OnePlus ONE problemer

#1| 0

Hey.


Jeg er efterhånden godt træt af min telefon.


Har efter varmen er kommet til Danmark, haft lidt problemer med touch skærmen på min OnePlus ONE - intet slemt, men stadig træls. Siden igår har den så ikke gidet at "bruge" 3g/4g (mobil netværk i det hele taget), men kun wifi.. Dette er tilgengæld pisse træls!


Jeg tænker, at de nyere android telefoner alle har samme styresystem - så er der nogen, der kan fortælle mig, hvad det her ikon betyder? Jeg mistænker det for at være noget med simkortet, men det giver bare ikke rigtigt mening. Har forsøgt at pille lidt ved det.




Har iøvrigt også forsøgt at "hard-resette" telefonen, men dette hjalp desværre heller ikke.



Redigeret af MadsMP d. 14-06-2015 18:17
14-06-2015 18:26 #2| 0

Hvilket ikon taler du om?

Firkanten er screenshot gemt...

14-06-2015 18:37 #3| 0
OP

Ah klart. Den tættest på midten, af dem i højre side :)

14-06-2015 18:44 #4| 0

Telefonen er på "vibrate only"?

14-06-2015 18:59 #5| 0
Borum skrev:Telefonen er på "vibrate only"?

Korrekt.

14-06-2015 19:02 #6| 0

Er du sikker på at du ikke har slået Data fra?

Der er intet dataikon på din tlf.. Men den er selvfølgelig også på WIFI....


Noob hjælp fra en Anroidbruger.... Overvej evt. at gå ind på XDA for at se om andre har lign. problemer.


Inched

14-06-2015 19:44 #7| 0

Slå Wifi fra og data ikon kommer frem, når begge (wifi og data) er slået til vises kun Wifi ikon gør det ihf. på min oneplus one.

14-06-2015 21:06 #8| 0
OP


Så ser den sådan ud? :S Jeg kan godt sende og modtage beskeder samt ringe.

14-06-2015 21:57 #9| 0

Er "Mobile Data" slået til under Data Forbrug fanen?

14-06-2015 22:24 #10| 0
OP

@Borum


Jeps.

15-06-2015 00:20 #11| 0

Udbyder?


15-06-2015 00:24 #12| 0
OP

Yousee.

15-06-2015 14:38 #13| 0
OP

Bump.


Ingen OnePlus ONE/Android eksperter på PN?

15-06-2015 17:22 #14| 0

Er ikke ekspert men har de sidste dage oplevet det samme som dig med skærmen. Reagere langsomt og låser ind imellem...


Pisse irriterende!!

15-06-2015 17:42 #15| 0

Jeg har også problemer med sløv skærm, så jeg er lige med på en lytter

15-06-2015 20:35 #16| 0

Samme her med skærmen på OPO... Ellers aldrig haft problemer tidligere :(

30-07-2015 12:53 #17| 0

Er det løst?
Ellers gå ind i apn vælg TDC , scroll ned og find
Mvno - type sæt den nul
mvno- værdi sæt den til ingen.
Det løste problemet for mig, har også Yousee .
Skulle også virke ved andre udbydere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar