håber blot på, at CP snart kan forstå, hvad det går ud på:
Hej Morten
Nej, der er ikke fundet et nyt spiltidspunkt. De er blot i gang med slutspillet, og møder derfor hinanden flere gange i løbet af få dage.
Den programsatte kamp ER spillet i dag. Sad og fulgte med på Flashscore. Du kan se resultatet her:
https://www.flashscore.com/match/hYPza0Cg/#/match-summary/match-summary
Da jeg ringer ind til "support", får jeg fat i Frank. Min vildfarelse er, at det er nemmere at forklare deres fejl verbalt, end det er at skrive e-mails. Men nej - jeg får lidt voksenskældud fordi jeg er utålmodig, og min sag ER jo sendt til den relevante afdeling.
Jeg forsøger, at forklare Frank, at den relevante afdeling åbenbart har forsøgt at rette deres fejl, ved at lave endnu en fejl.
Han forstår ikke rigtig, hvad det går ud på, og er passiv/aggressiv.
Senere modtager jeg denne e-mail:
Din kupon står som tabt da HR Norilsk vs Ruben Tyumen er endt uafgjort.Overtid tæller ikke med i ishockey.Du ønskes en forsat god aften.Med venlig hilsen
Frank fra Cashpoint.dk
Wow, tak for info, Sherlock Jeg bliver overrasket over den manglende vilje eller dygtighed.
Kampen som Frank referer til, er kampen, som er spillet den 29.2. Det har jeg tidligere forsøgt at forklare ham. Uden held, åbenlyst.
Til al held finder jeg min betslip. Havde sat bettet i en af deres butikker. Plejer ellers ikke at gemme de krøllede kvitteringer. Jeg får taget et foto, der dokumenter, at begge kampe blev spillet d. 28.2., og at bettet altså er vundet. Det fremgår med al ønskelig tydelighed!
Dagen efter står det imidlertid stadig som tabt.
Jeg ringer derfor til CP. Får fat i Morten. Han forklarer, at relevante afdeling igen har kigget på denne store og indviklede sag. Denne afdeling, som man desværre ikke, som kunde, kan kontakte direkte, fortæller, at det dem, der har lavet fejlen, og at bettet ER vundet.
Jeg har en god snak med Morten, som synes at forstå sagens kerne. HURRA! Hul igennem.
Der er dog et MEN. Det er, må jeg forstå, særdeles vanskeligt for CP at rette op på netop denne fejl. Jeg undrer mig lidt over, hvor let det var for dem at lave fejlen ved at ændre datoen for kampen. Men okay - jeg venter et par dage, som jeg får besked på. Er fejlen ikke rettet, må jeg gerne ringe til Morten igen, siger han.
Jeg bliver helt varm indeni, over at blive behandlet ordentligt af en person. der har lidt indsigt i sit job. For real!
Der går et par dage. De har ikke rettet fejlen. Jeg ringer til CP og spørger efter Morten. Han er ude af huset. Orker ikke rigtig flere inkompetente medarbejdere, der kategorisk nægter at gøre deres arbejde, så jeg beder specifikt om at det er Morten, der ringer tilbage. Det gør han.
Desværre har jeg ærinder andetsteds, da han ringer. "Morten er gået for i dag", er beskeden, da jeg returnerer et opkald til CP. Æv.
Jeg bliver af en anden medarbejder forsikret om, at min sag er sendt til den relevante afdeling. Medarbejderen når heldigvis at give undertegnede en fanfare med på vejen; "og nu må du altså stoppe med at kontakte os. Du får svar når sagen er behandlet". Jeg forsøger, til ingen verdens nytte, at forklare at fejlen er deres, og at de laver flere fejl.
Jeg er efterhånden blevet meget skeptisk. Overvejer igen, om jeg bare skal droppe sagen. Det er trods alt kun et lille beløb de snyder mig for.
Og i virkeligheden har jeg brugt uforholdsmæssigt meget tid på det. SUK! Til stor irritation for begge parter. Åbenlyst!
Modtager denne e-mail torsdag d, 7. marts:
Kære kunde! Vi vil gerne endnu en gang minde om, at vi på din henvendelse (#25396xx) ikke har modtaget noget feedback.Siden du ikke har svaret på vores forespørgsler, antager vi at du har fået svar på dit spørgsmål, eller problemet
er blevet løst, derfor afslutter vi nu sagen. Med venlig hilsenCashpoint Support
Kæmpe suk! Jeg får gevaldige voksenskældud fordi jeg henvender mig for ofte. Nu mener de, at sagen skal afsluttes fordi jeg ikke henvender mig. Eller, hvordan skal jeg forstå deres budskab?
Optændt af en blanding af vrede og opgivenhed ringer jeg til "support". Jeg får en frisk kvinde i røret.
Da Morten ikke er til stede, forklarer jeg kvinden, at jeg netop har modtaget mailen om at sagen afsluttes. Hun svarer, "hmmm og hmmm og lige et øjeblik".
5-6 minutter efter får jeg Jeppe fra CP i røret. Jeg har talt med ham før, og jeg når lige at tænke, "ååh nej, ikke ham. Han er det mest inkompetente menneske, jeg er stødt på".
Jeg får sundet mig. Tager en dyb indånding.
Indrømmet - jeg var ikke i det bedste humør, da jeg fortalte ham om seneste e-mail fra CP. Men får da fortalt, at det er helt vildt amatøragtigt, det de laver.
Til min forbavselse påstår Jeppe hårdnakket, at de aldrig har sendt en e-mail om at sagen er afsluttet. Det på trods af, at e-mailen landende i min inbox den 7. marts kl. 16:02. Hvilket jeg naturligvis kan dokumentere.
"Og nu skal du ikke ringe mere. Det grænser til chikane med alle dine opkald, på trods af at vi gentagne gange har forklaret dig at sagen er hos den relevante afdeling". Vi mundhugges. Jeg råber. Jeppe råber. Jeppe knalder røret på.
Jeg mener, WHAT THE FUCK? LOL! Griner faktisk højt.
I dag er det lige blevet søndag den 10. marts. Jeg har ikke hørt mere fra dem.
De har heller ikke rettet mit væddemål.
Jeg har før haft fat i supporten fra poker sites. Deres inkompetence kan lettere tilgives, da de formodentlig sidder i Indien og ikke er ret godt inde i sagerne og sproget.
Men en så ringe dansk support..? De skulle næsten præmieres.
/R